Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Volendam

<<

Anoniem31

Bericht 22 Nov 2013 18:17

Volendam

Hallo,

Mijn man en ik gaan volgend jaar in januari een dag en nacht naar Volendam. We overnachten in een hotel van van der valk.
Nu vraag ik me af zijn er meiden die hier ook weleens heen geweest zijn. Mijn man en ik nog nooit. Dus vandaar dat we hier wel eens heen wilden. Wat heb je er zoal te doen en moet je gezien hebben

graag hoor ik leuke tips ed

groetjes liesje
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 22 Nov 2013 20:23

Re: Volendam

Geen idee. Ik vind Volendam zelf niet zo speciaal, even rondlopen, wandelen over De Dijk, vis of iets anders eten en dat was het voor mij dan wel weer. Maar je kunt op zaterdag een wandeling met een gids (in klederdracht) maken. Je kunt natuurlijk in klederdracht op de foto gaan. Ik hoor in mijn omgeving wel van mensen dat ze gebruik maken van een aanbieding en een paar dagen in Volendam overnachten maar dat is dan meer om een basis in het westen te hebben, een dagje naar Amsterdam te gaan, te fietsen in de omgeving etc
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

teletascha

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Bericht 29 Nov 2013 22:55

Je bent er zo uitgekeken... De dijk heb je in een half uurtje ofzo wel gezien. E zijn wel een hoop leuke restaurantjes, kroegjes. Het is wel leuk om een beetje rond te lopen in het dorp langs die traditionele huisjes. Maar verwacht niet dat je er dagen kunt rondlopen ofzo.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem187

Bericht 29 Nov 2013 23:23

Wij hebben er wat rondgewandeld, zijn ook Volendam zelf ingegaan, dus echt door de woonwijken gewandeld zodat je de leuke huisjes ook kunt zien. Lekker ergens wat gedronken en gegeten. In een middagje waren we klaar :)

Terug naar Reizen & vakanties