Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Red mijn vakantie/aso russen! Filmpje vraag.

<<

caribbeanlover

Bericht 01 Sep 2015 16:56

Red mijn vakantie/aso russen! Filmpje vraag.

Had zo te doen met dat gezin afgelopen zondag. De vader moest zelfs huilen. Bah wat verpesten die klote russen het toch altijd weer en ze zitten gewoon overal.

Doet me denken aan dat filmpje van een russische vrouw aan de bar die haar drank (hoe kan het ook anders) niet snel genoeg krijgt. Ze schreeuwt naar het personeel en gooit zelfs met bekers.
Ik kan dat nergens meer vinden. Weet iemand hoe het heet? Heb al van alles geprobeerd om in te toetsen.
<<

Anoniem304

Bericht 01 Sep 2015 16:59

Re: Red mijn vakantie/aso russen! Filmpje vraag.

Altijd weer die Russen!
<<

caribbeanlover

Bericht 01 Sep 2015 17:27

Nou ja idd.
<<

Geel

Bericht 01 Sep 2015 17:29

Russen. Infiltranten zijn het.

Nee, ik kijk niet dat soort filmpjes.
<<

caribbeanlover

Bericht 01 Sep 2015 18:05

Geel schreef:Russen. Infiltranten zijn het.

Infiltranten hoezo?
<<

anoniem213

Bericht 01 Sep 2015 19:16

Geel schreef:Russen. Infiltranten zijn het.

:smile:
<<

Anoniem236

Bericht 01 Sep 2015 19:25

Ik heb de aflevering gezien zondag, even het hotel op zoover opgezocht en daar hadden ze het vorig jaar al over de Russen en de drank, gevalletje niet goed voorbereid. Nee, ik had niet met dat gezin van doen. Het is echt net hoe je er zelf mee omgaat, je vakantie laten verpesten of er het beste van maken.
<<

caribbeanlover

Bericht 01 Sep 2015 20:35

Kom op zeg dit ging wel heel erg ver en terecht dat ze het programma hebben ingeschakeld! Is toch te gek voor woorden dat dat meisje was aangewezen op haar kamer.
Slaat toch nergens op dat je Zoover erbij haalt, want over alles hotels zijn negatieve verhalen. Trouwens je weet geen eens of zij reviews hebben gelezen vooraf. Zo ja, dan zullen ze zulke verhalen wellicht van meerdere turkse hotels hebben gelezen en gedacht hebben we zien wel.
Het is toch niet normaal dat gedrag van dat aso russenvolk! Gelukkig zijn daar hotels waar ze amper zijn en sommigen daar mogen ze niet eens komen die hebben een beleid dat ze ze weigeren en terecht!
<<

Fauve

Major Yipyapper

Bericht 01 Sep 2015 21:33

Dat ze in een hotel met zulke zwembaden is aangewezen op haar hotelkamer is ook overdreven. Ze kan ook gewoon gaan zwemmen of met haar ouders bij het zwembad zitten en een spelletje doen of op de tablet/lezen/whatever.

En tsja als je je goed inleest op Zoover weet je meestal wel met wat voor soort volk je in een hotel zit.
Ik ben het wel met je eens dat het niet bepaald fijn vakantievolk is.
In Egypte liepen de vrouwen in een string de restaurants in en luisterden ze niet naar de aanwijzingen.
De mannen schreeuwden en waren de hele dag dronken en drongen voor bij de buffetten. En hele tafels vol met eten zetten en niks opeten. Zonde. Gelukkig was het publiek in het hotel gemeleerd, maar de Russen pikte je er zo tussenuit.
Tsja.
04-2014
10-2015
<<

caribbeanlover

Bericht 01 Sep 2015 22:25

Ze hebben een reputatie van onbeschoft ed zijn, maar er zijn ook normale..............gelukkig! Op de DR heb ik ze ook gezien en nergens last van gehad. Ze schepte hun borden niet aso vol en meer van die gekkigheid.

Denk dat de rijke russen die kant op gaan en die wat minder te besteden hebben naar Egypte, Turkije ed gaan omdat dat vaak veel voor weinig is en ook nog eens all in.

Da's waar dat meisje had best erop uit gekund. Bovendien zal ze op die leeftijd niet zomaar over al alleen heen mogen dus zwemmen met haar ouders had best kunnen. Alleen begrijp ik wel een beetje dat zowel zij en hun het niet fijn vinden om letterlijk in het water tussen die bezopen lui te willen zitten. Een normaal mens wil dat niet.
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 03 Sep 2015 02:11

Iets over 1 kam scheren CBL? (ik zeg toch dat er ook normale zijn zeg ik toch, zeg jij nu). Wat een onnozele uitspraak van je. Zou ik eens moeten doen over de mensen met jouw achtergrond, dan vlieg je echt de computer uit. Er zijn Russen die teveel drinken maar man oh man, wat kunnen Nederlanders ook etters zijn op vakantie. In elk land zijn er mensen die het verpesten voor een ander.
Afbeelding
Afbeelding
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 03 Sep 2015 23:03

Die Russen zijn ook vervelend en dat weten de Turken goed. De Russen betalen ook meer voor hun hotel dan andere landen.
Vond die mensen wel overdreven je kan heus wel zwemmen en je dingen doen. En dat hotel hadden wij ook eens na gekeken staat er om bekent
Afbeelding
<<

caribbeanlover

Bericht 04 Sep 2015 10:01

sarah1985 schreef:Die Russen zijn ook vervelend en dat weten de Turken goed. De Russen betalen ook meer voor hun hotel dan andere landen.
Vond die mensen wel overdreven je kan heus wel zwemmen en je dingen doen. En dat hotel hadden wij ook eens na gekeken staat er om bekent

Ik ben er 1x geweest. nooit meer zei ik altijd, maar mits ik alles goed uitzoek zou ik er opzich wel eens heen willen. Heb vernomen dat er hotels zijn waar ze amper tot niet komen. Sommigen weigeren ze zelf. Dus mocht ik gaan, dan ga ik eerst heel goed zoeken in welke hotels ze amper zitten en of zelfs liever niet eigenlijk.
Dat wist ik niet dat ze meer betaalde. Is dat echt meer dan wij?
In de cariben zijn ze ook, maar daar doen ze normaal. Heb altijd begrepen dat het voor hun een stuk voordeliger is om daarheen te gaan dan voor ons. Kan het ook mis hebben.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 04 Sep 2015 11:21

Ja ze betalen echt meer. En vooral de kust van antalya zitten veel Russen. Wij waren daar in 2004 geweest en waren toen ook veel Russen in 2013 gingen we naar een andere kust totaal geen Russen. Gingen we vorig jaar weer naar antalya allemaal Russen. Wij waren de enige Nederlanders. Op een gegeven moment troffen we andere Nederlanders. Alles werd ook in Turks Engels en Russische gezegd.

De Turken hebben ook een hekel aan de Russen daarom betalen ze ook meer.
Ik wil best weer naar Turkije maar dan wel de andere kust
Afbeelding
<<

caribbeanlover

Bericht 04 Sep 2015 14:07

sarah1985 schreef:Ja ze betalen echt meer. En vooral de kust van antalya zitten veel Russen. Wij waren daar in 2004 geweest en waren toen ook veel Russen in 2013 gingen we naar een andere kust totaal geen Russen. Gingen we vorig jaar weer naar antalya allemaal Russen. Wij waren de enige Nederlanders. Op een gegeven moment troffen we andere Nederlanders. Alles werd ook in Turks Engels en Russische gezegd.

De Turken hebben ook een hekel aan de Russen daarom betalen ze ook meer.
Ik wil best weer naar Turkije maar dan wel de andere kust

Ik las dat ze in Alanya amper zitten dus wellicht is dat een tip voor je voor een eventuele vakantie daarheen.
Naar welke plaats ben je geweest in 2013? Wil dat graag weten zodat ik het kan noteren.
Als je weet dat ze er veel zijn in Antalya waarom ben je er dan weer heen gegaan? Is het wellicht handiger om van te voren uit te zoeken waar ze niet komen, in welke hotels ze worden geweigerd en waar ze amper zijn?
Dat ga ik zeker weten doen mochten wij er ooit heen gaan.
Dat het entertainment, want dat bedoel je denk ik in die talen is vind ik niet gek. Het is oa in het russisch omdat er veel russen zijn. Engels vind ik vrij logisch, want dat ieder normaal mens.
In de caribbean is het vn engels, soms een beetje duits en frans, maar veel engels omdat er vn amerikanen zijn.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 04 Sep 2015 14:40

wij gingen daar weer heen omdat mijn vader graag naar dezelfde plek wou als toen. Daarom gingen we er heen en we waren die russen vergeten

In 2013 waren we in bodrum club forever echt een heerlijk hotel waar ook geen kinderen mochten dus echt heerlijk rustig met een prachtig uitzicht op kos. Daar zou ik zo weer heen gaan
Afbeelding
<<

caribbeanlover

Bericht 04 Sep 2015 14:53

sarah1985 schreef:wij gingen daar weer heen omdat mijn vader graag naar dezelfde plek wou als toen. Daarom gingen we er heen en we waren die russen vergeten

In 2013 waren we in bodrum club forever echt een heerlijk hotel waar ook geen kinderen mochten dus echt heerlijk rustig met een prachtig uitzicht op kos. Daar zou ik zo weer heen gaan

Aha vandaar. Maar ik vind het normaal dat je aan ieders wens voldoet dus niet alleen in jouw geval aan je vader. Hey dank je voor de tip. Adult only hotels zijn echt ideaal, DE uitkomst van de eeuw, wij zijn 2x naar zulke hotels geweest. Geen gebler ed heeeeeeeeerlijk! Nadeel is dat zulke resorts in de cariben iig erg duur zijn en dus hebben we 2x geluk gehad met een aanbieding. Weet niet hoe dat is in Turkije?
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 04 Sep 2015 15:05

caribbeanlover schreef:
sarah1985 schreef:wij gingen daar weer heen omdat mijn vader graag naar dezelfde plek wou als toen. Daarom gingen we er heen en we waren die russen vergeten

Aha vandaar. Maar ik vind het normaal dat je aan ieders wens voldoet dus niet alleen in jouw geval aan je vader. Hey dank je voor de tip. Adult only hotels zijn echt ideaal, DE uitkomst van de eeuw, wij zijn 2x naar zulke hotels geweest. Geen gebler ed heeeeeeeeerlijk! Nadeel is dat zulke resorts in de cariben iig erg duur zijn en dus hebben we 2x geluk gehad met een aanbieding. Weet niet hoe dat is in Turkije?

dat hotel waar wij waren was niet veel duurder. Al hoefden we toen niks te betalen ouders betaalden voor iedereen. Maar normaal kost dat hotel niet extreem meer dan andere
Afbeelding
<<

Bloemetjesgordijn

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 04 Sep 2015 15:10

Wij zijn ook in de buurt van Antalya (lara) op vakantie geweest maar daar viel het qua russen heel erg mee. In ons hotel geen 1 omdat die de russen weren. Zo waren er nog meerdere hotels met weinig of geen russen. Antalya zelf zijn de resorts misschien wat goedkoper en gaan de russen daarom daarheen.
<<

caribbeanlover

Bericht 04 Sep 2015 16:27

Sarah, Ik heb even gekeken en het ziet er opzich oke uit. Op Arke staat op de foto wel een kind, maar dat komt omdat het toen nog niet vanaf 14 jr was neem ik aan.
Ik zat even naar de prijzen te kijken voor sept. omdat wij altijd die maand gaan behalve dit jaar. Het gekke is dat je pas vanaf 25-09 2 weken kan, maar de prijzen zijn idd niet duur. Dat zal het niet mega luxe zijn ondanks dat het vanaf 14 jr is.
Zie dat de zee met een trap te bereiken is en dan haak ik al af. Heb ook wel eens naar Egypte gekeken, zag dan mooie hotels en zodra ik dat las keek ik al niet verder.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 04 Sep 2015 18:52

ja die trapjes is inderdaad wel vervelend daar. Het was jaren geleden wel voor alle leeftijden. Het was wel een luxe hotel hoor. Hele dag werd je op je wenken bedient en dat uitzicht :heart:
Weet nog wel de eerste dag dat wij er kwamen waren moe van de reis en dan kom je in het hotel met al die trapjes maar uiteindelijk vond ik het geen probleem goed voor de lijn haha

Vind je dat echt vervelend dat de zee te bereiken is via trap? Vorig jaar moesten we de weg oversteken en daar was pas de zee.

Wanneer ga jij op vakantie?
Afbeelding
<<

caribbeanlover

Bericht 05 Sep 2015 00:37

sarah1985 schreef:ja die trapjes is inderdaad wel vervelend daar. Het was jaren geleden wel voor alle leeftijden. Het was wel een luxe hotel hoor. Hele dag werd je op je wenken bedient en dat uitzicht :heart:
Weet nog wel de eerste dag dat wij er kwamen waren moe van de reis en dan kom je in het hotel met al die trapjes maar uiteindelijk vond ik het geen probleem goed voor de lijn haha

Vind je dat echt vervelend dat de zee te bereiken is via trap? Vorig jaar moesten we de weg oversteken en daar was pas de zee.

Wanneer ga jij op vakantie?

Dat ken ik en ben ik ook gewend dat je op je wenken bediend wordt :). Ik het hartfalen waardoor vaak traplopen vermoeiend is. Zo had ik een super hotel in India gezien, pal aan het strand, maar helaas alleen bereikbaar dmv een super lange trap. We zijn 3x in Portugal geweest en daar was ook vrij lange trap die naar het centrum en strand leidde. Daar gingen we een aantal keren per dag heen. Naar beneden gaat opzich nog wel, maar terug moest ik steeds onderweg even stoppen. Toen wist ik nog niet dat ik dit had overigens. Sinds een aantal jaren is er gelukkig een roltrap voor in de plaats gekomen. Wellicht omdat de trap niet meer in goede staat was en/of door klachten.
Ik wil graag eens terug, maar die trap hield me wat tegen omdat veel hotels op de heuvels liggen waardoor je wel gebonden bent aan die trap.
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 05 Sep 2015 09:30

Wij zijn ook in Forever Club Bodrum geweest. Echt een prima hotel, wel wat kleinschaliger. Heerlijk op de pier gelegen :sunny:
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

psv-forever

Gebruikers-avatar

Noob

Bericht 11 Sep 2015 08:12

caribbeanlover schreef:Kom op zeg dit ging wel heel erg ver en terecht dat ze het programma hebben ingeschakeld! Is toch te gek voor woorden dat dat meisje was aangewezen op haar kamer.
Slaat toch nergens op dat je Zoover erbij haalt, want over alles hotels zijn negatieve verhalen. Trouwens je weet geen eens of zij reviews hebben gelezen vooraf. Zo ja, dan zullen ze zulke verhalen wellicht van meerdere turkse hotels hebben gelezen en gedacht hebben we zien wel.
Het is toch niet normaal dat gedrag van dat aso russenvolk! Gelukkig zijn daar hotels waar ze amper zijn en sommigen daar mogen ze niet eens komen die hebben een beleid dat ze ze weigeren en terecht!

Eerder triest dat ze zon flut programma inschakelen .
Je kan het toch melden bij de receptie of touroperator.

En je moet gewoon zelf t beste maken van je vakantie!
<<

caribbeanlover

Bericht 11 Sep 2015 11:27

Dat hadden ze al gedaan neem ik aan.

Terug naar Reizen & vakanties