Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Nog een tip: dagje Londen

<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 30 Dec 2015 13:00

Nog een tip: dagje Londen

Als je het niet erg vind om in een bus te zitten, kan je voor 20 euro een dagje naar London, a.s zaterdag. Wel alleen via deze link https://www.slangenreizen.nl/dagtochten ... rief-02-01
(Aanbieding is alleen voor nieuwsbrieflezers en dus niet via de site vinden). En wil je liever een andere keer, abonneer je dan op de nieuwsbrief, want hij komt vaker voorbij.
Check wel de huidige opstapplaatsen, want ze zijn niet allemaal meer beschikbaar.
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 30 Dec 2015 19:10

Re: Nog een tip: dagje Londen

Shit, ik wilde het boeken en nu is het net uitverkocht :(
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 30 Dec 2015 20:20

Oh wat jammer GP. Ik heb vanmorgen gelijk geboekt. Wilde een paar weken geleden al maar toen waren er geen opstapplaatsen in de buurt.
Ze mailden ook al over volgende week, dan is het 30 euro via de aanbieding.
<<

Stanley

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 30 Dec 2015 20:45

Leuk! Wij zaten er ook net naar te kijken. Waarschijnlijk volgende week dagje parijs en in februari een dagje londen.
<<

Poison

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Bericht 31 Dec 2015 08:48

Ja zo leuk! Ik ga begin van t jasr nog denk ik met mijn moeder.
27-12-2011
03-06-2013
<<

Stanley

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 31 Dec 2015 17:13

Ik ben heel benieuwd hoe het is. Lees nogal verschillende ervaringen.
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 31 Dec 2015 18:15

Is prima te doen als je je er maar goed op instelt. Ik ben 2x op die manier met de bus naar Londen geweest en 1x naar Euro Disney. Rond middernacht vertrek, sommige mensen hadden een kussentje en dekentje mee voor in de bus (konden ze in Londen in de bus laten liggen). Volgens mij kwam ik toen rond 09.00 uur in Londen aan en had je nog een complete dag voor je om te winkelen, te sightseeën e.d. Volgens mij vertrokken we weer rond 19.00 of 20.00 uur en was ik vroeg in de volgende ochtend weer terug. Toen had ik het wel even gehad maar ik kon voor die prijs toen wel heel goedkoop een bepaalde tentoonstelling zien en inkopen doen.

Anderen in de bus hebben voor een lage prijs een heel leuke sightseeing dag gehad. Hadden van te voren uitgestippeld wat ze graag wilden zien en doen en dan kun je op zo'n dag heel wat van Londen zien.

Was voor mij op die momenten of op deze manier naar Londen of helemaal niet ivm de kosten. En dan had ik er de busrit wel voor over.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 31 Dec 2015 18:29

Ja precies, ik heb Parijs ook al eens gedaan. En naar London scheelt het dat je nog even uit de bus gaat op de boot. Ik slaap wel altijd slecht dus weet dat ik de dag daarna kapot ben, maar wel een leuk dagje London. Dagje Amsterdam is haast nog duurder :)
<<

Anoniem282

Bericht 02 Jan 2016 13:00

Wel een leuk idee om de sfeer te proeven van een stad. Het lijkt me persoonlijk teveel haasten, want in een dag zie je amper iets en mis je wel 2x een nachtrust. Flixbus heeft ook van die aanbiedingen dat je iig heel goedkoop naar andere steden kan reizen, waaronder Parijs. Maar dat is dan volgens mij wel dat je een nachtje (of meerdere) moet blijven in de stad, omdat ze overdag rijden.
<<

Femme

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Bericht 02 Jan 2016 13:20

Je kunt bij Ryanair en EasyJet ook vliegtickets kopen voor €20 (retour €40) naar allerlei grote steden in Europa. Als je maar op tijd boekt (toch zo'n maand of 2 van tevoren) en dan zit je er in 1 of 2 uur. Ben op die manier al in Londen, Liverpool, Manchester, Praag, Barcelona, Lissabon en Firenze/Pisa geweest. Ze vliegen echt op veel steden. Soms met 1 of 2 nachtjes overnachting erbij, zit je ergens een aantal dagen voor €100.
2019
2022
<<

Anoniem177

Bericht 02 Jan 2016 13:25

Voor de mensen in het noorden: airport Groningen/Eelde heeft 5x in de week vluchten naar London.
Tickets op de website van Flybe.com

Goedkoopste ticket begint vanaf 25 euro geloof ik. Dus als je een beetje flexibel bent met dagen kun je super goedkoop heen
<<

Stanley

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 04 Jan 2016 22:10

Hoe was het? Ik ga zaterdag naar Parijs voor een dag.
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 04 Jan 2016 22:12

bambina schreef:Voor de mensen in het noorden: airport Groningen/Eelde heeft 5x in de week vluchten naar London.
Tickets op de website van Flybe.com

Goedkoopste ticket begint vanaf 25 euro geloof ik. Dus als je een beetje flexibel bent met dagen kun je super goedkoop heen

Goede tip, die website ken ik nog niet!

Terug naar Reizen & vakanties