Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


B&B of leuk hotel in Nijmegen

<<

Anoniem281

Bericht 14 Nov 2018 12:37

B&B of leuk hotel in Nijmegen

Wie weet, wie roept? :D

In de buurt van het Goffertpark maar is geen keiharde must. En we willen geen aftandse toko natuurlijk, maar ook geen hoofdprijzen betalen... Gaat maar om één nacht!
<<

Sjaantje

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 374

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:48

Bericht 14 Nov 2018 13:46

Re: B&B of leuk hotel in Nijmegen

Bij mij natuurlijk! :smile:

Nee sorry, verder heb ik niet echt goeie input. Sanadome ligt naast het Goffertpark, dan krijg je bij een overnachting ook nog 2 dagen toegang tot de Thermen maar ik weet niet of je dat überhaupt wel leuk vind en het is niet de goedkoopste oplossing.
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4984

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:30

Bericht 14 Nov 2018 14:28

Re: B&B of leuk hotel in Nijmegen

Ik heb een keer in Fletcher Hotel Erica geslapen met zo'n €10 bon van Kruidvat geloof ik.
We konden toen fietsen huren en het was 10 min naar het centrum geloof ik.
Er ging ook een bus vanaf de hoofdweg. (Hotel ligt in het bos.)
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 14 Nov 2018 15:07

Re: B&B of leuk hotel in Nijmegen

Wil je ook nog iets in het centrum zien? Dan betaal je wel meer de hoofdprijs namelijk.

Sanadome zit op loopafstand.
Bastion hotel zit ook op loopafstand van de Goffert (max 20 min). Wel zit deze aan een behoorlijk drukke weg.

Verder heeft Lent een van der Valk hotel, ook prima en deze staat er pas 3 jaar dus alles is nog vrij nieuw en modern. Je zal dan wel iets van een bus of de trein (goffert -lent) naar het hotel moeten pakken.

Nimma is een hotel in een oude kantoorpand aan de rand van de Oversteek ( 'nieuwe' brug in Nijmegen). Ik weet niet hoe het qua bereikbaarheid is vanuit de Goffert (inschatting zeker 50 minuten lopen over een industrieterrein), maar qua aanrijden ( met de auto) heel goed te bereiken.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem273

Bericht 14 Nov 2018 19:33

Re: B&B of leuk hotel in Nijmegen

https://www.booking.com/hotel/nl/oranje ... a0&swres=1

Ik zat hier een keer toen wij naar een concert in het Goffertpark gingen. Inclusief leenfietsen zijn we erheen gefietst, ideaal!
Laatst gewijzigd door Anoniem273 op 15 Nov 2018 07:40, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

June

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2509

Geregistreerd: 04 Okt 2017 08:46

Bericht 14 Nov 2018 19:54

Re: B&B of leuk hotel in Nijmegen

Voor alle opties iets verder weg kun je ook overwegen een ov-fiets te huren voor ongeveer €3,50 per dag. Ik heb verder niet echt een tip!
Elliot schreef:Hulde June, ik kan me heel goed vinden in jouw reactie!
<<

Patsy

Bericht 14 Nov 2018 20:09

Re: B&B of leuk hotel in Nijmegen

In hotel Erica in Berg en Dal ben ik ook eens geweest. Toen was dat een heel mooi hotel, ik lees nu wat minder positieve reacties.

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers