Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Weekje zon in januari met kleine kinderen

<<

Knillis

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 29 Okt 2013 11:27

Weekje zon in januari met kleine kinderen

Misschien hebben jullie nog ideeën? Wij willen in de week na de kerstvakantie een weekje naar de zon. Niet al te ver vliegen en als het kan ook niet al te duur. Ik ben op dat moment een week of 22 zwanger en wil me geen zorgen hoeven maken over het eten/drinken etc. Onze kinderen zijn 4 en 2.

Ik kom niet verder dan de Canarische Eilanden. Hebben jullie nog suggesties? En als de Canarische Eilanden een goede optie zijn, wat zijn dan aanraders? Of is bijvoorbeeld Griekenland ook een beetje zonnig in die periode?

Ik ben benieuwd!
2009 ~ 2011 ~ 2014

Morgen is vandaag...
<<

Anoniem253

Bericht 29 Okt 2013 15:34

Re: Weekje zon in januari met kleine kinderen

Gambia? Is volgens mij niet duur maar wel lekker weer :).
<<

Knillis

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 29 Okt 2013 16:49

Ja dat zag ik ook voorbijkomen, maar hoe zit het daar met het eten? Niet zoals in Egypte dat je ziek wordt als je buiten het resort eet?
2009 ~ 2011 ~ 2014

Morgen is vandaag...
<<

Jules

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 30 Okt 2013 15:48

Griekenland zou ik niet doen. Ik was daar in september en toen was het 's avonds al echt fris, kan me niet voorstellen dat het in december nog lekker daar is.
<<

Mochi

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Bericht 03 Nov 2013 09:54

Op de Canarische eilanden is het op zich altijd wel lekker weer maar in dec,jan en feb is het daar ook niet echt tropisch. Overdag wel lekker maar s'avonds koelt het flink af waardoor het zwemwater best fris blijft. Ik zou dus iets zoeken met een verwarmd zwembad of een extra zwembad binnen.

De Kaapverdische eilanden liggen wat verder en daar is het in die periode weer net wat warmer.
<<

Anoniem4

Bericht 03 Nov 2013 16:07

Knillis schreef:Ja dat zag ik ook voorbijkomen, maar hoe zit het daar met het eten? Niet zoals in Egypte dat je ziek wordt als je buiten het resort eet?

In Gambia kun je prima (en heerlijk) eten! Heb nergens last van gehad, ondanks dat ik een gevoelige maag en darmen heb.
<<

Anoniem 77

Bericht 06 Nov 2013 11:11

Mijn vader is laatst met zijn vriendin naar Gambia geweest. Hun waren beide ziek geworden, maagklachten, moesten aan de antibiotica zelfs omdat er iets heerstte daar ofzo. Ik zou dat niet durven gokken als ik zwanger zou zijn...

Terug naar Reizen & vakanties