Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Vendée? Of andere tips

<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 01 Dec 2015 22:22

Vendée? Of andere tips

Misschien gaan we volgend jaar toch een vakantie boeken op een camping (wel een stacaravan, of bungalow,huisje) Ik wil graag van huis weg als ik vakantie heb. Mijn vriend wil niet te ver rijden. Ik kwam de Vendée tegen in Frankrijk. Qua afstand goed te doen, campings met zwembaden en vlakbij het strand maar ook at te doen. Zoiets spreekt ons wel aan. Natuurlijk wil ik graag een zonnetje, maar ik weet uit eerdere ervaringen dat je toch niet zeker weet of dat gaat gebeuren.
Iemand tips voor de Vendée of tips voor andere locaties die een beetje voldoen aan wat ik hierboven aangaf?
:heart: :heart: 2011
<<

Vancity_girl

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 02 Dec 2015 13:08

Re: Vendée? Of andere tips

Wij zijn twee jaar geleden naar Le Pin Parasol geweest in de Vendee. Weet het plaatsje zo niet meer. Was een leuke camping met leuk zwembad en animatie. Stacaravans waren ook prima. Ik vond het een aanrader.
We zaten in de buurt van Les Sables des Olonne. Leuke plaats met mooi strand.
14-01-2011
01-04-2013

Terug naar Reizen & vakanties