Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Lang weekend weg: Malta, Puglia of Dubrovnik?

<<

Anoniem269

Bericht 02 Mei 2019 15:52

Lang weekend weg: Malta, Puglia of Dubrovnik?

Als verassing wil ik een lang weekend weg (4 volle dagen op plaats bestemming) boeken voor m'n partner (en mezelf :-)). Nu heb ik goede vluchten gevonden voor Malta, Puglia (Italie) en Dubrovnik.
Welke van deze 3 zouden jullie kiezen en waarom?
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 16:08

Bericht 02 Mei 2019 18:19

Re: Lang weekend weg: Malta, Puglia of Dubrovnik?

Ik kan alleen Malta aanraden omdat ik daar ben geweest.

De hoofdstad is prachtig en daarnaast zijn er oa de oudste prehistorische bouwwerken te zien (ouder dan Stonehedge). Eten is ook goed (oa konijnstoofpot). Ook Mdina, Gozo, blue grotto zijn een aanrader. Huur een auto, dat is wel zo handig en dan kun je veel meer zien. Ook als strandvakantie is het goed (met name veel Engelse die daar naar toe gaan). Volgens mij is er nog een topic hier op het forum over terug te vinden.
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7544

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 03 Mei 2019 14:27

Re: Lang weekend weg: Malta, Puglia of Dubrovnik?

Malta is leuk, maar dan vind ik 4 dagen wel weinig, ik zou daar liever wat langer willen zijn. Puglia ken ik niet echt. Ik zou dus gaan voor Dubrovnik. Mooie stad, en met 4 dagen heb je genoeg tijd om ook wat in de omgeving te doen.
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2099

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:20

Bericht 13 Mei 2019 20:41

Re: Lang weekend weg: Malta, Puglia of Dubrovnik?

Dubrovnik, superleuke stad! Hoewel ik Malta ook leuk vond, maar meer als een vakantiebestemming dan een weekendje weg.
<<

Viva

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:42

Bericht 18 Mei 2019 19:36

Re: Lang weekend weg: Malta, Puglia of Dubrovnik?

Ik zou voor Puglia gaan, lijkt mij heel mooi van de foto's die ik heb gezien. Maar ik heb er geen reiservaring van.

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron