1x, tegen wil en dank vorig jaar

. Het was georganiseerd door mijn vriends werk en wij mochten ook mee, we zaten in een het was op zich gewoon vooral gezellig met schoonouders en zwager en schoonzus. Het was ijskoud dus we liepen echt dik ingepakt door dat park en ik werd in allerlei attracties misselijk en de tweede dag was mijn vriend helemaal niet lekker. Haha van mij hoeft het niet nog een keer. De enige attracties die ik leuk vond was die rups en buzz lightyear (dat je moet schieten).
We zijn vorig jaar ook naar de efteling geweest, toen hebben we last minute een weekendje in zo'n appartementje geboekt, we konden drie dagen het park in maar ook gebruik maken van het zwembad. Eigenlijk vooral ook omdat J. er heel graag heen wilde, wederom voelde ik me niet erg aangetrokken tot de efteling .
Maar ik moet zeggen dat ik het op deze manier wel erg prettig vond. We deden rustig aan wandelden gewoon door het park en deden atracties die op dat moment rustig waren en hebben nergens erg lang voor in de rij gestaan. Het was daardoor gewoon best leuk en gezellig en rustig en we hebben veel gezien.
Nu wil mijn vriend weer naar de efteling maar tot nu toe heb ik het een beetje afgehouden, ik ben gewoon niet wild van die attractieparken en ik vind het zo duur. Als we gaan gaan we wel weer zo'n last minute weekend boeken.