Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Londen tips

<<

Pippin

Kwebbel

Bericht 10 Nov 2013 19:22

Londen tips

Binnenkort ga ik weer naar Londen. Kom daar ongeveer 2 keer per jaar. Nu voor het eerst in de kerstperiode, dus ga ook zeker kerstshoppen bij Harrods. Ook willen we deze keer eens door Notting Hill gaan lopen (is er ook nog nooit van gekomen).

Nu mijn vraag. Hebben jullie nog leuke tips? Alle bekende highlights en musea heb ik inmiddels wel gezien, ben vooral benieuwd naar leuke onbekende stukjes van Londen.
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 10 Nov 2013 20:34

Re: Londen tips

Ben je hier al geweest? Sir John Soane's museum http://www.soane.org/museum
Afbeelding

Vond ik best wel leuk en speciaal om te zien.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 10 Nov 2013 20:46

http://ftmlondon.org/about-us/ Het Fashion and Textile Museum zou mij ook wel leuk lijken als ik weer eens naar Londen ga.

Volgens mij ben ik een paar jaar geleden ook op een kerstmarkt geweest, was niet superspeciaal maar wel leuk om 's avonds even over heen te lopen. Volgens mij ben ik naar deze geweest: http://www.visitlondon.com/things-to-do/event/22261871-southbank-centre-christmas-market

En ik vond The Royall Albert Hall fantastisch om een concert oid bij te wonen. Dus als je de kans hebt en er zijn nog ergens kaartjes voor dan echt proberen. Wij waren indertijd bij Classical Spectacular en dan in een logeplaats. Was echt een super ervaring qua gebouw, sfeer en optreden.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Pippin

Kwebbel

Bericht 16 Nov 2013 18:56

Thanks voor de tips, ga ze eens voorleggen aan mijn reisgenoot.

Royal Albert Hall is inderdaad prachtig, maar helaas als wij er zijn is er geen voorstelling waar nog kaartjes voor te koop zijn.
<<

JaneDoe

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 29 Nov 2013 00:14

Ik wil graag even aanhaken in dit topic!

Ik ga in Maart naar Londen. Ben er wel een keer of 5 geweest, maar dat is alweer 5 jaar terug ofzo.
Wij gaan 3 dagen, waarvan 1 avond naar een concert. Maar aangezien wij allebei vrijgezel zijn en gek zijn op engelse mannen :) , ben ik benieuwd naar de leuke pubs/clubs om te borrelen op de zaterdagavond.... iemand leuke tips? Of qua buurt waar veel leuke pubs zitten?
<<

Anoniem19

Bericht 29 Nov 2013 18:08

Ik heb gehoord dat de BBC tour erg leuk is! Zelf zou ik nog heel graag naar een toneelstuk gaan van Shakespeare in The Globe.
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 29 Nov 2013 18:59

Dat is echt zo tof Darcy, zo'n voorstelling in The Globe. Maar volgens mij is dat nog niet in maart.
L2014 & H2017
<<

Anoniem19

Bericht 29 Nov 2013 19:15

mzcharlotte schreef:Dat is echt zo tof Darcy, zo'n voorstelling in The Globe. Maar volgens mij is dat nog niet in maart.

Oh dat zou goed kunnen inderdaad! Ben jij geweest?
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 29 Nov 2013 19:19

Ja, we zijn naar As You Like It geweest en hebben toen express voor staanplaatsen gekozen (goedkoop ook). Er was regendreiging, maar dat maakte het ook wel weer spannend.
L2014 & H2017
<<

Anoniem19

Bericht 29 Nov 2013 19:21

mzcharlotte schreef:Ja, we zijn naar As You Like It geweest en hebben toen express voor staanplaatsen gekozen (goedkoop ook). Er was regendreiging, maar dat maakte het ook wel weer spannend.

Ohhhh supergaaf! Ik zou ook gaan staan, juist leuk voor de beleving :yes:
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 29 Nov 2013 19:23

Dat vonden wij dus ook. Echt een aanrader, volgende keer niet laten liggen!!
L2014 & H2017
<<

Anoniem29

Bericht 30 Nov 2013 11:00

Ik vind Londen ook echt super leuk. Ben er een keer of 4/5 geweest en ook 1x met kerst. Bereid je echt voor op massieve drukte, en dan echt druk druk. Wij waren er 3 dagen na boxing day en er stonden rijen om winkels in de mogen.

De sfeer is wel echt liefde en heel gezellig. Vooral in restaurants, op marktjes etc. Ik vond dat wel echt heel leuk!
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 30 Nov 2013 11:09

Ik zag deze voorbij komen op facebook: http://www.placestoseeinyourlifetime.co ... ampaign=fb
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 30 Nov 2013 11:15

Qua stappen is volgens mij Soho waar je moet zijn. Ik ben ook naar Heaven geweest, gay club, kwam aan mannelijk aandacht niet te kort hoor haha! Alleen was het puur voor het dansen, niets meer. Ik moest op een gegeven moment zelfs zeggen dat ik éérst even wat ging drinken, dat ik daarna wel weer terug kwam om met hem te dansen!

Vrijdagavond zal de pub wel vol zitten, we doken vanuit het werk vaak de pub in voor een afscheid, verjaardag of pay-day.
L2014 & H2017

Terug naar Reizen & vakanties