Vakantieplannen 2026
Wat zijn de vakantieplannen voor 2026?
Ik kan toch niet de enige zijn die al lekker bezig is met plannen, of wel?

Marin schreef:Gaan jullie dan weer terug verhuizen naar Australië? Was het altijd de bedoeling om relatief kort in Nederland te verblijven? (je hebt immers wel een huis gekocht en je man is bezig met z'n inburgering) of is er iets veranderd in de plannen waardoor je vervroegd terug gaat? Spannend dat dat er komend jaar dan alweer aan zit te komen.

Marin schreef:Wij starten 2026 op Curaçao. Ben zo benieuwd hoe jij twee weken strand en niks doen ervaren. Niks voor mij maar kijk er wel enorm naar uit.
In april ga ik met m'n zus naar Boston en New York. Gecombineerde werk+plezier reis.
Komende zomer gaan we via m'n werk weer op zomervakantie, naar Zweden! De route / plekken moeten we nog vastleggen maar ik vermoed grotendeels aan de westkust nabij Göteborg, hoewel we denk ik ook naar Falun (Dalarna) willen. Fijne huisjes, niet te veel moeten, maar wel leuke plekjes. Een rustigere vakantie dan dit jaar maar ik heb nu alweer moeite met m'n darlings killen. Misschien moet ik dit jaar maar eens naar m'n man luisteren en echt max 3 plekken kiezen. Als het aan mij ligt doen we er minstens 6 of 7 en wil ik Denemarken er ook weer bij en misschien Noorwegen ook.. Waarom ben ik zo erg haha.
Rest van het jaar nog geen plannen. Ik hoop heel erg naar Hamburg te gaan met m'n zoon om z'n beste vriend te zien.

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers