Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Verre stedentrip voor een week

<<

Loes de Poes

Gebruikers-avatar

Noob

Bericht 29 Dec 2015 12:39

Verre stedentrip voor een week

Hoi meiden,

Ik ben op zoek naar inspiratie voor een stedentrip voor een week.
Het liefst ver weg, veel te doen en een beetje mooi weer.
Qua periode gaat mijn voorkeur uit naar de herfstvakantie, maar de meivakantie kan ook.

Ik zat zelf al aan San Francisco te denken, maar ik ben benieuwd of jullie nog goede tips hebben.
<<

Anoniem173

Bericht 29 Dec 2015 12:41

Re: Verre stedentrip voor een week

Las vegas? Is veel te doen, lekker weer en als je een auto huurt heb je nog een aantal mooie parken in de omgeving liggen. Alleen lv zelf is niet echt een stad met mooie parken en gebouwen. Wel enorm veel gave hotels :)
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Bericht 29 Dec 2015 13:23

Jaa San Francisco!

En anders misschien Montreal of Toronto? Kan je ook combineren met elkaar en natuur, of met Quebec.

Of Hong Kong.
Let's discover the world together.
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 29 Dec 2015 13:31

Als je echt zo ver denkt: Tokyo is fantastisch (ik wil terug!). Combinatie van Moskou en st. Petersburg vond ik ook prachtig en leuk alleen is het weer niet zo geweldig. Ik zou zelf voor de architectuur nog graag naar Chicago gaan.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Anoniem244

Bericht 29 Dec 2015 13:33

Chicago, Las Vegas en Hong Kong vond ik alle 3 echt super leuk voor een lange stedentrip
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 29 Dec 2015 14:05

Hongkong idd of NYC!
<<

Anoniem222

Bericht 29 Dec 2015 16:42

NYC, Kaapstad of misschien wat minder ver maar niet minder tof: Marrakech!
<<

Anoniem170

Bericht 29 Dec 2015 20:27

Kaapstad is echt zo ontzettend mooi en zoveel te zien en doen, zou daar heen gaan
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 29 Dec 2015 21:57

Singapore, San Francisco en Hong Kong vond ik alle drie geweldige steden. Singapore zou je eventueel ook nog makkelijk kunnen combineren met Kuala Lumpur en Hong Kong met Macau.
<<

Anoniem282

Bericht 29 Dec 2015 22:36

Voor een week zou ik Marokko doen: de 4 Koningssteden (zelf rijden). :) Of het aantal steden verminderen, want 4 steden is dan misschien wat veel als je echt iets wil bekijken.
<<

Zonnetje

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 29 Dec 2015 23:42

Ik vond New York, San Francisco en Las Vegas alle drie heel leuk. Las Vegas niet omdat er veel mooie, oude gebouwen te zien zijn, maar wel heel veel gave hotels en parken die enigszins in de buurt zijn. Bovendien vond ik het heel leuk om er een keer geweest te zijn.
<<

Poison

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Bericht 30 Dec 2015 08:53

Las Vegas zou ik persoonlijk direct boeken als ik het budget nu had. Ik hou van die stad en de mooie parken eromheen (red rock canyon, valley of fire, mount charleston, lake mead, death valley). Washington dc is ook echt een leuke stad, new york uiteraard...san fransisco is zeker ook een aanrader. Wij hadden daar alleen ontzettend pech met het weer.
27-12-2011
03-06-2013
<<

Esperanza

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Bericht 30 Dec 2015 16:22

-Buenos Aires
-Hongkong
-New York
-San Francisco

Buenos Aires en San Francisco heb ik tijdens een langere reis bezocht, maar zijn denk ik allebei ook goed als stedentrip te doen.
Hongkong en New York heb ik allebei als stedentrip gedaan. (New York een week en Hongkong anderhalve week)

Terug naar Reizen & vakanties