Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wellnesshotel of ander mooi, luxe hotel

<<

Fauve

Major Yipyapper

Berichten: 2685

Geregistreerd: 02 Sep 2013 22:40

Bericht 01 Mei 2017 22:04

Wellnesshotel of ander mooi, luxe hotel

Mijn man en ik gaan na 3 jaar dan eindelijk weer eens samen weg, we gaan 1 nachtje weg en oma komt in ons huis logeren.
Nu weten we nog niet wat we willen.
Aan de ene kant willen we naar een stad en dan uit eten bij Gauchos en naar de film in Pathe, aan de andere kant willen we rust en gewoon een luxe hotel met goed eten en wellness.
Of het liefst een combi van dit alles.
Op max. 2 uur rijden van Haarlem.
Wie kan er wat aanbevelen?
04-2014
10-2015
<<

Patsy

Bericht 01 Mei 2017 22:07

Re: Wellnesshotel of ander mooi, luxe hotel

Ik weet een super mooi hotel met heel goed restaurant op Texel. Is dat een optie?
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 01 Mei 2017 22:09

Re: Wellnesshotel of ander mooi, luxe hotel

Sanadome in Nijmegen?
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 16:08

Bericht 01 Mei 2017 22:30

Re: Wellnesshotel of ander mooi, luxe hotel

Fitland in Mill. Daar hebben ze langs het hotel een wellnessboot en restaurant des werelds is erg goed. Kun je onbeperkt heerlijke gerechtjes eten.

Omgeving en historie (begin van de WW II) is daar ook mooi (reclame maken voor mijn regio). Zelf heb ik er niet overnacht, maar het restaurant is goed. Ik vind het persoonlijk beter dan het Zusje (ook een tapasrestaurant).
<<

Pure*

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1937

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:18

Bericht 02 Mei 2017 08:11

Re: Wellnesshotel of ander mooi, luxe hotel

Spa zuiver in Amsterdam?
Juli 2015
Maart 2017
<<

MissBitchy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2197

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:49

Bericht 02 Mei 2017 09:10

Re: Wellnesshotel of ander mooi, luxe hotel

Boutique Sterrenberg in Otterlo.
<<

Jeanette

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 955

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:31

Bericht 02 Mei 2017 09:50

Re: Wellnesshotel of ander mooi, luxe hotel

Op deze site staat een mooi overzichtje met hotels met wellness; http://www.zoweg.nl/sauna_en_thermen/
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5876

Geregistreerd: 02 Sep 2013 06:56

Bericht 02 Mei 2017 17:44

Re: Wellnesshotel of ander mooi, luxe hotel

Ik weet niet wat je budget is maar je zou ook naar het Mainport hotel in Rotterdam kunnen gaan bijvoorbeeld en dan een luxe kamer kunnen boeken. Wij hebben daar weleens een kamer met een grote ronde jacuzzi in de kamer en sauna in de badkamer gehad. Dan kan je de stad met een stukje wellness combineren misschien?
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7297

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 02 Mei 2017 17:55

Re: Wellnesshotel of ander mooi, luxe hotel

MissBitchy schreef:Boutique Sterrenberg in Otterlo.


Het heet tegenwoordig hotel de sterrenberg en is net flink verbouwd. Maar ik heb de foto's gezien en ik ken de eigenaren, voor een weekend weg moet je daar zijn. Heerlijk eten, zwembad, wellness en een prachtige omgeving.
<<

Frankie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1423

Geregistreerd: 13 Jul 2016 17:13

Bericht 02 Mei 2017 18:30

Re: Wellnesshotel of ander mooi, luxe hotel

minoessepoes schreef:Ik weet niet wat je budget is maar je zou ook naar het Mainport hotel in Rotterdam kunnen gaan bijvoorbeeld en dan een luxe kamer kunnen boeken. Wij hebben daar weleens een kamer met een grote ronde jacuzzi in de kamer en sauna in de badkamer gehad. Dan kan je de stad met een stukje wellness combineren misschien?


Ja! Het Mainport Hotel :love:

Ik ben daar in februari geweest voor mijn verjaardag. Wij hadden een harbor kamer waarbij de badkamer (het bad) over de haven uitkeek. Zo gaaf. Ze hebben inderdaad ook kamers met grote ronde jacuzzies en sauna's. Die zijn alleen wel echt mega prijzig (+250 euro per nacht).

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers