Marin schreef:Dat is idd lekker!
Als ik met zo'n goedkoop ticket van m'n werk reis, mag dat niet. Dan moet ik representatief er uit zien. Spijkerbroek mag wel, maar liever nog netter.
Alibi schreef:Marin schreef:Dat is idd lekker!
Als ik met zo'n goedkoop ticket van m'n werk reis, mag dat niet. Dan moet ik representatief er uit zien. Spijkerbroek mag wel, maar liever nog netter.
Waarom is dat? De overige reizigers zien toch niet dat het zo'n speciaal ticket is?

Maple schreef:Staat me iets bij dat ik iets gehoord heb dat dat niet meer mocht?
Atelier Madame schreef:Leeg je flesje water voordat je de douane doorgaat en vul hem weer achter de douane als je zeker weet dat je geen controle meer krijgt. Zodoende kun je op de vlucht altijd beschikken over water!
Maple schreef:On, ik heb een vraagje. Die vloeistofzakjes, moet je die nog steeds gebruiken? Zijn die nog verkrijgbaar op Schiphol (en heeft iemand tips waar nog meer)?
TukTuk schreef:Ja, en die kan je ook bij de Action kopen. Gewoon bij de vuilniszakken en boterhamzakjes etc, zitten in blauwe doosjes. Zijn volgens mij nog geen euro voor 25 zakjes.
De zakjes mogen maximaal 1L zijn geloof ik of iig niet veel groter. Ze hebben bij de action 2 maten, maar weet niet zo uit me hoofd welke maten.
Maple schreef:Geen Action in de buurt... Zal nog even bij supermarkten en Marskramer/Blokker kijken, daar heb ik nog niet eens aan gedacht
-ED- schreef:Wij vliegen ook wel businessclass, maar dan ga ik me niet ineens netter kleden ofzo.
Marin schreef:-ED- schreef:Wij vliegen ook wel businessclass, maar dan ga ik me niet ineens netter kleden ofzo.
Ik normaal gesproken denk ik ook niet echt hoor, maar met die werk tickets staat het in de voorwaarden dus dan moet je wel ;)
Ik zoek overigens nog wel een lekkere broek voor in het vliegtuig voor m'n gewone betaalde vlucht naar Azië. Geen joggingbroek maar iets anders comfortabels. Dus als iemand een tip heeft...
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers