Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

(Reis) blog bijhouden

<<

JaneDoe

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 25 Nov 2015 03:00

(Reis) blog bijhouden

Ik ga in Februari 6 maanden reizen en krijg van steeds meer mensen de vraag of ik een blog bij ga houden tijdens mijn reis.
Nu vind ik dat eigenlijk wel erg leuk, maar ik vind de bekendste reisblog-website (waarbenjij.nu) zo saai en algemeen....
Ik vind het wel leuk om de blog echt mooi vorm te geven en persoonlijk te maken.

Wie weet leuke websites waar dit kan?
Hoeft geen website te zijn speciaal voor reisblogs, mag ook algemene build your blog sites zijn, als ik maar reisverslagen en foto's kan toevoegen.

Ik hoor het graag! :thumbup:
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Bericht 25 Nov 2015 11:24

Re: (Reis) blog bijhouden

Blogspot is altijd prima. Ik zou met name eentje kiezen die iets van een mobiele app of versie heeft. Zodat je op je kleinste device kunt bijwerken (tablet of telefoon) . Je hebt er niks aan als je een slechte internet verbinding hebt en zestien menu's door moet lopen voor je een foto kunt uploaden. Dus daar zou ik naar kijken.
Let's discover the world together.
<<

Briggy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 25 Nov 2015 12:53

Heb zelf mijn reisblogs Denemarken2015 en Floridaboston2012 gemaakt met blogspot. Ben er erg tevreden over. Je kunt je blog aanpassen naar persoonlijke smaak, makkelijk foto's toevoegen aan je posts en zelfs de publicatie tijd instellen.
AfbeeldingAfbeelding
<<

JaneDoe

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 26 Nov 2015 00:41

thanks voor de tips! Ik ga nu even blogspot bekijken...
<<

Anoniem168

Bericht 29 Nov 2015 00:33

Wordpress of Blogspot zijn wel de grootste. Waarbij Blogspot het meest gebruiksvriendelijk is denk ik. Wordpress doet vaak iets professioneler aan. Je kunt ook even in het grote blog topic kijken mocht je nog andere dingen willen weten: post711872.html?hilit=blog#p711872
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 30 Nov 2015 15:23

Ik heb zelf een wordpress en ik kan ook blogs mobiel typen en dan posten, dat vind ik wel erg fijn. Blogspot heb ik geen ervaring mee, met waarbenjijnu wel maar ik vind wordpress prettiger.
<<

JaneDoe

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 30 Nov 2015 17:38

Ik heb wordpress geprobeerd te ontcijferen, maar vind het mega ingewikkeld en kwam er niet echt verder mee...
Ik ben nu uiteindelijk uitgekomen op Reiskrabbels, die is gewoon simpel en overzichtelijk. Ik heb hem nog niet openbaar gemaakt, maar denk dat ik het maar bij deze houd.

bedankt voor de tips en reacties in ieder geval :smile:

Terug naar Reizen & vakanties