Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Alleen op vakantie/ Portugal?

<<

Elaine

Noob

Berichten: 56

Geregistreerd: 15 Okt 2017 10:00

Bericht 04 Apr 2018 18:40

Alleen op vakantie/ Portugal?

In september ga ik in mijn eentje op vakantie. Eerst was het de bedoeling om naar Azie te gaan maar na wat rekenen is het toch wat duurder dan ik eigenlijk zou willen (Ik ben er al een aantal keer geweest). Ik heb Azie nog niet helemaal afgeschreven maar ben toch ook aan het kijken voor bestemmingen binnen Europa, zelf neig ik naar Portugal maar sta open voor andere ideeën! Wie heeft er leuke suggesties? Het is vooral ontspanning en een strand in de buurt is echt een must. En ik wil geen all inclusive dus wat gezellige eettentjes in de buurt is ook een vereiste!
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 05 Apr 2018 08:31

Re: Alleen op vakantie/ Portugal?

Wat heerlijk! Ik heb geen tips voor je maar wilde toch even reageren dat ik het stoer vind om alleen op vakantie te gaan. Lijkt mij fantastisch. Hoop dat er goeie tips komen voor je :)
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 05 Apr 2018 13:00

Re: Alleen op vakantie/ Portugal?

Algarve! Faro en albufeira.
Mooi gebied, aan de zee, veel leuke dingen te doen en te zien in de buurt :love:
<<

Anoniem313

Bericht 05 Apr 2018 13:14

Re: Alleen op vakantie/ Portugal?

Ik ben voor mijn werk weleens naar Cascais en Estoril geweest. Dat was heel leuk, makkelijk bereisbaar en een goeie combi van stad en strand. Je vliegt naar Lissabon, daar kun je dus ook prima een weekje blijven, en vanaf een metrostation in Lissabon pak je een trein die de kustplaatsen daar afgaat. In Estoril maar vooral Cascais zijn voldoende leuke restaurantjes en barretjes enzo, en je loopt zo het strand op.

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers