Keulen?
We willen van vrijdag tot zondag gaan. Iemand tips, alle tips zijn welkom, ik ken de stad totaal niet
www.facebook.com/MyPolarMonkey

maar is nog steeds wel te doen hoor.Muppetje schreef:Wij gaan ook met de trein ja, ik wil alleen 1e klas, vind dat dat mag als ik 32 weken zwanger benmaar is nog steeds wel te doen hoor.
Het leek ons ook wel een leuke stad om er gewoon even samen tussenuit te gaan

Green_Pepper schreef:Muppetje schreef:Wij gaan ook met de trein ja, ik wil alleen 1e klas, vind dat dat mag als ik 32 weken zwanger benmaar is nog steeds wel te doen hoor.
Het leek ons ook wel een leuke stad om er gewoon even samen tussenuit te gaan
Dat moet je zelf weten, haha! Geniet er maar lekker van
Het is wel zo dat je gereserveerde zitplaatsen (ook in tweede klas) hebt en dat de Duitse treinen behoorlijk netjes zijn (vergeleken met de Nederlandse).
Mizz_S schreef:Hoezo is dat nou weer suf? Het lijkt mij best wel logisch dat je extra betaalt voor die extra service. Bovendien is zo'n reservering niet eens duur. Je bent in ieder geval goedkoper uit dan eerste klas. Voor eerste klas heb je overigens ook gewoon een reservering nodig hoor. Maar goed dat moet je verder zelf weten natuurlijk, als jij eerste klas fijner vindt is dat natuurlijk prima.
On topic, ik vond Keulen erg leuk, maar het is al zo lang geleden dat ik er ben geweest dat ik niet echt concrete tips meer heb.
Marin schreef:Ik zou t gewoon doen!
Muppetje schreef:Mizz_S schreef:Hoezo is dat nou weer suf? Het lijkt mij best wel logisch dat je extra betaalt voor die extra service. Bovendien is zo'n reservering niet eens duur. Je bent in ieder geval goedkoper uit dan eerste klas. Voor eerste klas heb je overigens ook gewoon een reservering nodig hoor. Maar goed dat moet je verder zelf weten natuurlijk, als jij eerste klas fijner vindt is dat natuurlijk prima.
On topic, ik vond Keulen erg leuk, maar het is al zo lang geleden dat ik er ben geweest dat ik niet echt concrete tips meer heb.
Je betaalt voor eerste en tweede klas extra voor een vaste plek. Het is inderdaad niet veel en geeft ook niet. Maar ik vergelijk de ICE met de Thalys, wat je gewoon sowieso een vaste plek hebt, daarom vond ik het suf
Heb via Wimdu een appartementje geboekt, midden in het centrum.
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers