We zijn gisteren geweest, had mijzelf voorgenomen om alleen over Amerika folders mee te nemen. Had daarom ook geen trolley mee . Achteraf had ik toch spijt dat ik mijn trolley thuis had gelaten haha. Werd toch verleid om folders over Japan, Scandinavië e.d. mee te nemen. Heb er vandaag al een paar met plezier doorgenomen, zoveel inspiratie voor onze bucket-list!
Vond dat de hal waar Noord-Amerika stond erg smal was opgezet, misschien hadden ze dat thema beter in de Afrika hal kunnen opzetten. Vond het jammer dat er dit keer alleen maar Nederlandse mensen bij de stands leken te staan. Bijna geen mensen uit het land zelf. Viel mij vooral bij Noord-Amerika en Scandinavië op.
Ik en mijn vriend hadden 1 keer de culinaire route gekocht en de hapjes vervolgens gedeeld. Dit ging prima, al was het soms best lastig om de stands te vinden. Vond het zeker een goede prijs voor 7 euro.
Ik kan mij vaag herinneren dat bij vorige edities de naaktrecreatie apart werd gehouden, nu stonden de stands gewoon bij de rest. Toen ik bij een stand van een organisatie kwam, sprak de man ons aan met: Ah! Nog een paar dappere!

Haha niets dapper, ben al mijn hele leven naturist

. Helaas vriendlief (nog) niet.
De camping Le Betulle in Italië stond er ook met een stand, toen ik aan kwam lopen herkenden ze mij meteen als de dochter van..! (ben vroeger vaak met mijn ouders naar deze camping geweest). Dat was super leuk, zo zie je maar wat een hecht clubje naturisten zijn

Al met al een geslaagd dagje, al denk ik dat mijn vriend vorige keer thuis blijft, en dat ik op een rustigere dag ga.