Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Chiang mai vs Chian rai

<<

Bacio

Kwebbel

Bericht 17 Nov 2013 19:39

Chiang mai vs Chian rai

Welke stad zou jij aanraden en waarom?
<<

Anoniem20

Bericht 17 Nov 2013 22:01

Re: Chiang mai vs Chian rai

Chiang rai denk ik dat je bedoelt?

Ben in beide geweest, maar chiang rai staat mij niet meer zo bij. Weet alleen dat we daar een massage op de straat hebben gekregen die erg pijnlijk was!
Vanuit chiang mai hebben we drie dagen een scooter gehuurd en hebben allerlei watervallen bezocht. Toeristische en niet toeristische. Vond echt 1 vd leukste momenten van onze reis toen. Heerlijk rondrijden en veel niet toeristische plekjes gevonden.

Ik zou zeggen Chiang Mai.
<<

Anoniem38

Bericht 17 Nov 2013 22:14

In Chiang Mai is meer te beleven dan in Chiang Rai. chiang Rai is kleiner dan chiang Mai, dus als je van klein houdt, dan kun je beter chiang RAI doen.
<<

Anoniem 42

Bericht 21 Nov 2013 22:42

Bij Chiang Rai krijg ik een visioen van heel, heel, heel erg veel kraampjes met toeristische rotzooi. Slangen in alcohol en zo. Verder ben ik het vergeten.

Chiang Mai is leuk, ik heb er al eens noodgedwongen een week doorgebracht omdat ik er eerst ziek werd en toen de vriendin met wie ik er was maar heb me er prima vermaakt toen ik weer opgeknapt was.
<<

Anoniem38

Bericht 21 Nov 2013 23:04

Chiang Mai heeft juist een grote nachtmarkt..
<<

Anoniem122

Bericht 21 Nov 2013 23:06

Chiang Rai ben ik nog niet geweest, maar ons is Chiang Mai 5 jaar geleden erg goed bevallen. Zijn daar 2 weken geweest ongeveer, scooter gehuurd en enorm veel van de omgeving gezien.
Ik vond het echt een aanrader!
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 22 Nov 2013 12:41

Chiang Mai is veel levendiger, vond het zelf een leuke stad. Ook meer te zien volgens mij in de stad zelf, hoewel de omgeving bij beide steden mooi is.
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 22 Nov 2013 13:55

Ik ben vorig jaar zes dagen in Chaing Mai geweest, en heb daar Oud en Nieuw gevierd. Dat was echt fantastisch! We hebben een trektocht gedaan naar bergdorpen in de omgeving en daar overnacht, een Thaise kookcursus gedaan en gewoon relaxed de stad bezichtigd, de mooie tempels bekeken, de marktjes afgestruind en heerlijk gegeten. Hmm heimweeee! Het klimaat is er ook heel lekker.

We hadden niet genoeg tijd om naar Pai (relaxed hippiestadje ten Westen van Chiang Mai) of Chiang Rai te gaan, maar ik heb niet het gevoel dat ik iets heb gemist.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018

Terug naar Reizen & vakanties