24 Okt 2025 11:11 door Alexis
 24 Okt 2025 11:11 door Alexis

Bedankt voor de tips! Fietstocht lijkt me echt leuk! Ik zag een fietstocht door de stad maar ook een door de woestijn, dat lijkt me allebei echt leuk! Via With Locals heb ik ook wel leuke tripjes gezien. Dan word je rondgeleid door een local. 
We hebben iets op het oog in de Medina, nu eerst vliegtickets zoeken. We hebben iets gezien met goede vluchttijden, maar met een korte tussenstop in Barcelona. Op zich vinden we dat niet erg, ik neem aan dat we dat wel redden om in 1,5 u onze koffers te transferren?(het is overstap met self-transfer). 
En wat zal ik nou allemaal meenemen? Ik heb op Insta gezocht op locatie Marrakech en best veel foto's gezien van mensen in korte broek en mouwloze dingen. Ook foto's van restaurants en nachtleven, waar mensen vrij veel bloot laten zien. Dus die neem ik denk ik toch mee (wel netjes, geen decollete en niet superkort). En dan daarbij een jumpsuit (mouwloos met nette kraag) en een lange rok en wat t-shirts en een lange linnen broek. Dan heb ik van alles wat. En dan wil ik daar een mooie sjaal kopen die ik kan omslaan. Voor de avond een extra jeans en een jasje/trui/vest. Zou dat volstaan voor 4 dagen?