31 Dec 2015 18:15 door rapa nui
Is prima te doen als je je er maar goed op instelt. Ik ben 2x op die manier met de bus naar Londen geweest en 1x naar Euro Disney. Rond middernacht vertrek, sommige mensen hadden een kussentje en dekentje mee voor in de bus (konden ze in Londen in de bus laten liggen). Volgens mij kwam ik toen rond 09.00 uur in Londen aan en had je nog een complete dag voor je om te winkelen, te sightseeën e.d. Volgens mij vertrokken we weer rond 19.00 of 20.00 uur en was ik vroeg in de volgende ochtend weer terug. Toen had ik het wel even gehad maar ik kon voor die prijs toen wel heel goedkoop een bepaalde tentoonstelling zien en inkopen doen.
Anderen in de bus hebben voor een lage prijs een heel leuke sightseeing dag gehad. Hadden van te voren uitgestippeld wat ze graag wilden zien en doen en dan kun je op zo'n dag heel wat van Londen zien.
Was voor mij op die momenten of op deze manier naar Londen of helemaal niet ivm de kosten. En dan had ik er de busrit wel voor over.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain