Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Disneyland Parijs

<<

Anansi

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 353

Geregistreerd: 02 Okt 2016 15:34

Bericht 23 Jan 2019 19:59

Disneyland Parijs

Hoi meiden,

Ondanks Googlen en hier het archief raadplegen kwam ik er niet uit.. wie weet kunnen jullie helpen.

Ik las over Extra Magic Time als je in de Disney Hotels slaapt, geldt dat ook voor als je in David Crocket verblijft?

Waar kan ik de parade tijden vinden? En is er nog een verlichte parade (toen ik kind was en hier was wel maar nu nog steeds)?

Is er iedere avond een vuurwerkshow?

En hebben jullie nog handige tips/ trics?
<<

psv-forever

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 141

Geregistreerd: 04 Sep 2013 23:43

Woonplaats: Ile de france, departement 77

Bericht 23 Jan 2019 23:23

Re: Disneyland Parijs

Extra magic time is ook voor de ranch.

Je kan de app van Disneyland paris downloaden , daar kan je de shows , ontmoetingen met Disney figuren , wachttijden etc zien.
Op het moment is de parade om 16:30, maar het is nu laag seizoen. Normaal om 17:30

Geen verlichte parade , wel vuurwerkshow elke avond.

Tips; reserveer je restaurants ruim van ge voren. ( nu dus ; ;)
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2778

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:55

Bericht 24 Jan 2019 01:49

Re: Disneyland Parijs

Zitten restaurants zo snel vol ja? Is reserveren vrijblijvend? Ik krijg restaurantbonnen, maar neem aan dat je dan ook wel alvast kan reserveren?
Nog andere tips? Ga binnenkort en laatste keer was 15 jaar geleden:D
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 24 Jan 2019 21:46

Re: Disneyland Parijs

Je kunt ook bij aankomst reserveren, maar zeker de bekendere restaurants zijn zo vol.
Aanrader is Plaza Gardens, gewoon een lopend buffet restaurant met van alles wat, maar ook gewoon 'redelijk' gezond!
<<

psv-forever

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 141

Geregistreerd: 04 Sep 2013 23:43

Woonplaats: Ile de france, departement 77

Bericht 24 Jan 2019 23:16

Re: Disneyland Parijs

Jorja schreef:Zitten restaurants zo snel vol ja? Is reserveren vrijblijvend? Ik krijg restaurantbonnen, maar neem aan dat je dan ook wel alvast kan reserveren?
Nog andere tips? Ga binnenkort en laatste keer was 15 jaar geleden:D



Heb je standard of plus halfboard?

Plaza gardens, chuckwagon café en of Billy bob's voor de standard
Annette's diner, hunters grill, silver spur voor de plus

Je kan ook bij de fastfood terecht.
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2778

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:55

Bericht 25 Jan 2019 00:19

Re: Disneyland Parijs

Ehm geen idee:) Wacht wel tot we de kaarten binnen hebben. Dan zal het vast duidelijk zijn waar we heen kunnen.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 25 Jan 2019 10:59

Re: Disneyland Parijs

Oh lejow jij zou toch nog twee weekenden naar Disneyland? Hoe gaat dat nu dan? :(
#teammaple🍁
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9778

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 25 Jan 2019 11:18

Re: Disneyland Parijs

Ik ga wel mee :)
<<

sabje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 572

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:05

Bericht 26 Jan 2019 16:52

Re: Disneyland Parijs

Jorja schreef:Zitten restaurants zo snel vol ja? Is reserveren vrijblijvend? Ik krijg restaurantbonnen, maar neem aan dat je dan ook wel alvast kan reserveren?
Nog andere tips? Ga binnenkort en laatste keer was 15 jaar geleden:D


Je kan een aantal restaurants via de site reserveren (voorheen moest je bellen) Je kan dan makkelijk annuleren via het mailtje dat je gehad hebt.
Wij zijn in de herfstvakantie geweest en mijn man wilde toch graag in een ander restaurant eten. Heel makkelijk geannuleerd en het andere restaurant gereserveerd.
Ons boefje 24-08-2010
<<

Anoniem279

Bericht 26 Jan 2019 18:11

Re: Disneyland Parijs

Wij hebben vandaag ook geboekt, kregen er vanwege een actie een upgrade naar halfpension bij. Ik denk dat dat dan de standard halfpension is? Dan kun je volgens mij voornamelijk terecht bij de bufetrestaurants als ik het goed begrepen heb, zou je die ook van te voren moeten reserveren?
<<

psv-forever

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 141

Geregistreerd: 04 Sep 2013 23:43

Woonplaats: Ile de france, departement 77

Bericht 26 Jan 2019 20:49

Re: Disneyland Parijs

Ja dat is standard halfpension en dat zijn buffet restaurants ( plaza gardens, restaurant des stars, agrabah cafe, Billy bob's, la cantina en chuckwagon cafe + fastfood restaurants en mocht je met de auto zijn kan je ook opde ranch terecht)
Reserveren is aan te raden.

En hou er rekening mee dat je met je gratis half pension in het park moet ontbijten ( cafe hyperion, menu ontbijt ) ipv hotel.( buffet ontbijt)
<<

Anoniem279

Bericht 26 Jan 2019 21:56

Re: Disneyland Parijs

Volgens de site en reservering kon ik ontbijten in het hotel?
<<

psv-forever

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 141

Geregistreerd: 04 Sep 2013 23:43

Woonplaats: Ile de france, departement 77

Bericht 26 Jan 2019 22:59

Re: Disneyland Parijs

De meeste aanbiedingen waar je gratis halfpension bij krijgt zit het ontbijt in het park.
Even de kleine lettertjes lezen bij de aanbieding.

Via welke site geboekt? Disney zelf?
<<

Anoniem279

Bericht 26 Jan 2019 23:05

Re: Disneyland Parijs

Dit staat in m’n bevestigingsmail:

Arrangement: Vroegboekvoordeel voorjaar, zomer en herfst 2019: in deze prijs is 25% korting verrekend + je ontvangt gratis per persoon (vanaf 3 jaar), per nacht ontbijt (in je Disney Hotel) + 3-gangendiner of buffet (in de Disney Hotels of Disney Parken). Incl. toegang beide parken. Boek vóór 18 februari 2019.

Via Disney zelf geboekt, idd.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 26 Jan 2019 23:11

Re: Disneyland Parijs

Het is inderdaad weer (deels) terug gedraaid, het ontbijten in het park.
<<

psv-forever

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 141

Geregistreerd: 04 Sep 2013 23:43

Woonplaats: Ile de france, departement 77

Bericht 26 Jan 2019 23:15

Re: Disneyland Parijs

Flo schreef:Dit staat in m’n bevestigingsmail:

Arrangement: Vroegboekvoordeel voorjaar, zomer en herfst 2019: in deze prijs is 25% korting verrekend + je ontvangt gratis per persoon (vanaf 3 jaar), per nacht ontbijt (in je Disney Hotel) + 3-gangendiner of buffet (in de Disney Hotels of Disney Parken). Incl. toegang beide parken. Boek vóór 18 februari 2019.

Via Disney zelf geboekt, idd.


Ik zit net op de site te kijken. Ik kon het nergens meet vindt. Inderdaad in de hotels
<<

psv-forever

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 141

Geregistreerd: 04 Sep 2013 23:43

Woonplaats: Ile de france, departement 77

Bericht 26 Jan 2019 23:15

Re: Disneyland Parijs

Lejow schreef:Het is inderdaad weer (deels) terug gedraaid, het ontbijten in het park.



Ontbijt in het hotel is ook veel handiger, ter plekke in het hotel, meer keus met een buffet ipv een menu en je kan er een hele tijd mee door, tot de lunch...
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 26 Jan 2019 23:59

Re: Disneyland Parijs

psv-forever schreef:
Lejow schreef:Het is inderdaad weer (deels) terug gedraaid, het ontbijten in het park.



Ontbijt in het hotel is ook veel handiger, ter plekke in het hotel, meer keus met een buffet ipv een menu en je kan er een hele tijd mee door, tot de lunch...


Dit.. in het park was draaaama. Mega druk en wat je kreeg stelde niks voor. Zonde van de extra magical hours etc.
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2778

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:55

Bericht 27 Jan 2019 02:43

Re: Disneyland Parijs

Haha Flo, we hebben de komende tijd dezelfde uitjes, Lion King en Disneyland:D
We gaan maandag even kijken welke restaurants we willen reserveren, ben benieuwd!
<<

Anoniem279

Bericht 27 Jan 2019 19:50

Re: Disneyland Parijs

Haha nou idd, leuk! Wanneer gaan jullie? Wij in oktober pas hoor. We wilden eigenlijk (weer) naar Disney in Florida maar dat was financieel wat lastiger.

Ik zie net trouwens dat we halfpension plus hebben gekregen, fijn!
<<

psv-forever

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 141

Geregistreerd: 04 Sep 2013 23:43

Woonplaats: Ile de france, departement 77

Bericht 27 Jan 2019 20:22

Re: Disneyland Parijs

Flo schreef:Haha nou idd, leuk! Wanneer gaan jullie? Wij in oktober pas hoor. We wilden eigenlijk (weer) naar Disney in Florida maar dat was financieel wat lastiger.

Ik zie net trouwens dat we halfpension plus hebben gekregen, fijn!


Ooh meer keuze dus.
Je kan naast de fastfood en buffet terecht bij annettes diner, steakhouse en cafe Mickey ( alleen lunch cafe Mickey , diner is bij betalen ) in alle hotels behalve Disneyland hotel, in het park bij silver spur, captain Jack en bistro chez Rémy

Ik vind de hunters grill in seqouia lodge een aanrader.
Annettes diner en silver spur ook.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 28 Jan 2019 19:01

Re: Disneyland Parijs

Urban Naked schreef:Oh lejow jij zou toch nog twee weekenden naar Disneyland? Hoe gaat dat nu dan? :(
Lejow het eerste weekend was toch in januari..?
#teammaple🍁
<<

Anoniem279

Bericht 04 Mei 2019 08:01

Re: Disneyland Parijs

Ik up dit topic even. Het duurt nog even voor we gaan maar toevallig kwam het gisteren even ter sprake. Ik weet eigenlijk dat je restaurants moet reserveren, of in elk geval, dat is wat ik overal lees/hoor. Maar betekent dit automatisch dat als je níét van te voren reserveert, er ook gewoon geen plek is? M’n vriend en ik gaan met zijn tweetjes, dus niet met een complete groep, twee personen zijn wat makkelijker in te voegen lijkt me. Of denk ik daar te makkelijk over?
Los van dat we eigenlijk liever ter plekke beslissen en we nog geen zin hebben om daar van tevoren over na te denken (wat moet, dat moet hoor) is mijn vriend geen makkelijke eter en zou hij liever eerst het menu doorkijken. Dat wordt natuurlijk lastiger als je van te voren moet reserveren, niet elk restaurant heeft een menu op de Disney site staan.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 04 Mei 2019 12:38

Re: Disneyland Parijs

Er is nog wel plek hoor. Zeker voor 2. Ook afhankelijk van hoe laat je gaat. Zonder kids kun je wat later eten bijv.
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5097

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 06 Mei 2019 21:14

Re: Disneyland Parijs

Ik weet dat ik twee jaar geleden wel gereserveerd heb,vooral omdat wij wel kinderen hebben. Maar ik kon online bij de restaurants de menukaarten vaak al wel zien. Misschien is dat nog een tip voor je Flo.
:heart: :heart: 2011
Volgende

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers