Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Huwelijksreis

<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 22 Feb 2015 12:12

Huwelijksreis

Wij trouwen 16 mei en hebben nadien nog 1,5 week vakantie. We willen graag in die week op huwelijksreis gaan, maar we weten alleen niet waarheen. We gaan zonder onze zoon en willen graag een combinatie van relaxen en wat dingen zien/doen.

Onze voorkeur gaat uit naar een leuke trip van +/- 5 dagen omdat we bang zijn dat we onze zoon te hard gaan missen. Al willen we, als het écht een leuke bestemming is en 5 dagen te kort, wel overwegen om een week te gaan.

Maar wat zijn nu leuke plaatsen waar we heen zouden kunnen? We zaten al te denken aan Cyprus, Gran Canaria, Madeira o.i.d. maar we komen er nog niet echt uit. We hebben ook gedacht aan een citytrip maar dat is misschien weer te druk waardoor we alsnog niet uitgerust terug thuiskomen?

Alle tips en ideetjes zijn dus welkom!
2012 & 2016
<<

Anoniem119

Bericht 22 Feb 2015 12:36

Re: Huwelijksreis

Een eiland in de middellandse zee, zoals Corsica, Sardinie of Sicilie?
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6229

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 22 Feb 2015 12:51

Re: Huwelijksreis

Madeira is echt een prachtig eiland! Maar, daar moet je minimaal wel een week voor uittrekken om alles te zien.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10385

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 22 Feb 2015 15:18

Re: Huwelijksreis

16 mei :love:
Toscane is misschien ook wel leuk, alleen nog niet echt warm. Of Sicilië! :heart:
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Anoniem119

Bericht 22 Feb 2015 15:19

Re: Huwelijksreis

Ik zou sowieso ergens naar toe vliegen als je maar zo kort hebt, dat scheelt enorm in tijd!
Ik vind dat Elizawashere altijd hele leuke dingen heeft. Wie weet doe je daar inspiratie op.
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 22 Feb 2015 15:27

Re: Huwelijksreis

Wij zijn vorig jaar naar Kreta geweest op huwelijksreis, ook 5 dagen.
Was perfect om gewoon even lekker te relaxen. We hebben ook nog een jeepsafari gedaan om wat meer van het eiland te zien.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Zonnetje

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:49

Bericht 22 Feb 2015 15:52

Re: Huwelijksreis

Ik vind Rhodos, Sicilie, Cyprus, zuid-Spanje en de Algarve aanraders voor een huwelijksreis. Op al deze plaatsen hebben wij zowel gerelaxt als leuke dingen gedaan. Je kunt er zelf een auto huren en lekker wat rondrijden, boottochten maken, maar ook excursies boeken naar leuke plaatsen in de buurt. Zo kun je vanuit Rhodos naar Lindos met de boot, vanuit Cyprus naar de hoofdstad Nicosia, vanuit zuid-Spanje naar tal van mooie steden als Granada, Ronda, Sevilla, Cordoba en vanuit de Algarve naar Lissabon en naar Sevilla.

Qua sfeer vind ik Griekenland altijd heel leuk. Maar Sicilie en Cyprus vond ik ook mooie eilanden. De Portugezen vonden wij heel aardig in de Algarve. En zuid-Spanje is gewoon heel mooi.

Qua stranden vond ik zuid-Spanje de mooiste stranden hebben, tenminste als ik uitga van de plaatsen waar wij zaten (op Cyprus Paphos, op Rhodos Rhodos-stad en in de Algarve oud-Albufeira). Op Sicilie vond ik het uitzicht bij Isola bella bij Taormina prachtig en was de zee super mooi blauw.

Ik denk dat het in het hele Middellandse zeegebied al lekker weer is in mei, dus wat dat betreft heb je ook keus genoeg.

Isola bella:
Afbeelding
<<

Fiwen

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2341

Geregistreerd: 24 Apr 2014 13:38

Bericht 22 Feb 2015 16:29

Re: Huwelijksreis

Wij zijn naar Rome geweest op huwelijksreis. Wij zijn 7 dagen geweest maar is natuurlijk ook makkelijk in 5 dagen te doen en half mei is het daar waarschijnlijk al heel lekker weer.
En je kunt het zo druk maken als je zelf wil, ik was zwanger toen we op huwelijksreis gingen en we hebben het heel erg rustig aan gedaan. Alles kunnen zien wat we wilde maar toch uitgerust thuis gekomen.
Grote meid: 25-08-2010
Kleine meid: 15-09-2016

http://www.juulsoof.nl
Instagram & Facebook: @juulensoof
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7544

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 22 Feb 2015 20:36

Re: Huwelijksreis

Wij zijn naar Malta geweest op huwelijksreis, wij zijn 6 dagen geweest. Daar is het in mei al heel lekker weer. Wij waren in december en toen was het 18-20 graden. En je kunt er allerlei leuke/mooie dingen bezoeken en bekijken, maar ook lekker relaxen.
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4024

Geregistreerd: 26 Okt 2013 19:21

Bericht 22 Feb 2015 20:49

Re: Huwelijksreis

Ik ben er zelf nog nooit geweest maar ik zou denk ik kiezen voor het eiland Sicilië of Corsica. Wil ik zelf ook graag nog een keer heen en het is niet super lang vliegen. Madeira moet inderdaad ook heel erg mooi zijn. Bekende van mij is daar geweest, zag er ook erg leuk uit.
Zou dan ook lekker een auto-tje huren en het eiland/omgeving verkennen.

Qua temperatuur moet het vast wel goed te doen zijn op alle locaties.
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 23 Feb 2015 15:20

Re: Huwelijksreis

Bedankt al voor de tips!

Hebben jullie gewoon online geboekt of via een reisbureau? En wat zijn aanraders voor het online boeken?
2012 & 2016
<<

Zonnetje

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:49

Bericht 23 Feb 2015 15:23

Re: Huwelijksreis

Wij boeken meestal online, bijvoorbeeld bij Sunweb. Dan heb je een combinatie van vliegtickets, vervoer van/naar het vliegveld en een hotel. Je kunt ook prima tickets en hotel apart boeken. De ene keer is dat goedkoper, de andere keer zo'n combinatiereis. Bij citytrips boeken wij het meestal apart.
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7544

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 23 Feb 2015 16:48

Re: Huwelijksreis

Gewoon online, de enige keer dat ik ooit naar een reisbureau ben geweest was toen ik 17 was en met een vriendin op vakantie ging. Normaal boeken we altijd alles los/zelf, voor onze huwelijksreis hebben we een keertje gemakzuchtig gedaan en een pakketreis geboekt. Ik weet niet eens meer zeker waar, ik dacht Holland International.
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4024

Geregistreerd: 26 Okt 2013 19:21

Bericht 23 Feb 2015 19:50

Re: Huwelijksreis

Muv een van mijn eerste vakanties en mijn laatste vakantie heb ik eigenlijk nooit een pakketreis geboekt of via een reisbureau. Ik boek eigenlijk altijd alles los.
Als ik weet naar welke bestemming ik wil dan kijk ik naar welke maatschappijen op die luchthaven in de buurt vliegen. Dan onderzoek ik de prijzen. Ik kijk een beetje naar de prijs, de tijden wanneer en waar ze vliegen etc. Dan boek ik daar nog los een hotel/appartement bij. Meestal bij booking.com
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 24 Feb 2015 12:37

Re: Huwelijksreis

Even voor de duidelijkheid: Ik boek ook altijd online, dus ik snap het idee online boeken wel. Maar ik vroeg het me af omdat het over een huwelijksreis gaat, of maakt dat in principe niet veel uit?

Gisteren eens met mijn zus rondgekeken en Rhodos komt er voorlopig heel sterk uit, qua prijs/kwaliteit en ook qua dingen die er te zien/beleven vallen. Het allerbelangrijkste voor ons is dat we even met ons tweetjes weg zijn, weg van alle drukte, relaxen en uitrusten na een drukke periode, gewoon heerlijk samen zijn. Daarnaast is het natuurlijk ook wel leuk als er dingen te beleven vallen en er wat te doen valt op onze bestemming.

Bedankt in ieder geval al voor alle tips (meer tips zijn altijd welkom!), ik ga nog verder zoeken naar leuke aanbiedingen.
2012 & 2016

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers