Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Hoe vaak ben jij in Disneyland Parijs geweest?

<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 20 Nov 2015 23:16

Hoe vaak ben jij in Disneyland Parijs geweest?

En zou je nog eens terug willen?

En heb je ook wel eens een ander Disney park bezocht?

Zelf ben ik inmiddels 2x in Disney geweest (13 jaar oud en 21/22) in Parijs.
We willen graag nog eens terug, maar we wachten even totdat de kinderen ook overal in mogen. Anders vind ik het wel erg duur.
En door een gewonnen reis zijn we in december 2006 in Disney World in Orlando geweest. Ook daar zou ik ooit nog wel eens terug naar toe willen, maar dat is wel een hele kostbare reis.
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Maeve

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 20 Nov 2015 23:19

Re: Hoe vaak ben jij in Disneyland Parijs geweest?

Helaas pas 1 x, in mijn zwangerschapsverlof van N. N was toen 2 mnd ofzo en toen ben ik heerlijk met man daar 3 dagen geweest. Nu wil ik pas weer gaan wanneer de kinderen een stuk groter zijn en in veel dingen mogen/durven. Overigens vind ik het wel enorm enorm duur allemaal.

Ik wil zoooooo graag weer in die Tower ( weet de precieze naam niet meer)
What a difference a day makes 14-02-2010 16-01-2013
<<

Lexi

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 20 Nov 2015 23:20

Ik ben er 7 of 8 keer geweest. De laatste keer was vorig jaar en de kinderen vonden het echt zo geweldig. Denk dat we volgend jaar of het jaar daarna weer gaan.

Ik weet niet precies hoe groot je kinderen zijn maar mijn zoontje mocht bijna overal in. Alleen de hele grote achtbanen die over de kop gingen volgens mij niet maar verder wel. Wij zijn vijf dagen geweest en hebben ons die vijf dagen echt prima vermaakt.
<<

Anoniem149

Bericht 20 Nov 2015 23:21

Ik ben 2x geweest. 1x in mijn examenklas met school als 'examenstunt'. Wij wilden liever een leuk uitje dan gekkigheid uithalen. De 2e keer was 4 jaar terug, met een vriend van mij. Zijn toen 2 dagen naar Disney geweest en 1 dag naar Parijs. Een vriend van mij werkt in Disney en had toen een goede deal (allebei de parken, overnachten in hotel) voor ons. Zijn toen echt voor een schijntje daar geweest.

Ik zou heel graag nog eens willen! Zit er nu even niet in, misschien dat ik mijn neefje mee wil nemen als hij wat groter is.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Twee keer, een keer heel lang geleden een dag(deel) met mijn ex en vorig jaar een paar dagen met mijn moeder en dochter. Ik zou er zelf niet zo nodig meer naartoe hoeven, er zijn echt tig bestemmingen die ik leuker vind, ook met kinderen. Maar als mijn dochter over een paar jaar heel graag nog een keer wil dan zullen we vast nog wel eens gaan.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem137

Twee keer in Parijs. Ik wil nog een keer naar Disney in Florida.
<<

Isabel_

Major Yipyapper

Bericht 20 Nov 2015 23:25

Wij zijn er een keer geweest een paar jaar geleden. Ik vond het eerlijk gezegd nogal tegenvallen. Ik vind de Efteling bijvoorbeeld veel meer sfeer uitstralen in het park. We gaan nog wel een keer terug als de kinderen een jaar of zes zijn en ze alle Disney figuren herkennen. Maar dan gaan we vooral voor de kinderen niet omdat wij het zelf een heel leuk park vinden.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 20 Nov 2015 23:27

Isabel_ schreef:Ik vind de Efteling bijvoorbeeld veel meer sfeer uitstralen in het park.

Dat vind ik ook. Mijn man en ik zijn een week later met haar in de Winterefteling geweest en dat vond ik echt zoveel gezelliger en leuker.
<<

Maeve

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 20 Nov 2015 23:29

Susan schreef:
Isabel_ schreef:Ik vind de Efteling bijvoorbeeld veel meer sfeer uitstralen in het park.

Dat vind ik ook. Mijn man en ik zijn een week later met haar in de Winterefteling geweest en dat vond ik echt zoveel gezelliger en leuker.

Ow maar dat vind ik absoluut ook! En toch heeft Disney '' iets'''.
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 20 Nov 2015 23:30

Levi; mijn dochters zijn 4 en 5, wehen beide 16 kg en komen beide niet boven de 110 cm uit.
Te klein voor een aantal attracties
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Anoniem255

Bericht 20 Nov 2015 23:31

Pfoe... een keer of 8 denk ik.
De laatste keer was vorig jaar rond deze tijd met de kinderen. We hebben het echt fantastisch gehad. Over een jaar of 2/3 wil ik nog weleens terug met de kindjes.
<<

Anoniem304

Bericht 20 Nov 2015 23:32

00000000 keer
<<

Anoniem149

Bericht 20 Nov 2015 23:37

Efteling blijft wel leuker ja, ben ik het mee eens, zelfs als je er al een miljoe keer bent geweest.
<<

Maeve

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 20 Nov 2015 23:40

Efteling is ook veel dichterbij voor ons, betaalbaarder ( al valt dat tegenwoordig ook vies tegen), en prachtig aangekleed en de medewerkers zijn er uber vriendelijk. Disney alleen al om die mooie prinsessenjurken en dat mooie kasteel.
<<

anoniem203

Bericht 20 Nov 2015 23:48

1x samen met mijn ex. Ik zou heel graag nog een keer terug willen samen met mijn man en kinderen. Over een jaar of 4 ofzo. Dan is de jongste 5-6 en de oudste 9-10.
<<

Anoniem162

Bericht 20 Nov 2015 23:56

Ik ben denk ik zo'n 10x in Disneyland Parijs geweest. Eerste keer was toen ik 16 was.
We hebben zelfs van april vorig jaar tot dit jaar een abonnement gehad (dat was voordeliger dan 4 dagen entree en zo konden we nog een keer terug later in het jaar)

En zou je nog eens terug willen? Ja maar niet nu, het wordt nu opgeknapt (was wel erg hard nodig). We wachten tot onze favoriete dingen weer netjes zijn.

En heb je ook wel eens een ander Disney park bezocht? Ja DisneyLand 1 dag (LA/Anaheim) en volgend jaar zitten we 6 dagen in DisneyWorld Orlando.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 21 Nov 2015 00:22

Ik ben denk ik een keer of 18 in Parijs geweest en 3x in Los Angeles. Ik vind dus juist de sfeer van de Efteling een heel stuk minder dan bijvoorbeeld het park tijdens de kerstperiode van Disney. tijdens het jaar door moet ik eerlijk zeggen dat ik me dat niet meer echt kan herinneren omdat we al tijden alleen maar tijdens de kerstperiode gaan.

Het park in LA ben ik drie keer geweest toen ik een jaar daar (Californie) woonde. Ik kan me alleen nog bepaalde attracties herinneren en dat die wezenlijk anders waren dan in Parijs.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 21 Nov 2015 01:52

Wij waren ook in de kerstperiode in Disney. Ik vond de kerstparade wel heel mooi, dat vond ik eigenlijk nog het hoogtepunt van de drie dagen die we daar waren. Voor de rest vond ik het allemaal wel heel mooi, maar vooral ook heel druk en massaal en niet heel gezellig. De kerstfeer/wintersfeer in de Efteling juist heel fijn en knus met die vuren en die chaletjes en kraampjes waar je iets kan eten, een beetje nostalgisch.

In Amerika ben ik nooit naar Disney geweest.
Laatst gewijzigd door Susan op 21 Nov 2015 01:53, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 21 Nov 2015 01:53

1 keer toen ik 14 was. Vond het behoorlijk tegenvallen en hoef er zelf niet nog 's heen. Misschien ooit als de kinderen het heel graag willen. Maar ik was, ben en blijf een Eftelingfan. :heart:
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 21 Nov 2015 07:42

Holy crap caro 18x!!

Ik ben er 1 keer geweest. Attractieparken trekken me totaal niet. De drukte, de herrie, het hysterische gedoe. Vorig jaar was ik in het spoorwegmuseum en daar voelde ik me al ellendig, al dat geschreeuw en geren van ouders en kinderen.
#teammaple🍁
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 21 Nov 2015 08:36

Nog nooit.
Net als UN trekt het me totaal niet.
Ben ook nog nooit in de Efteling geweest.
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 21 Nov 2015 09:46

Ik drie keer. Een keer met moeder, opa, oma en zusjes. Andere keer met vader, stiefmoeder en zusjes. De laatste keer was met de middelbare school, na onze examens.

Ik zou heel graag met N. willen gaan, ook nu ze al 5 jaar is. Alleen het is zo ontzettend duur.
<<

Geel

Bericht 21 Nov 2015 10:09

Nog nooit, ik zou daar geloof ik niet voor m'n plezier naartoe gaan. Net als Urban Naked ben ik niet zo fan van attractieparken.
<<

Anoniem281

Bericht 21 Nov 2015 10:29

2x als kind. Ik ben er niet fan van. Vind DIsneyfilms leuk om te kijken en denk met plezier terug aan de Disney leesboekjes van vroeger, maar verder heb ik niks met die figuren. Een attractiepark kan ik wel waarderen, maar niet op die schaal met al die figuren rondhobbelend. Dan vind ik de Efteling en vooral Winterefteling leuker.

Maar als Tobias oud genoeg is en aangeeft wel gek te zijn op Disney en heel graag heen te willen, dan weet ik nu al dat ik zwicht..
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 21 Nov 2015 10:43

1x, tegen wil en dank vorig jaar :laughcry: . Het was georganiseerd door mijn vriends werk en wij mochten ook mee, we zaten in een het was op zich gewoon vooral gezellig met schoonouders en zwager en schoonzus. Het was ijskoud dus we liepen echt dik ingepakt door dat park en ik werd in allerlei attracties misselijk en de tweede dag was mijn vriend helemaal niet lekker. Haha van mij hoeft het niet nog een keer. De enige attracties die ik leuk vond was die rups en buzz lightyear (dat je moet schieten).

We zijn vorig jaar ook naar de efteling geweest, toen hebben we last minute een weekendje in zo'n appartementje geboekt, we konden drie dagen het park in maar ook gebruik maken van het zwembad. Eigenlijk vooral ook omdat J. er heel graag heen wilde, wederom voelde ik me niet erg aangetrokken tot de efteling .
Maar ik moet zeggen dat ik het op deze manier wel erg prettig vond. We deden rustig aan wandelden gewoon door het park en deden atracties die op dat moment rustig waren en hebben nergens erg lang voor in de rij gestaan. Het was daardoor gewoon best leuk en gezellig en rustig en we hebben veel gezien.

Nu wil mijn vriend weer naar de efteling maar tot nu toe heb ik het een beetje afgehouden, ik ben gewoon niet wild van die attractieparken en ik vind het zo duur. Als we gaan gaan we wel weer zo'n last minute weekend boeken.
Volgende

Terug naar Reizen & vakanties