Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Oisterwijk en omgeving

<<

Uiltje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 03 Nov 2013 16:21

Oisterwijk en omgeving

Wij gaan eind november een weekendje naar Oisterwijk.
Heeft iemand nog leuke tips om op zaterdag bijvoorbeeld te gaan winkelen?
Zag dat Breda en Tilburg in de buurt zitten , was is leuker/gezelliger winkelen?
Of weet iemand een leuk restaurantje?
<<

weegschaal

Noob

Bericht 03 Nov 2013 18:12

Re: Oisterwijk en omgeving

Je zit zowel een kwartier rijden van Den Bosch als Tilburg af, ik vind zelf Den Bosch veel meer sfeer hebben. Breda is ook zeker leuk, dat is een half uurtje rijden. Qua eettentjes weet ik in Oisterwijk niks specifieks, maar op de Lind zitten genoeg leuke restaurantjes/eetcafés.
When life give you a hundred reasons to cry show life a thousend reasons to smile
<<

Uiltje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 03 Nov 2013 19:54

Ojaa Den Bosch is dan indd ook een optie , had ik nog helemaal niet aan gedacht :)
Waar is de Lind dan :nerd: ?
Bedankt iig voor je reactie
<<

Vajen

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Bericht 04 Nov 2013 10:06

Ik ben er 3 weken terug een weekendje geweest met familie. Vrijdag aan het eind vd middag zijn we even het dorp zelf in geweest en daarna daar wat gegeten. Zitten een hele rij restaurants/eettentjes naast elkaar dus genoeg keus. Zaterdag zijn we naar Den Bosch geweest en hebben we een uur gevaren en s middags een high tea gedaan, tussendoor nog wat gewinkeld. Zondag was er rommelmarkt in de Brabanthallen dus ben ik daar nog heen geweest met mijn ouders en de rest is naar huis gegaan.
<<

Isabel_

Major Yipyapper

Bericht 05 Nov 2013 16:51

Ik vind Breda leuker dan Tilburg. Breda heeft meer sfeer en leukere winkels. Den Bosch is ook een leuke stad maar in Breda kan ik altijd beter slagen. Restaurantjes in Oisterwijk weet ik zo niet, maar in Tilburg heb je Rodeo zitten en daar kan je wel echt heel lekker eten. Misschien is een dagje Efteling ook wel leuk. Dat zit daar ook in de buurt.
<<

Fjell

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 05 Nov 2013 19:35

Ik zou ook naar Breda gaan. Gezellige stad met veel winkels. Tilburg vind ik een vrij sfeerloze stad..
-Jeg har det som plommen i egget-
<<

sabje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 05 Nov 2013 21:35

De Lind is midden in het dorp (eigenlijk het dorp zelf). Wij gaan er altijd heen om te wandelen. Als je iets actiefs wilt doen is het misschien leuk om een rondje te fietsen met pietplezier. Moet je wel van houden en het weer meezitten.
Ons boefje 24-08-2010
<<

Uiltje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 06 Nov 2013 16:07

Bedankt voor jullie tips meiden !
Dan gaan we denk ik voor Breda, nog tips evt voor parkeren?
Efteling zaten we ook aan te denken maar aangezien ik zwanger ben en dan in veel niet in mag slaan we dat over :).
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 06 Nov 2013 16:15

In Breda kan je betaald parkeren in de Barones. Dat zit je echt in de winkelstraten. Iets verder heb je Qpark zitten. Ook hierbij ben je in 2 minuten wandelen in het centrum.
Ik vind het in Breda altijd leuk om door de Barones te lopen. Maar doordat ik vaak in Breda ben geweest, vind ik Breda lang niet zo leuk meer als dames die er minder vaak komen.

Anoniem198

Bericht 11 Nov 2013 19:58

Den Bosch is ook heel leuk om te winkelen.
Ik zou gaan eten in Oisterwijk zelf erg veel leuke restaurantjes en daar heb je ook hele leuke winkels!
<<

Uiltje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 13 Nov 2013 13:44

Ok dankje wel :) we gaan er vrijdags op tijd heen en wouden dan indd even Oisterwijk in :)
<<

Nicole

Kwebbel

Bericht 13 Nov 2013 14:19

Oisterwijk is erg leuk vind ik! Ik heb er vroeger altijd heel erg dichtbij gewoond, (lees 10 minuutjes rijden met de auto).

Den Bosch en Tilburg zijn inderdaad dichtbij. Als ik tussen die 2 zou moeten kiezen zou ik zeker voor Den Bosch gaan. Dat is een leuke stad met veel sfeer. Als je daar heen gaat dan kan ik Pink Lemon aanraden om te lunchen of high tea-en. Het is vrij vrouwelijk ingericht, maar het eten en de sfeer is erg leuk/lekker daar!

Als je gaat shoppen in Oisterwijk, ook altijd leuk, vrijdagavond is het koopavond daar trouwens! Dan is wel leuk om bij de schoenenwinkel Mayke binnen te lopen. Dat is een vrij exclusieve dure winkel waar ze veel merken en aparte schoenen hebben. Ik loop er standaard altijd even naar binnen, gewoon om te kijken :yes:

Het bos in Oisterwijk is ook mooi en leuk! Zeker een aanrader om een wandeling te doen!

Inderdaad op de Lind zitten veel leuke restaurantjes.

Heel veel plezier!
Een blog over gezond eten en drinken zonder E-nummers, geraffineerde suikers en ingrediënten die jij niet kent, check: http://blog.nicoles-choice.nl/

Terug naar Reizen & vakanties