Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Ibiza

<<

Phileine1244

Kletskop

Berichten: 696

Geregistreerd: 01 Nov 2021 07:47

Bericht 24 Jul 2022 16:57

Ibiza

Wij hebben vanmorgen 2 weken Ibiza geboekt. We zitten in Es Canar en gaan samen met onze dochter van 6 jaar.

Ik ben 1x eerder op Ibiza geweest, toen zat ik in Santa Eulalia. Wat ik echt wil doen, omdat ik dat toen heel leuk vond is met de boot naar Ibiza Stad, en naar Es Vedra.

Maar ik dacht, misschien heeft hier iemand nog leuke tips wat we echt moeten gaan doen? Ik hoor ze heel graag!
<<

Anoniem334

Bericht 25 Jul 2022 00:22

Re: Ibiza

Beso beach bar
Can bass san joseph
Can giri, san juan, zondag hippymarket
Es cubells: ses boques
Chiringuito
Sa caletta resto
Experimental
La brassa
La oliva
Bambuddha
Fay/cotton beachclub
Can caus
Amante
Aiyanna
Patchwork
L'aubergine
Wild Beets
La paloma
Elements op zondag voor drums bij zondsondergang Cala beniras
Passioncafe
La oliva
La imprente
La dispensatie
Samar visresto Ibiza stad
Ses roques Cala comte
La granja
Cala grancioneta-Chiringuito
La taperia
Experimental beach

Strandjes

Cala olivera
Aquas Blancas
Cala llenja
Cala boix
Sa calettta
Cala bonita
Cala vadella
Cala comt
<<

Anoniem334

Bericht 25 Jul 2022 00:24

Re: Ibiza

Zitten een paar verouderde tips bij hoor... dit lijstje is al 5 jaar oud ondertussen.
Wij vertrekken komende week ook weer!
<<

Gympie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1273

Geregistreerd: 06 Jul 2020 14:32

Bericht 25 Jul 2022 10:24

Re: Ibiza

Het is leuk om met je dochter naar Can Muson te gaan: https://www.ibizacanmuson.com/ dit is een boerderij met allerlei dieren en planten, bomen, etc. Je kan een emmertje kopen met sla om de dieren te voeren. Volgens mij doen ze ook rondleidingen. En je kan er lekker lunchen.

Je kan een dagje strand in Cala Vicente combineren met daar lekker lunchen of avondeten bij restaurant On the beach. Hele gezellige plek met goed eten.

Er zijn natuurlijk heel veel leuke strandjes om af te gaan. Ik zou daar op googelen, genoeg inspiratie. Ik vind zelf Benirras een fijne plek. Ik zou aanraden om wel vroeg op pad te gaan als je strandjes wil bezoeken zodat je nog kan parkeren. Ben nooit in hoogseizoen geweest, maar buiten het seizoen kan het al druk zijn dus in het hoogseizoen helemaal denk ik.
<<

Luisa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2829

Geregistreerd: 19 Okt 2013 11:39

Bericht 25 Jul 2022 15:51

Re: Ibiza

Ik kom er net vandaan. Vond het echt drukkend warm, zweten. Zou dus overdag vooral naar het strand/ zwembad gaan. Als je naar de hippiemarkt wilt, ga in de avond, vond het overdag niet uit te houden.
<<

ChiQ

Bericht 25 Jul 2022 18:27

Re: Ibiza

Ik ben er nu. Niet te doen heet. Er is een heatwave volgens onze taxichauffeur
<<

Phileine1244

Kletskop

Berichten: 696

Geregistreerd: 01 Nov 2021 07:47

Bericht 25 Jul 2022 21:57

Re: Ibiza

Oh balen die hitte! Toen wij er vorig jaar waren was het ook zo belachelijk heet, en moesten we op de hippie markt nog mondkapjes op. We vielen letterlijk haast flauw van de hitte toen.

Wat ik vergeet te zeggen is dat wij begin oktober gaan dus niet meer zo heet waarschijnlijk
<<

Phileine1244

Kletskop

Berichten: 696

Geregistreerd: 01 Nov 2021 07:47

Bericht 25 Jul 2022 21:57

Re: Ibiza

Gympie schreef:Het is leuk om met je dochter naar Can Muson te gaan: https://www.ibizacanmuson.com/ dit is een boerderij met allerlei dieren en planten, bomen, etc. Je kan een emmertje kopen met sla om de dieren te voeren. Volgens mij doen ze ook rondleidingen. En je kan er lekker lunchen.

Je kan een dagje strand in Cala Vicente combineren met daar lekker lunchen of avondeten bij restaurant On the beach. Hele gezellige plek met goed eten.

Er zijn natuurlijk heel veel leuke strandjes om af te gaan. Ik zou daar op googelen, genoeg inspiratie. Ik vind zelf Benirras een fijne plek. Ik zou aanraden om wel vroeg op pad te gaan als je strandjes wil bezoeken zodat je nog kan parkeren. Ben nooit in hoogseizoen geweest, maar buiten het seizoen kan het al druk zijn dus in het hoogseizoen helemaal denk ik.


Dit klinkt heel leuk zeg!
<<

Phileine1244

Kletskop

Berichten: 696

Geregistreerd: 01 Nov 2021 07:47

Bericht 25 Jul 2022 21:58

Re: Ibiza

Nixi schreef:Zitten een paar verouderde tips bij hoor... dit lijstje is al 5 jaar oud ondertussen.
Wij vertrekken komende week ook weer!


Dankjewel hier ga ik van de week even voor zitten
<<

Phileine1244

Kletskop

Berichten: 696

Geregistreerd: 01 Nov 2021 07:47

Bericht 25 Jul 2022 22:00

Re: Ibiza

Zag dat je de trommelaars op zondag erbij hebt staan trouwens, mocht je gaan: ik heb gelezen dat ze niet meer op zondag komen, mag niet meer wegens de drukte. Ze komen spontaan op andere dagen dus net geluk hebben.

Vorig jaar zijn we er speciaal voor naar toe gereden maar toen kwamen ze helaas niet, ook wegens drukte en toen volop corona tijd. Wel heerlijk geluncht bij Elements toen
<<

kippetje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1267

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:07

Bericht 26 Jul 2022 22:53

Re: Ibiza

Wij zaten vorig jaar in figueretas zit vlak bij Ibiza stad. Gingen vaak met een boottaxi naar playa een bossa en Ibiza stad.
Strand van talamanca is heerlijk en prachtig en lekker eten! Veel Spanjaarden ook en dan gaan wij juist daar eten😉
Hippie markt in de plaats waar jullie heen gaan is ook heel leuk!
<<

JaneDoe

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2143

Geregistreerd: 07 Sep 2013 20:12

Bericht 02 Aug 2022 22:04

Re: Ibiza

Ik volg dit topic even, leuk!
Ik ga eind September 4 dagen met vriendinnen naar Ibiza, we hebben een hotel in Ibiza stad.

We gaan denk ik niet al teveel doen in die korte tijd, behalve relaxen en genieten van 4 dagen geen ‘maaaaamaaaa!!!’😆😆 en we gaan naar Armin!

Maar ik ben wel benieuwd naar restaurant tips? Of andere dingen die misschien toch wel leuk zijn in die korte tijd?
<<

Phileine1244

Kletskop

Berichten: 696

Geregistreerd: 01 Nov 2021 07:47

Bericht 03 Aug 2022 13:06

Re: Ibiza

Wij hebben vorige jaar bij Oliva heerlijk gegeten in Ibiza stad. Aanradertje. En Es Vedra moet je gezien hebben als je naar Ibiza gaat ;)
<<

Gympie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1273

Geregistreerd: 06 Jul 2020 14:32

Bericht 03 Aug 2022 15:16

Re: Ibiza

Als je je portemonnee bereid bent te trekken zou ik met je vriendinnen bij Bambuddah gaan eten. https://bambuddha.com/?utm_source=googl ... 20Business

Ik vind dat nu met kinderen niet leuk, dus als ik de kinderen niet mee zou hebben zou ik daar een avond gaan eten.

En als je toch in Ibiza stad zit is het heel makkelijk om vanuit daar de boot te pakken naar Formentera om daar een dag te relaxen.
<<

Anoniem334

Bericht 04 Aug 2022 16:55

Re: Ibiza

Wij zitten er nu en het is verschrikkelijk qua drukte momenteel. Belangrijkste tip is dus als je nog in de vakantieperiode gaat: reserveer nu al in restaurants en eventueel beachbars voor bedden. Tenzij je in een hotel met zwembad zit maar ook daar reserveer je het beste je bedje aan het zwembad.

Wij hebben nu twee hotels een day pass genomen om aan het zwembad te kunnen liggen want we zitten in een appartement en hebben geen zwembad en aan het strand zijn alle bedjes altijd bezet en het is super druk om gewoon in het zand te liggen.

En als je van sushi houdt: sushiya aoyama in ibiza stad. Open keuken, je kunt aan de bar eten, super verse sushi. Zitten bijna alleen locals, wij waren de enige toeristen gisterenavond. Wellicht leuk voor jullie JaneDoe!

Calma in Marina Bay is heel mooi. Prachtig uitzicht vanaf de andere kant van de haven op Ibiza stad. Ook prima ontbijtjes daar.

Ses Boques een heel idyllisch restaurantje op het strand.

Tropicana is ook een leuke strandbar en daar zijn ook vaak veel kindjes.

Vergeet geen zwemschoentjes voor je dochter ivm vaak rotsen bij de stranden en in het water!

Vanavond gaan we naar l'aubergine by Ataro, schijnt ook echt heeeeel goed te zijn. https://aubergineibiza.com/menu/
<<

Gympie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1273

Geregistreerd: 06 Jul 2020 14:32

Bericht 04 Aug 2022 21:51

Re: Ibiza

Hm klinkt niet fijn Nixi. Ik kijk zo niet uit naar vakanties in het hoogseizoen. We gaan in december nog even buiten het seizoen. Vanaf april volgend jaar gaat de oudste naar school.
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11416

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 04 Aug 2022 22:00

Re: Ibiza

Tot ze vijf is kun je nog buiten het seizoen!
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Anoniem334

Bericht 05 Aug 2022 08:19

Re: Ibiza

Ja echt verschrikkelijk. Probleem is dat ik zelf aan de vakanties vast zit.

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers