Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Belgrado

<<

PlugInBaby

Kwebbel

Berichten: 348

Geregistreerd: 04 Sep 2013 20:25

Bericht 16 Jun 2016 16:14

Belgrado

Lang leve vader- en Moederdag :-) tips voor Belgrado zijn ook welkom!
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7550

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 16 Jun 2016 16:56

Re: Belgrado

Ga naar het ...park (ik weet even de naam niet meer), daar kun je heerlijk rondwandelen en relaxen. Is heel bekend, dus je vindt het zo!
Ga naar het mausoleum van Tito, echt super interessant. Je kunt er heel eenvoudig met de bus heen. Bezoek ook even het naastgelegen museum, gaat over de geschiedenis van Servië.
Ga naar de gigantische Orthodoxe kerk. Die is echt groot (grootste ter wereld?). Geen idee meer hoe je daar het makkelijkst heen kunt gaan, volgens mij hadden wij gewoon gelopen, maar wij lopen bijna alles. Toen ik er was, was die kerk nog niet af. Geen idee of ie nu wel af is.
<<

PlugInBaby

Kwebbel

Berichten: 348

Geregistreerd: 04 Sep 2013 20:25

Bericht 16 Jun 2016 23:45

Re: Belgrado

Het tasmajdanski park? We verblijven in het tash inn hostel, dus dat komt wel goed, lekker in de buurt :-) lopen vind ik ook altijd prima (mits het niet keihard regent of zo) en je andere tips ga ik zeker onthouden, dat is precies wat ik leuk vind, beetje cultuur snuiven en een hapje en drankje hier en daar.
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7550

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 17 Jun 2016 08:54

Re: Belgrado

Nee dat park heette anders...
Ik heb even gegoogeld, Kalemegdan Park. In dit park zit ook een oud fort trouwens, en het is echt gigangisch. Het park dat jij noemt ken ik niet.
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4024

Geregistreerd: 26 Okt 2013 19:21

Bericht 16 Sep 2019 08:53

Re: Belgrado

Iemand nog leuke tips? Ik zit er nu ?

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron