Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Zuid-Afrika

<<

Elle123

Bericht 03 Jan 2016 12:51

Zuid-Afrika

WIj willen in de zomervakantie naar Zuid-Afrika. Ik ben er nog nooit geweest, mijn vriend heeft er een tijdje stage gelopen. We willen dan ook wat mensen bezoeken die hij van die tijd kent. Verder willen we een wijnroute doen en wil ik uiteraard dieren zien. En het zou leuk zijn als we ook 2 dagen konden relaxen op een mooi strand. Wat zouden we dan moeten uittrekken? Ik heb een behoorlijk slechte CAO dus maar 4 weken per jaar vrij, waarvan een aantal verplichte dagen dus ik kan echt niet meer dan 2 a 3 weken vrij krijgen (als ik er 3 neem zal ik een paar dagen onbetaald verlof moeten nemen).
We willen het zelf per auto doen en niet met een georganiseerde reis, omdat we altijd graag zelf ter plekke bepalen waar we naartoe gaan en of we evt ergens langer of korter willen blijven.
Wie heeft er tips voor Zuid-Afrika?
<<

ThinkPink

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Bericht 03 Jan 2016 19:38

Re: Zuid-Afrika

Wat leuk zeg!

Ik lees mee voor tips omdat we in augustus een week naar Kaapstad gaan. Voor ons de eerste naar naar Zuid-Afrika.
Afbeelding
<<

Myloon

Kletskop

Bericht 03 Jan 2016 21:46

Re: Zuid-Afrika

Wij zijn in 2011 geweest en hebben een rondreis van Johannesburg naar Kaapstad gemaakt.
Dit was onze route:
Johannesburg → witrivier → Swaziland → Hluhluwe → Drakensbergen → Aliwal North → Addo → Knysna → Oudtshoorn → Stellenbosch → Kaapstad.
20-09-2013 N. & T. Geboren!

Terug naar Reizen & vakanties