Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Leuk hotel in Nederland gezocht!

<<

Knillis

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 18 Nov 2015 17:38

Leuk hotel in Nederland gezocht!

Mijn man en ik gaan van 10 t/m 12 december 2 nachtjes weg. De oorspronkelijke planning was om naar Amsterdam te gaan. Maar gezien alles wat er momenteel gaande is durf ik dat niet meer zo goed. Mijn man heeft dat niet maar ik ken mezelf en weet dat ik daar die 3 dagen dan niet helemaal ontspannen rond zal lopen.

Plannen zijn dus gewijzigd en we gaan niet naar Amsterdam. Maar dan de vraag, waar wel naartoe? We zaten zelf in de richting van Friesland te denken, maar kan zo 123 even niets leuks vinden
Wat zijn nou echt leuke dorpen/steden daar? Iemand misschien nog een hotel tip? Of misschien dat je een geweldige andere plaats/hotel weet?

Wij wonen zelf in Gelderland en dat valt af.

Ik ben benieuwd!
2009 ~ 2011 ~ 2014

Morgen is vandaag...
<<

anoniem203

Bericht 18 Nov 2015 18:26

Re: Leuk hotel in Nederland gezocht!

Wat fijn Knillis even weg met je man. Dat heb je als stel echt soms even nodig!

Ik heb geen hoteltips maar ik lees even mee. Ik wil in het najaar ook een nachtje weg met mijn man in Nederland. En net als jij valt Amsterdam (en Groningen/Frieslanf ivm de afstand) al af om dezelfde reden.
<<

Peach

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 19 Nov 2015 12:49

Ik vind Breda, den-bosch,Maastricht en Dordrecht leuk. Friesland geen idee,nog nooit geweest!
Of lekker uitwaaien in Zeeland!
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 19 Nov 2015 12:57

Hotel Blooming in Bergen is voor mij het ultieme hotel voor een weekendje weg. Het ligt aan de rand van het leuke dorpje Bergen tegen een prachtig duingebied aan. Je kunt er fietsen huren en dan ben je zo aan zee. In Bergen zitten leuke cafeetjes en restaurantjes, en als je naar een grotere stad wil dan is Alkmaar dichtbij.

Het ontbijt is echt fantastisch, en je kan in het hotel zelf ook lekker dineren.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Anoniem151

Bericht 19 Nov 2015 13:34

Ik wil nog eens naar Manna in Nijmegen
http://www.manna-nijmegen.nl/

En Townhouse in Maastricht
https://www.townhousehotels.nl/
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 19 Nov 2015 14:06

Friesland is leuk! Wil je per sé in een stad zitten? En moet het een hotel zijn?
Wij zijn in Friesland een keer in een hele leuke B&B geweest, op een boerderij. Hele leuke kamer en een heerlijk ontbijt. We kregen ook nog een rondleiding over de boerderij en mochten bij de koeien en de melkmachine etc kijken. Ik weet zo alleen even niet meer hoe het heette... :angel:
<<

Knillis

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 19 Nov 2015 21:55

Een stad hoeft niet persé! Ben nu wel benieuwd naar welk b&b je bedoeld!

Alvast bedankt voor jullie tips, ik ga eens zoeken. Bergen klinkt ook erg leuk. Nijmegen wonen we praktisch tegenaan en Den Bosch komen we ook regelmatig dus die vallen af.
2009 ~ 2011 ~ 2014

Morgen is vandaag...
<<

Anoniem313

Bericht 19 Nov 2015 23:02

Hotel New York in Rotterdam!
En je zou ook de Belgische grens over kunnen gaan, Antwerpen of Gent zijn ook niet verkeerd om een weekendje door te brengen. In beide steden ken ik wel leuke b&b's.
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 19 Nov 2015 23:24

Maastricht of Den Bosch? Ik ben dol op deze steden in december. Ik ga volgend jaar absoluut weer naar Den Bosch rond die tijd, vind het zo gezellig in kerstsfeer.

Oh geen Den Bosch lees ik nu, jammer! Dan zou ik Maastricht echt aanraden.
<<

Pomodori

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 19 Nov 2015 23:48

Ik ben van het jaar in Dordrecht geweest in een leuk bed en breakfast. Vlakbij het centrum, gratis parkeren, mooie ruime kamers en een zeer smakelijk ontbijt. Dordrecht vond ik ook een leuke stad om te zijn. Niet te groot, wel genoeg te zien voor twee dagen.

https://www.bedandbreakfast.nl/bed-and- ... iers/7946/
augustus 2013
<<

Puck

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 20 Nov 2015 00:05

Absoluut Hotel New York on Rotterdam!
13-04-2014
02-03-2016
10-03-2018
25-08-2020
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 20 Nov 2015 00:38

Knillis schreef:Een stad hoeft niet persé! Ben nu wel benieuwd naar welk b&b je bedoeld!

Alvast bedankt voor jullie tips, ik ga eens zoeken. Bergen klinkt ook erg leuk. Nijmegen wonen we praktisch tegenaan en Den Bosch komen we ook regelmatig dus die vallen af.

Ik heb heel diep nagedacht, maar ik weet het zo echt niet meer. Ik zal het morgen eens aan mijn man vragen!
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Bericht 20 Nov 2015 10:40

Knillis ik zie dat je hier al een berichtje geplaatst hebt.

Yadira bedoelde ik zij heeft misschien nog wel tips in (zuid) friesland
2014 2016
<<

Knillis

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 20 Nov 2015 11:29

Iedereen bedankt voor de tips! Maastricht zijn we de laatste keer dat we samen weg gingen geweest. Uiteindelijk is het een hotel in Egmond aan Zee geworden. Aan het strand, kunnen we lekker uitwaaien!
2009 ~ 2011 ~ 2014

Morgen is vandaag...

Terug naar Reizen & vakanties