Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Reizen met je partner

<<

Anoniem119

Bericht 25 Nov 2013 18:48

Reizen met je partner

Ik wist echt niet of dit topic nou bij Liefde & Relatie moest, of hier bij Reizen & Vakanties, maar ik vind het toch net meer reizen gerelateerd, dus vandaar dat ik het maar hier heb geplaatst.

Ik realiseerde me zelf dat ik de reis naar Myanmar eigenlijk onze eerste echte reis samen wordt. We hebben wel stedentripjes gemaakt, en een vakantie naar Spanje en naar Tanzania, maar die laatste twee waren allebei met zijn ouders (en betaald door hen haha). En toen ging ik denken over de volgende vragen...

Vragenlijstje over reizen met je partner (of gezinnetje natuurlijk, maar net wat van toepassing is)

- Gaan jullie vaak op reis/vakantie?
- Wat voor reizen maken jullie dan?
- Gaan jullie saampjes op reis of met anderen? Waarom?
- Gaat dat helemaal goed zonder ruzie? :wink:
- Wie bedenkt waar jullie heen gaan?
- Wie doet het meeste aan de voorbereiding?
- Wie betaalt? :wink:
- Wie pakt de spullen in?
- Houden jullie van dezelfde dingen op reis? Wat doen jullie zoal, en doe je dat samen of doet ieder meer z'n ding?
- Wat was jullie mooiste reis samen?
- Wat voor reisdromen hebben jullie nog samen?
- Show je leukste vakantiefoto (of twee) samen! :heart:
<<

Anoniem173

Bericht 25 Nov 2013 18:57

Re: Reizen met je partner

- Gaan jullie vaak op reis/vakantie? Ongeveer 2x per jaar vakantie en denk 1/2 x een kortere trip zoals nachtje weg of met familie
- Wat voor reizen maken jullie dan? Strandvakamtie, combi stedentrip met strand of stedentrip
- Gaan jullie saampjes op reis of met anderen? Waarom? Samen soms weekendje weg met anderen
- Gaat dat helemaal goed zonder ruzie? Op kleine strubbels na gaat het altijd goed!
- Wie bedenkt waar jullie heen gaan? Meestal ik. Ik heb echt een waslijst van hier tot Tokyo met waad ik nog heen wil, ik zoek de goedkope tickets, hotel enz. Hij stemt in als ik de info aanlever :p.
- Wie doet het meeste aan de voorbereiding? Me
- Wie betaalt? Samen
- Wie pakt de spullen in? Ieder z'n eigen koffer
- Houden jullie van dezelfde dingen op reis? Wat doen jullie zoal, en doe je dat samen of doet ieder meer z'n ding? Allebei houden we niet van musea met kunst, wel van strand en zon!
- Wat was jullie mooiste reis samen? Mew york en Washington
- Wat voor reisdromen hebben jullie nog samen? Westkust Amerika, maleisie, Canarische eilanden
- Show je leukste vakantiefoto (of twee) samen! M'n vriend wil niet op internet :p
<<

Rouxxxe

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 25 Nov 2013 18:57

Ja! Sinds we samen zijn, zijn we meestal wel zo'n twee a drie keer per jaar weg geweest
Zonvakanties buiten Europa en we hebben twee keer een roadtrip door Amerika gemaakt
Samen. We zijn geen mensen voor een groepsreis en met familie of vrienden is nooit echt als optie voorbij gekomen
- Gaat dat helemaal goed zonder ruzie? Ja, juist. Wij hebben juist meer ruzie als we gewoon thuis zijn haha.
- Wie bedenkt waar jullie heen gaan? Meestal mijn vriend
- Wie doet het meeste aan de voorbereiding? Mijn vriend
- Wie betaalt? 50/50
- Wie pakt de spullen in? Ieder z'n eigen spullen
- Houden jullie van dezelfde dingen op reis? Wat doen jullie zoal, en doe je dat samen of doet ieder meer z'n ding? Ja we doen eigenlijk altijd alles samen. Lekker hangen op het strand/terrasje maar we zijn ook best cultureel ingesteld.
- Wat was jullie mooiste reis samen? Toch wel de drie weken West Amerika, al vond ik onze roadtrip door Florida en onze vakantie naar Zanzibar ook heel gaaf.
- Wat voor reisdromen hebben jullie nog samen? We willen heel graag nog een keer naar Argentinie/Chili en naar Australie of Nieuw Zeeland.
Ik weet niet hoe je foto's er op moet zetten, sorry :wink:
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 25 Nov 2013 18:59

Marin schreef:Ik wist echt niet of dit topic nou bij Liefde & Relatie moest, of hier bij Reizen & Vakanties, maar ik vind het toch net meer reizen gerelateerd, dus vandaar dat ik het maar hier heb geplaatst.

Ik realiseerde me zelf dat ik de reis naar Myanmar eigenlijk onze eerste echte reis samen wordt. We hebben wel stedentripjes gemaakt, en een vakantie naar Spanje en naar Tanzania, maar die laatste twee waren allebei met zijn ouders (en betaald door hen haha). En toen ging ik denken over de volgende vragen...

Vragenlijstje over reizen met je partner (of gezinnetje natuurlijk, maar net wat van toepassing is)

- Gaan jullie vaak op reis/vakantie? Als ik op vakantie ga, is dat inderdaad bijna altijd met hem. Heel soms met mijn zusje, of mijn familie
- Wat voor reizen maken jullie dan? Meestal kamperen of weekendjes weg!
- Gaan jullie saampjes op reis of met anderen? Waarom? Met zijn tweetjes
- Gaat dat helemaal goed zonder ruzie? :wink: Op zich wel! We hebben wel geregeld ruzie, maar da's meer bekvechten. iig niet op zo'n manier dat een van ons niet meer door wil reizen ofzo haha.
- Wie bedenkt waar jullie heen gaan? Samen, maar ik initieer meestal wel dat we er weer eens over na moeten denken ;)
- Wie doet het meeste aan de voorbereiding? Ik!
- Wie betaalt? :wink: Samen :)
- Wie pakt de spullen in? Ik! En (omg) ik maak ook een lijstje voor hem. Niet eens omdat hij het anders niet inhoudt denk ik, maar meer voor mijn eigen gemoedsrust.
- Houden jullie van dezelfde dingen op reis? Wat doen jullie zoal, en doe je dat samen of doet ieder meer z'n ding? Ja, op vakantie doen we alles samen. Maar als we een andere soort reis zouden ondernemen (bijv een zonvakantie ofzo?) dan zou dat misschien anders zijn…
- Wat was jullie mooiste reis samen? Dat is iig niet mijn mooiste reis, want die was niet met hem. Maar dan denk ik uhhhh Wintersporten in Zweden, of onze kampeervakanties in Slovenie, of misschien wel die in Noorwegen en Zweden. Moeilijk!
- Wat voor reisdromen hebben jullie nog samen? Roadtrip westkust USA… en een honeymoon ergens waar van die paalhutjes zijn :D
Ja zeg, daar kan ik ECHT niet tussen kiezen hoor!!
Laatst gewijzigd door Zora op 27 Nov 2013 09:10, in totaal 1 keer gewijzigd.
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem119

Bericht 25 Nov 2013 19:09

Jullie zijn zo leuk samen Zora! Stiekem is dit topic gewoon bedoeld om leuke stelletjes foto's te zien ;) Nee hoor, ook heel leuk om te lezen! Ik dacht al dat AM en jij zouden reageren, vind jullie allebei echt reizende stelletjes, ok geen Feline, maar toch! :) Heb je ook nog foto's van waar je echt ziet dat je op reis bent? :thumbup:
Rouxxe, klinkt alsof jullie ook al paar gave reizen hebben gemaakt zeg!
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 25 Nov 2013 19:22

Zo vaak mogelijk!
Stedentrip, actieve zomer- en/of wintervakantie
Stedentrip en zomer hebben we samen gedaan, wintersport met anderen. Net hoe het uitkomt.
Ja.
Dat doen we samen.
Evenveel denk ik.
Dat verdelen we.
Ieder zijn eigen dingen! Maar dat was ook omdat we nog niet samenwoonden. Sinds we samenwonen zijn we nog niet weggeweest.
- Houden jullie van dezelfde dingen op reis? Wat doen jullie zoal, en doe je dat samen of doet ieder meer z'n ding?
Meestal wel hetzelfde. In de zomer houd ik ook van lekker zwemmen, vriend is daar minder van dus die ligt dan lekker op zn handdoek.
Vorig jaar, 2 weken Madeira.
Heel veel. Ik roep al jaren dat ik de hele wereld wil zien, en vriend is het daar wel mee eens :)
Ok, heel even:
-poof-
Laatst gewijzigd door Tom op 25 Nov 2013 19:33, in totaal 1 keer gewijzigd.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Anoniem9

Bericht 25 Nov 2013 19:27

- Gaan jullie vaak op reis/vakantie? 1 'lange' vakantie en vaak wat nachtjes of weekendjes weg.
- Wat voor reizen maken jullie dan? Kamperen!
- Gaan jullie saampjes op reis of met anderen? Waarom? Lekker met z'n tweeën. We zijn ook best op onszelf.
- Gaat dat helemaal goed zonder ruzie? :wink: Meestal wel! Afgelopen jaar de tent opgezet zonder ruzie ;)
- Wie bedenkt waar jullie heen gaan? Wij samen. Meestal zoek ik de regio uit, camping beslissen we samen over.
- Wie doet het meeste aan de voorbereiding? Ik.
- Wie betaalt? :wink: Wij samen.
- Wie pakt de spullen in? Wij samen.
- Houden jullie van dezelfde dingen op reis? Wat doen jullie zoal, en doe je dat samen of doet ieder meer z'n ding? Wij doen vrijwel alles samen. Behalve voetbal kijken op de laatste vakantie. Was het er niet mee eens, maar hou hem maar eens tegen ;) Dan ga ik lekker een boekje lezen of lekker slapen.
- Wat was jullie mooiste reis samen? Barcelona dit jaar.
- Wat voor reisdromen hebben jullie nog samen? Nog veel stedentrips maken!
- Show je leukste vakantiefoto (of twee) samen! Hij wil niet op het forum!
<<

Anoniem119

Bericht 25 Nov 2013 19:28

Lief! Was dat in madeira?
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 25 Nov 2013 19:33

Marin schreef:Lief! Was dat in madeira?

Jep! Madeira is zoooooo gaaf.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 25 Nov 2013 19:45

- Gaan jullie vaak op reis/vakantie? Afgelopen jaar vrij weinig, maar sowieso 1x per jaar een lange vakantie en 2 à 3 stedentrips.
- Wat voor reizen maken jullie dan? Verschilt nogal, kan kamperen zijn, maar ook backpacken.
- Gaan jullie saampjes op reis of met anderen? Waarom? Samen. Vanaf komend jaar met z'n 3tjes. Vakantie is voor ons echt tijd voor elkaar hebben en zo weinig mogelijk contact met het thuisfront. En het is gewoon super gezellig!
- Gaat dat helemaal goed zonder ruzie? Ja! Zelfs toen we elkaar net kenden en 5 weken gingen backpacken in Vietnam.
- Wie bedenkt waar jullie heen gaan? Samen.
- Wie doet het meeste aan de voorbereiding? M'n vriend bereidt het reisgedeelte voor en ik de praktische dingen zoals vaccinaties, hotels, campings etc.
- Wie betaalt? Allebei. Komt van 1 gezamenlijke rekening.
- Wie pakt de spullen in? Ik.
Ja wij doen eigenlijk alleen maar dingen die we beide leuk vinden. Gelukkig zitten we op 1 lijn wat dat betreft. Het is eigenlijk altijd een afwisseling van cultuur, architectuur, natuur, een activiteit en vooral veel relaxen ;)
- Wat was jullie mooiste reis samen? 5 weken Vietnam, onze eerste reis samen.
- Wat voor reisdromen hebben jullie nog samen? Een heleboel! Onder andere India, delen van Indonesië, Australie en Japan.
- Show je leukste vakantiefoto (of twee) samen! Vriend wil liever niet online.
Laatst gewijzigd door Ooh La La! op 25 Nov 2013 23:26, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 25 Nov 2013 20:04

- Gaan jullie vaak op reis/vakantie? Sowieso elke zomer een langere vakantie van 2-3 weken. En elke jaar nog iig 1 keer een kortere reis of citytrip ofzo (en vaak wel meer dan 1). Soms nog een nachtje weg in Nederland/Belgie/Duitsland.
- Wat voor reizen maken jullie dan? Lange reis: rondreis (zelf georganiseerd), meestal door Oost-Europa met trein en/of bus.Kort: citytrips en soms dus nachtjes weg in Nederland/Belgie/Duitsland.
- Gaan jullie saampjes op reis of met anderen? Waarom? Met zn tweetjes, dat vinden we het leukst. Ik kan ook niemand bedenken met wie ik het leuk zou vinden om samen te gaan (en niemand met ons denk ik, niemand die ik ken vindt onze soort vakanties leuk).
- Gaat dat helemaal goed zonder ruzie? Ja, prima (tuurlijk zijn er wel eens kleine irritaties en zo, maar die zijn er thuis ook wel eens)!
- Wie bedenkt waar jullie heen gaan? Altijd samen.
- Wie doet het meeste aan de voorbereiding? Ongeveer evenveel.
- Wie betaalt? Allebei de helft, samen dus.
- Wie pakt de spullen in? Ieder zijn eigen koffer/tas.
- Houden jullie van dezelfde dingen op reis? Wat doen jullie zoal, en doe je dat samen of doet ieder meer z'n ding? We doen alles samen en we vinden ook dezelfde dingen leuk. Wat we bijvoorbeeld doen: gewoon door de stad lopen en rondkijken, musea bezoeken, dagje strand (maar 1 is dan ook wel weer genoeg), dagje natuur, shoppen, uit eten, kerken bezoeken.
- Wat was jullie mooiste reis samen? Moeilijk om een keuze te maken, maar dan toch die van afgelopen zomer, rondreizen door Estland. We zijn beide echt verliefd geworden op dat land, ik zou er best willen wonen!
- Wat voor reisdromen hebben jullie nog samen? We willen graag nog een keer samen naar Rusland, een keer naar Zweden en Noorwegen en wie weet wel een keer naar Georgië. Nieuw Zeeland lijkt me ook leuk, omdat een vriend van ons daar woont.
- Show je leukste vakantiefoto (of twee) samen! Ik weet niet of het nou echt de leukste is, wel de leukste die ik online heb staan. Niet quoten!

*weg*
Laatst gewijzigd door Mizz_S op 28 Nov 2013 22:51, in totaal 3 keer gewijzigd.
<<

Anoniem12

Bericht 25 Nov 2013 20:05

Haha ik kan heel kort zijn; wij gaan nooit op reis :P
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 25 Nov 2013 22:15

Haha ahhhw zo lief dat je ons zo leuk vindt!! Maar uhh dan kan ik alsnog niet kiezen hoor :p Kijk eens op FB rond zou ik zeggen haha!
Laatst gewijzigd door Zora op 27 Nov 2013 09:11, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem119

Bericht 25 Nov 2013 23:14

M'n eigen lijstje :)

- Gaan jullie vaak op reis/vakantie? Tot nu toe niet echt een duidelijk ritme ofzo, behalve dat we nu toevallig twee keer in februari op reis gaan, maar we gaan niet echt met de zomer persé weg. Vaak wel meerdere kleine stedentripjes in een jaar.
- Wat voor reizen maken jullie dan? Meestal stedentrips binnen Europa dus, paar keer Duitsland, keertje Brugge, en een keertje naar Istanbul. En we zijn een keer met zijn familie naar Spanje geweest, lekker drie weken in een groot huis, en vorig jaar drie weken op safari in Tanzania met z'n familie. Dat was wel heel bijzonder. Maar deed me ook realiseren dat we nog nooit echt samen met z'n tweetjes een grote reis hebben gemaakt. Nog paar maandjes! :cheers:
- Gaan jullie saampjes op reis of met anderen? Waarom? Tot nu toe twee keer met zijn familie, omdat we werden uitgenodigd, en ik vind het super gezellig. Grote kans dat we ook nog wel eens met mijn ouders zullen gaan, die huren ook vaak een huis voor iedereen. Maar samen op reis is ook leuk. Stedentripjes doen we wel vaker samen.
- Gaat dat helemaal goed zonder ruzie? :wink: Ja hoor, ik ben meestal degene in charge en regel alles (en spreek de meeste talen, behalve Duits, dan neemt hij het woord) :angel:
- Wie bedenkt waar jullie heen gaan? Meer door externe redenen (ouders, werk, vrienden). Myanmar heeft m'n vriend uitgekozen, omdat hij gek op Azie is en het hem leuk lijkt om samen zo'n land te ontdekken en dat ik eens in Azie kom. Lijkt mij ook leuk :) Maar volgende keer gaan we naar Amerika :)
- Wie doet het meeste aan de voorbereiding? Ikke. Tenminste, ik zoek alles dírect uit en weet direct heel veel er over en lees veel.. En dan laat ik het op hem inwerken, en daarna gaat hij dingen uitzoeken en is het net alsof hij alles bedacht heeft. Werkt als een tiet. :laughcry:
- Wie betaalt? :wink: Z'n ouders, tot nu toe bij de grote reizen ;) Maar verder natuurlijk gewoon samen, we delen eigenlijk de kosten gewoon.
- Wie pakt de spullen in? Ieder voor zich, maar ik ben in no time klaar en hij doet het altijd heel uitgebreid ;) wel handig als we vliegen: Hij doet paar van zijn spullen in mijn koffer, en ik paar van mijn spullen in zijn koffer... Mocht er een koffer vertraagd zijn..
- Houden jullie van dezelfde dingen op reis? Wat doen jullie zoal, en doe je dat samen of doet ieder meer z'n ding? Eigenlijk houden we allebei van hetzelfde: Lekker uit eten of zelf koken, marktjes bezoeken, fotografie, etc. We hebben heel erg dezelfde reisstijl. Zijn zeker geen backpackers, best wel luxe beestjes, maar vinden ook al snel iets prima en zijn heel makkelijk. Het is echt ideaal dat we allebei fotograferen. We staan echt niet constant te fotograferen, maar begrijpen het heel goed als de ander even wil blijven staan voor dé perfecte foto. Wat dat betreft zijn we echt een match, ik zou niet weten hoe ik dat zou moeten doen die geïrriteerd gaat staan wachten.
- Wat was jullie mooiste reis samen? Tanzania!
- Wat voor reisdromen hebben jullie nog samen? Hierna willen we met m'n goedkope werk-tickets naar Amerika, San Francisco en Seattle enzo. En vast wel een huwelijksreis een keer tussendoor :) En voor de rest: We willen alles wel zien, maar hij is al op zo veel plekken geweest.. Dat vind ik soms wel jammer, hij heeft al zo veel meer van de wereld gezien. Maar ach, ooit hebben we grotere kinderen waarmee we mooie verre reizen kunnen maken en ook die gaan wel weer de deur uit, dus nog zat tijd om allerlei mooie reizen te maken, dichtbij en ver weg. Zo lijkt Zweden me super leuk met kleine kindjes, of een zomer aan de Amerikaanse kust bij Cape Cod enzo. Ik neem aan dat we altijd wel leuke reizen kunnen bedenken die bij de situatie past, super leuk :)

Ik vind deze heel leuk :)
Afbeelding

Op safari stonden we nou niet echt charmant op de foto, maar de omgeving is wel mooi :)
Afbeelding

Afbeelding

Spanje:
Afbeelding

Afbeelding

Istanbul:
Afbeelding

Duitsland:
Afbeelding

En hoe we er meestal uit zien ;)
Afbeelding
<<

Anoniem119

Bericht 25 Nov 2013 23:15

Die in Oostenrijk in het gras is leuk, Zora! En die met hem op de voorgrond ook :)
<<

Anoniem285

Bericht 25 Nov 2013 23:16

Leuke foto's Zora!!

Lijkt me heel anders om met je partner op reis te gaan. Wel leuk trouwens! (Als hij graag op dezelfde manier reist als ik, in ieder geval).
<<

Anoniem285

Bericht 25 Nov 2013 23:19

Ook leuke foto's Marin, de twee die ik kan zien in ieder geval! :)
<<

Anoniem119

Bericht 25 Nov 2013 23:20

Kan je de rest niet zien?
<<

Anoniem285

Bericht 25 Nov 2013 23:34

Nee, maar dat ligt aan mijn internet hoor, niet aan jou denk ik!
<<

Anoniem119

Bericht 25 Nov 2013 23:35

Oh haha! :)
Waar ben je nu?
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 26 Nov 2013 08:05

Wauw jullie hebben allemaal netjes echt aan iemand gevraagd een foto te maken of niet? :) Je kunt natuurlijk moeilijk een selfie met 1 hand maken met zo'n zware camera haha! Wel steeds superlieve foto's zeg!
<<

Anoniem119

Bericht 26 Nov 2013 08:47

Zora schreef:Wauw jullie hebben allemaal netjes echt aan iemand gevraagd een foto te maken of niet? :) Je kunt natuurlijk moeilijk een selfie met 1 hand maken met zo'n zware camera haha! Wel steeds superlieve foto's zeg!

Haha ja maar iemand vragen is ook altijd een challenge. Want je wilt niet dat iemand zomaar er met je camera vandoor rent.. Of dat diegene eerst een kwartier bezig is met het juiste knopje vinden ;) Daarom kijken we rond en als we foto maken met m'n vriend z'n camera, vragen we iemand die zelf ook met een Nikon spiegelreflex rondloopt, gebruiken we mijn camera, zoeken we iemand met Canon. Maar zo vaak hebben we dus niet foto's met z'n tweetjes, meestal portretten van elkaar, maar da's ook leuk (alleen zet je niet zo snel in een lijstje).
Edit: OH en voor de tent en daar boven op dat industriele park in Duitsland zijn met de zelfontspanner, werkt ook ;)
<<

Anoniem19

Bericht 26 Nov 2013 09:36

Wat een leuk topic!

Ongeveer 2-3 keer per jaar incl nachtjes weg, ik ga soms nog met vriendinnen, maar dat is eerder 1 keer in de twee jaar oid.
Zonvakanties, stedentrips, nacht weg
Sinds ik een vriend heb ga ik het liefst met hem alleen. Ik vind mijn ouders en broer ook geweldig maar het is toch meer "werk" om met zjin allen op vakantie te zijn, ofzo.
Nee :laughcry: Wij kibbelen thuis al veel en dat gaat op vakantie gewoon door, maar net als Zora is het niet zo erg dat de vakantie verpest is ofzo. Zo gaat dat gewoon bij ons
Hm ik denk ik meestal, ik bedenk het in ieder geval het eerst :P
Absoluut ik. Mijn vriend vindt vaak alles wel best, hij is meer van kijken hoe het loopt en ik ben een stelselmatige planner dus ik vind het leuk en hij gaat gewoon mee haha.
Allebei de helft, hij vaak iets meer van benzine ofzo als we er zijn
Allebei zelf, alleen check ik vaak nog op het laatst bij hem of hij alles heeft (door schade en schande wordt men wijs)
Ja wij houden van dezelfde dingen doen. Op zonvakantie gaan we Vaak elke dag wel weg, een stad/dorp bekijken of mooie plekken bezoeken en dan 's middags relaxen. We houden niet van op het strand dagen liggen bakken maar willen altijd wel wat doen/zien. Op stedentrip wil ik wat vaker winkelen :P Als we dan even ergens relaxen ofzo kunnen we best allebei wat anders doen, de een (ik) leest en de ander (hij) slaapt of kijkt even tv of iets anders.
Ik denk Portugal, omdat dat onverwachts zo mooi was.
Naar New York!! (dat gaan we volgend voorjaar doen). Verder willen we nog graag naar Italië, Australië, roadtrip Amerika, naar een Aziatische stad etc.
<<

Anoniem119

Bericht 26 Nov 2013 09:43

Darcy, jij en reisjes uitgebreid van te voren plannen? Neeeeeee joh! :lol:

Oh ja, voor stedenreisjes betaalt m'n vriend de benzine natuurlijk, of nou ja, z'n werk :angel:
<<

Anoniem19

Bericht 26 Nov 2013 09:50

Marin schreef:Darcy, jij en reisjes uitgebreid van te voren plannen? Neeeeeee joh! :lol:

:laughcry:
Volgende

Terug naar Reizen & vakanties