Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Vakantie Gardameer

<<

Arizona

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 15 Jan 2016 12:53

Vakantie Gardameer

Tijdens de zomervakantie ga ik met mijn man en dochter (ze zal dan 1,5 jaar zijn) voor 2 weken naar de zuidkant van het Gardameer.
Ik zoek altijd graag zelf van te voren uit wat er allemaal te doen is in de omgeving, maar wellicht heeft er iemand leuke tips voor ons? Dingen die we echt gezien moeten hebben of iets wat jij een echte aanrader vindt?
We hebben op dit moment op ons lijstje staan om een dagje naar Venetië te gaan, Verona bezoeken en we willen graag met de kabelbaan de Monte Baldo op.

2014 - ♥
2019 - ♥
<<

Jeanette

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 15 Jan 2016 20:05

Re: Vakantie Gardameer

Leuk!

Je kunt naar Sealife en Gardaland gaan, is ook leuk voor je dochter! Deze liggen overigens bij elkaar en kunt dan ook een combi ticket nemen.

Verder is het schiereiland Sirmione ook leuk om te bezoeken. Deze ligt ook in het zuiden van het Gardameer. Je hebt er een oud kasteeltje waar je in kunt en het is een leuk plekje om te bezoeken.
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Bericht 15 Jan 2016 21:01

Madonna della corona dit Italiaanse bedevaartsoord ligt op zo'n 20 kilometer van Garda en is bekend omwille van de bijzondere ligging. Het kerkje is namelijk gebouwd tegen een steile rotswand.

Er zijn genoeg leuke dorpjes/steden in de buurt. Veel hebben markt zo is er elke dag wel in een dorp een markt te vinden.

Inderdaad Sirmione is erg leuk!
2014 2016
<<

Vancity_girl

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 16 Jan 2016 09:55

Sealife zijn wij toen ook geweest met onze dochters van toen 2 en 2 maanden. De oudste vond het heel leuk. Gradaland leek ons meer voor oudere kinderen met die achtbanen enzo.
Verder de tips die al genoemd zijn. En wat wij leuk vonden was met een bootje naar een ander dorpje. Dochter vond op de boot super leuk.
14-01-2011
01-04-2013
<<

Arizona

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 16 Jan 2016 17:38

Bedankt voor de tips dames!
Sirmione kwam ik gister ook tegen op internet, dus dat is ook op ons lijstje gegaan.
En Madonna della Corona is ook op ons lijstje gezet.
Op internet las ik dat Sealife niet heel groot en spectaculair is en eigenlijk het geld niet waard, maar jullie zijn er dus wel enthousiast over?

2014 - ♥
2019 - ♥
<<

Jeanette

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 17 Jan 2016 10:32

Sealife is idd klein, maar denk dat het voor de kleine wel heel leuk is.
<<

Vancity_girl

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 17 Jan 2016 20:51

Sealife is idd vrij klein, maar voor een kind van 2 vond ik het hartstikke leuk.
14-01-2011
01-04-2013

Terug naar Reizen & vakanties