Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


In je eentje vliegen met dreumes

<<

Anoniem290

Bericht 04 Jan 2020 12:34

In je eentje vliegen met dreumes

Mijn vriend houdt erg van carnaval en ik niet, dus ik ging altijd in mijn eentje naar Spanje. Nu is L er en denk ik eraan om haar mee te nemen. We hebben nu 3x met haar gevlogen, de ene keer ging het beter dan de andere keer. Maar dan heb je nog altijd elkaar, om even af te wisselen en het dragen van de spullen te verdelen.

Wie gaat er wel eens alleen met een peuter vliegen? Ze is dan bijna 2. Ik heb denk ik genoeg aan een handbagagekoffertje, een handbagagetas (die ik daar dan als luiertas/strandtas gebruik) en de buggy. Zou op zich moeten lukken toch? Dan kies ik daar een hotel op loopafstand van het strand en met kinderfaciliteiten en evt buffet. Heeft er iemand nog tips? Ik ga graag naar Alicante.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 04 Jan 2020 13:37

Re: In je eentje vliegen met dreumes

Ik heb 't niet gedaan maar zou 't wel doen. Alicante ken je en de luchthaven is niet zo groot. Ik zou inderdaad een rugzak nemen als luiertas/handbagage want dan heb je je handen vrij en misschien kan je haar zelf nog een rugzakje mee laten nemen met wat speeltjes of eten erin. Scheelt toch net weer wat ruimte (doen wij ook vaak met reizen met zoontje).

Qua hotels ofzo geen tips maar je kent Alicante zelf dus dat komt vast goed!
Laatst gewijzigd door Marin op 04 Jan 2020 13:46, in totaal 1 keer gewijzigd.
Let's discover the world together.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15970

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 04 Jan 2020 13:44

Re: In je eentje vliegen met dreumes

Ik heb afgelopen voorjaar in mijn eentje gevlogen met drie kinderen, waarvan de jongste toen 10 maanden. Het scheelt denk ik dat de oudste, toen 9, ook wel kon opletten maar het kwam toch voornamelijk op mij neer. Ik zou het gewoon doen. Beetje loslaten, letterlijk en figuurlijk, dan zal het je waarschijnlijk meevallen.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem270

Bericht 04 Jan 2020 13:52

Re: In je eentje vliegen met dreumes

Ik heb meerdere keren alleen gevlogen met mijn zoon maar ook met zoon en dochter ben ik alleen op vakantie geweest.

De eerste keer met mijn zoon alleen was hij ook nog geen twee jaar. Doordat het rustig in het vliegtuig was hadden we toen 3 stoelen met zn 2en dat was heel luxe. Ik neem altijd de iPad mee en zorg voor voldoende entertainment daarop. Daarnaast wat kleine cadeautjes en een zak met eten/snoep. Mocht het nodig zijn. Qua bagage nam ik zo weinig mogelijk mee dus ik zou idd een rugzak meenemen en een buggy alleen als het echt moet. Als je van plan bent om een lange wandeling te maken zou ik het wel doen. Zo niet dan thuis laten. Bij mijn dochter heb ik toen de draagzak meegenomen. Dat vond ik wel echt ideaal.
De keren met een kind op vakantie daar kijk ik echt met een heel fijn gevoel op terug. Vond dat echt heel fijn. Even alle aandacht voor elkaar.

Mocht je nog meer willen weten vraag maar raak.
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11407

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 04 Jan 2020 14:26

Re: In je eentje vliegen met dreumes

Ik zou het doen! Zo lang vliegen is het niet, dus ook geen probleem dat je niet kunt afwisselen! Je kunt misschien je moeder nog mee vragen, dan heb jij daar ook een keer de handen vrij?
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 04 Jan 2020 20:59

Re: In je eentje vliegen met dreumes

Ik heb zo’n 16 uur heen en 16 uur terug in m’n eentje met een peuter en kleuter op een boot gezeten. Ik heb dat overleefd, dus het komt vast wel goed op zo’n korte vlucht ??
L2014 & H2017
<<

sophiee

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1224

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:24

Bericht 04 Jan 2020 21:07

Re: In je eentje vliegen met dreumes

Ja doen hoor, superleuk! Ik heb alleen met mijn oudste gevlogen toen ze net twee was. Ging ontzettend goed. iPad, een kleurboek met stickers, stiften aan een ring (zodat ze niet van het tafeltje af rollen) en een boekje mee en ze was uren zoet.

Ik had ook een buggy mee tot aan de gate en vond dat wel prettig. Vooral om spullen aan te hangen (jassen, tassen). En dochter even in te parkeren als ik op moest letten of iets moest doen.
3 dochters van 11, 9 en 7 jaar 🖤

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron