Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Hoe vind je goede vliegticket deals

<<

ringling

Noob

Bericht 12 Aug 2015 19:04

Hoe vind je goede vliegticket deals

Hoiii. Ik ben op zoek naar een goede vliegticket deal naar Bali. Nu vraag ik me af hoe jullie dat aanpakken, hoe zoeken jullie een goed geprijsd ticket? En hebben jullie enig idee of het steeds duurder wordt naarmate het dichterbij komt of juist goedkoper. Ik wil half november gaan.
<<

Anoniem193

Bericht 12 Aug 2015 21:54

Re: Hoe vind je goede vliegticket deals

Daar weet cbl alles vanaf
<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 12 Aug 2015 21:57

De wereld deal weken van KLM komen er weer bijna aan. Dat zijn altijd hele goede deal.
Anders even op cheaptickets kijken en daarna nog bij de maatschappij zelf controleren
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 12 Aug 2015 22:15

Ik hou de prijzen via Skyscanner een beetje in de gaten en ben ook op best veel nieuwsbrieven geabonneerd. Singapore Airlines heeft bijv. nu best wel wat aanbiedingen.
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 15 Aug 2015 02:32

en, daar kom ik weer, kijk of je 2 verschillende tickets kunt boeken, vaak veel goedkoper.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem119

Bericht 15 Aug 2015 03:48

Je hebt basically twee manieren om een goedkoop ticket te scoren:

1) Vroeg boeken. Vliegtickets worden aangeboden op basis van beschikbaarheid. Dat wil zeggen: Hoe eerder je boekt, hoe meer stoelen te koop, hoe lager de boekingsklasse en dus hoe lager het tarief. Hoe langer je wacht, hoe minder stoelen beschikbaar, hoe hoger de boekingsklasse en dus hoe hoger het tarief. Vroeg boeken dus.

2) Wachten op een goede deal. Een keer in de zoveel tijd gooien luchtvaartmaatschappijen hun tickets omlaag om extra stoelen te verkopen. Dat zijn promotionele tarieven, vaak lekker laag. Ook hier geldt: hoe eerder je daar bij bent, hoe groter de kans dat je een laag tarief scoort, want op = op.
<<

ringling

Noob

Bericht 01 Sep 2015 21:32

We hebben nu wat opties gevonden. Nu zijn sommige opties te boeken via sites als Expedia en Kilroy. Wie heeft hier ervaring mee? Ik snap niet zo goed wat de toegevoegde waarde is van deze sites en waarom ze het goedkoper kunnen aanbieden dan de maatschappijen zelf. Heeft iemand een idee???
<<

kelly

Noob

Bericht 01 Sep 2015 23:47

Niet alleen de prijs is belangrijk! Ook de vliegtijd, het aantal overstappen , de wachttijd tussendoor en de tijd van vertrek en aankomst is belangrijk! Of je niet al een paar dagen van je vakantie kwijt bent of compleet ver-reisd aan of thuiskomt?!!
Vaak ook op google zoeken naar tips voor een land, daar staan vaak ook goede tickets bij. Soms is het slim om naar bijvoorbeeld Jakarta te vliegen en dan een binnenlandse vlucht naar Bali te nemen met indonesische maatschappij! Heel vroeg boeken, zoals eerder werd gezegd!
Garuda Indonesia heeft bijvoorbeeld in januari met de vakantiebeurs goede aanbiedingen.

Ik heb ook nog wel leuke tips voor Bali zelf!!
<<

JaneDoe

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 05 Sep 2015 23:58

Kilroy is prima en vaak erg scherp met z'n tickets. Ik ben er al een aantal keren geweest om mijn Australië reis te plannen, je wordt er erg prettig geholpen.
Zelf ben ik nu ook van alles aan het uitvogelen om voor een leuke prijs naar Australië te kunnen vliegen, zelf ben ik nu aangemeld voor veel nieuwsbrieven van airlines, krijg dan dagelijks aanbiedingen in mn inbox.
Skyscanner vind ik een handige website.... succes!

Eva-air is ook een goedkope, maar goede maatschappij, weet alleen niet zeker of ze naar Bali vliegen, dat zou je even op hun website moeten bekijken.

Terug naar Reizen & vakanties