Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Balen :(.

<<

caribbeanlover

Bericht 22 Okt 2015 09:18

Balen :(.

Ik kon het zoals altijd weer niet laten en ging kijken hoeveel de vakantie die ik in gedachten had nu kost met vertrek in November. Het is echt giga afgeprijsd en maar € 100,00 boven ons budget en niet € 300,00 wat wel eens in voor gekomen.
Zo dat lucht op even klagen :P
Laatst gewijzigd door caribbeanlover op 22 Okt 2015 11:56, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Elle123

Bericht 22 Okt 2015 10:52

Re: Balen :(.

balen is dat he! Ik probeer altijd maar niet meer te kijken als ik eenmaal heb geboekt.
Wij hadden het net andersom, geboekt voor 600 euro en de dag erna was dezelfde reis (ook via dezelfde aanbieder en dezelfde datum) opens 947 euro! Misschien moet je over een paar dagen nog eens kijken en is hij dan opeens weer veel duurder.
<<

Anoniem153

Bericht 22 Okt 2015 10:58

Waarom boek je die vakantie niet nu? Of heb je intussen al een andere vakantie geboekt?
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 22 Okt 2015 11:24

Welke vakantie is dit nu dan waar je naar keek? Ook India? Of jamaica?
<<

caribbeanlover

Bericht 22 Okt 2015 11:58

Was niet helemaal duidelijk, maar we hebben allang geboekt naar India (zie topic). Jamaica stond voor dit jaar bovenaan, maar omdat het niet goedkoper werd moesten we elders uitwijken vandaar.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 22 Okt 2015 12:00

Dus de reis naar jamaica is dus nu zover afgeprijsd? Jammer zeg, maar India word vast ook tof! Plus: nu weet je niet iig voor volgend jaar :ja:
<<

caribbeanlover

Bericht 22 Okt 2015 12:04

Tabbie schreef:Dus de reis naar jamaica is dus nu zover afgeprijsd? Jammer zeg, maar India word vast ook tof! Plus: nu weet je niet iig voor volgend jaar :ja:

Dat heb je juist en is helaas niet anders. Wat bedoel je precies met je 2e zin?
Ik begin het wat zat te worden dat wij altijd zo last minute boeken, maar ja je kan niet in de toekomst kijken.
Dus een beetje dubbel, want ik wil opzich wel lang wachten en misschien gaan we volgend jaar wel weer in November. Dus wie weet is het dan weer zo goedkoop, maar ja vanaf begin volgend jaar ga ik het weer goed in de gaten houden.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 22 Okt 2015 12:15

Oh sorry haha, ik zie een flinke woordfout. Ik bedoelde: Plus: nu weet je het iig voor volgend jaar. Als in: nu weet je voor volgend jaar wanneer die reis was afgeprijsd.
<<

caribbeanlover

Bericht 22 Okt 2015 12:28

Dat zegt niks gezien de verhalen hier dus helaas.

Terug naar Reizen & vakanties