Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Reistips plaats ze hier.

<<

caribbeanlover

Bericht 11 Okt 2013 14:59

Reistips plaats ze hier.

Ik heb mij dit jaar geergerd aan de spijkerbroek die ik droeg, zat niet bepaald lekker tijdens de vluchten. Op de heenweg zag ik diverse mensen in een joggingsbroek, geen porum, maar zolang het maar lekker zit heb ik er schijt aan. Dus de volgende keer ga ik lekker in joggingsbroek.
<<

Anoniem7

Bericht 11 Okt 2013 15:05

Re: Reistips plaats ze hier.

Ik ga op mijn terugvlucht (nachtvlucht) inderdaad sowieso in joggingbroek. Lijkt me goddelijk :heart:
<<

Anoniem119

Bericht 11 Okt 2013 15:08

Dat is idd lekker!
Als ik met zo'n goedkoop ticket van m'n werk reis, mag dat niet. Dan moet ik representatief er uit zien. Spijkerbroek mag wel, maar liever nog netter.
<<

caribbeanlover

Bericht 11 Okt 2013 15:38

Mantelpakje ala Marin :dance:
<<

Anoniem193

Bericht 11 Okt 2013 15:39

Marin schreef:Dat is idd lekker!
Als ik met zo'n goedkoop ticket van m'n werk reis, mag dat niet. Dan moet ik representatief er uit zien. Spijkerbroek mag wel, maar liever nog netter.

Waarom is dat? De overige reizigers zien toch niet dat het zo'n speciaal ticket is?
<<

Anoniem119

Bericht 11 Okt 2013 15:42

Alibi schreef:
Marin schreef:Dat is idd lekker!

Waarom is dat? De overige reizigers zien toch niet dat het zo'n speciaal ticket is?

Nee op zich niet maar stel je krijgt een business Seat aangeboden omdat dat t enige is wat beschikbaar is op de vlucht, en je zit in je oude kloffie, roep je natuurlijk wel vragen op. Dat is gewoon niet netjes.
<<

Anoniem119

Bericht 11 Okt 2013 16:09

Oh ik heb ook een leuke:
Wisten jullie dat Schiphol het enige vliegveld ter wereld is met een (gratis) museum (dependance van het Rijksmuseum met wisselende collectie) en een bibliotheek (met digitale en papieren boeken)?
Zitten allebei op de Holland boulevard op Schiphol na de douane!
<<

Anoniem253

Bericht 11 Okt 2013 18:55

Neem altijd diarree remmers mee!
<<

Anoniem122

Bericht 11 Okt 2013 20:22

Ik ga straks in het vliegtuig ook weer lekker een sportbroek / joggingbroek aan doen, no way dat ik 15 uur met een spijkerbroek oid aan ga zitten. Doe thuis ook altijd gelijk mijn sportbroek aan zodra ik thuis kom.

@Marin, nee dat wist ik niet!

Kan niet zo 1 2 3 een goede reistip bedenken..
<<

Anoniem193

Bericht 11 Okt 2013 20:25

Marin, oh op die manier.
<<

Anoniem173

Bericht 11 Okt 2013 21:47

Leeg je flesje water voordat je de douane doorgaat en vul hem weer achter de douane als je zeker weet dat je geen controle meer krijgt. Zodoende kun je op de vlucht altijd beschikken over water!
<<

Anoniem7

Bericht 11 Okt 2013 21:50

Staat me iets bij dat ik iets gehoord heb dat dat niet meer mocht?
<<

Anoniem7

Bericht 11 Okt 2013 21:51

On, ik heb een vraagje. Die vloeistofzakjes, moet je die nog steeds gebruiken? Zijn die nog verkrijgbaar op Schiphol (en heeft iemand tips waar nog meer)?
<<

Anoniem122

Bericht 11 Okt 2013 21:54

Ja, en die kan je ook bij de Action kopen. Gewoon bij de vuilniszakken en boterhamzakjes etc, zitten in blauwe doosjes. Zijn volgens mij nog geen euro voor 25 zakjes.

De zakjes mogen maximaal 1L zijn geloof ik of iig niet veel groter. Ze hebben bij de action 2 maten, maar weet niet zo uit me hoofd welke maten.
<<

Anoniem4

Bericht 11 Okt 2013 22:08

Ik doe op lange vluchten ook altijd lekker zittende, losse kleding aan. In zo'n geval gaat functionaliteit boven uiterlijk.
<<

Anoniem7

Bericht 11 Okt 2013 22:45

Geen Action in de buurt... Zal nog even bij supermarkten en Marskramer/Blokker kijken, daar heb ik nog niet eens aan gedacht :)
<<

Anoniem173

Bericht 11 Okt 2013 22:49

Maple schreef:Staat me iets bij dat ik iets gehoord heb dat dat niet meer mocht?

Officieel Mss niet maar ik doe het al jaren.
<<

Anoniem119

Bericht 11 Okt 2013 23:44

Atelier Madame schreef:Leeg je flesje water voordat je de douane doorgaat en vul hem weer achter de douane als je zeker weet dat je geen controle meer krijgt. Zodoende kun je op de vlucht altijd beschikken over water!

Als je pas je security check bij de gate hebt en je hebt daarna geen wc meer, kan dat helaas niet.
Maar ik doe het idd al jaren zo en werkt in principe als het kan perfect.
<<

caribbeanlover

Bericht 12 Okt 2013 15:38

[quote="Atelier Madame"]Leeg je flesje water voordat je de douane doorgaat en vul hem weer achter de douane als je zeker weet dat je geen controle meer krijgt. Zodoende kun je op de vlucht altijd beschikken over water![/quote

Dat doen wij al jaren, maar zag dat ze bij Arkefly een tap hadden waar je kleine bekertjes water kan halen dus ook handig.
<<

caribbeanlover

Bericht 12 Okt 2013 15:40

Maple schreef:On, ik heb een vraagje. Die vloeistofzakjes, moet je die nog steeds gebruiken? Zijn die nog verkrijgbaar op Schiphol (en heeft iemand tips waar nog meer)?

Als je bedoelde van dat water vullen na de douane, dat is iig niet waar. Die zakjes heb ik al jaren niet meer gezien, denk dat ze daar op de duur mee op zijn gehouden. In de winkels zoals Action ed zijn ze vaak wel te koop en dan staat er op dat ze geldig zijn voor in het vliegtuig.
<<

Anoniem44

Bericht 12 Okt 2013 15:41

Je kan ook gewoon flesjes water laten sealen en dan kun je ze gewoon meenemen. Ik doe ook altijd een joggingbroek aan op lange vluchten. Zodra ik het vliegtuig uitstap is er altijd wel een toilet en daar kleed ik me weer om.

Ik vind een joggingbroek trouwens niet persé 'geen porem', ik heb gewoon een normale, vrij strakke joggingbroek aan, dan vind ik dat verder niet lelijk ofzo. Wij vliegen ook wel businessclass, maar dan ga ik me niet ineens netter kleden ofzo.
Laatst gewijzigd door Anoniem44 op 12 Okt 2013 15:43, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

caribbeanlover

Bericht 12 Okt 2013 15:41

TukTuk schreef:Ja, en die kan je ook bij de Action kopen. Gewoon bij de vuilniszakken en boterhamzakjes etc, zitten in blauwe doosjes. Zijn volgens mij nog geen euro voor 25 zakjes.

De zakjes mogen maximaal 1L zijn geloof ik of iig niet veel groter. Ze hebben bij de action 2 maten, maar weet niet zo uit me hoofd welke maten.

Die andere zijn 3 ltr, heb ik laatst nog gekocht daar.
<<

Anoniem100

Bericht 12 Okt 2013 16:01

Maple schreef:Geen Action in de buurt... Zal nog even bij supermarkten en Marskramer/Blokker kijken, daar heb ik nog niet eens aan gedacht :)

Etos heeft ze ook, sowieso liggen ze bij de mini's tijdens de zomerperiode....maar waarschijnlijk zullen ze ze nu ook nog wel hebben.

Heb ze zelf in augustus ook nog gebruikt, dit controleren ze tijdens onze reis ook nog steeds. Ook dat de flacons/flesjes etc. max 100 ml per stuk bevatten, anders gaan ze alsnog de prullenbak in....
<<

Anoniem119

Bericht 12 Okt 2013 16:14

-ED- schreef:Wij vliegen ook wel businessclass, maar dan ga ik me niet ineens netter kleden ofzo.

Ik normaal gesproken denk ik ook niet echt hoor, maar met die werk tickets staat het in de voorwaarden dus dan moet je wel ;)

Ik zoek overigens nog wel een lekkere broek voor in het vliegtuig voor m'n gewone betaalde vlucht naar Azië. Geen joggingbroek maar iets anders comfortabels. Dus als iemand een tip heeft...
<<

caribbeanlover

Bericht 12 Okt 2013 17:39

Marin schreef:
-ED- schreef:Wij vliegen ook wel businessclass, maar dan ga ik me niet ineens netter kleden ofzo.

Ik normaal gesproken denk ik ook niet echt hoor, maar met die werk tickets staat het in de voorwaarden dus dan moet je wel ;)

Ik zoek overigens nog wel een lekkere broek voor in het vliegtuig voor m'n gewone betaalde vlucht naar Azië. Geen joggingbroek maar iets anders comfortabels. Dus als iemand een tip heeft...

Hamanbroek?
Volgende

Terug naar Reizen & vakanties