Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Koffer inpakken

<<

Catnip

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 12 Aug 2015 18:44

Koffer inpakken

Het duurt nog een paar weekjes voordat we op vakantie gaan, maar ik heb nu al zo'n zin om te pakken. Helemaal niet handig natuurlijk. Wanneer beginnen jullie hiermee?
<<

Anoniem281

Bericht 12 Aug 2015 18:46

Re: Koffer inpakken

Euh... De avond van te voren :D Ik ben heel slecht in koffers pakken.
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 12 Aug 2015 18:51

Een of twee dagen van tevoren.
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 12 Aug 2015 19:41

Ook de avond van tevoren. Als ik het eerder doe vergeet ik vaak veel dingen.
<<

Anoniem119

Bericht 12 Aug 2015 19:49

De dag van te voren of de dag zelf als ik laat weg ga.
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 12 Aug 2015 19:59

Ik maak altijd een verzamelplek waar ik dingen kan neerleggen die ik mee wil nemen. Dan kan ik als ik dat ineens bedenk het vast neerleggen en als ik het toch nog nodig heb het ook nog weer even pakken. Over het algemeen leg ik daar dingen neer die ik voor de vakantie niet meer nodig denk te hebben.
<<

Anoniem137

Bericht 12 Aug 2015 20:04

De dag van te voren, maar ik probeer in de week van tevoren wel al van alles verzamelen. En ik maak lijstjes.
<<

Anoniem281

Bericht 12 Aug 2015 20:35

Ik koop meestal gewoon ter plekke dingen. Ik houd er niet van me druk te maken om kleine zaken! Dus ik zorg dat we papieren van hotel e.d. en onze eigen documenten sowieso bij ons hebben en verder ben ik heel makkelijk. Heb al zo vaak ter plekke een gevulde toilettas moeten kopen..
<<

Anoniem189

Bericht 12 Aug 2015 21:40

De avond van te voren of op de dag zelf (ligt aan de vertrektijd).
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 12 Aug 2015 22:15

Keet. schreef:De dag van te voren, maar ik probeer in de week van tevoren wel al van alles verzamelen. En ik maak lijstjes.

Zo inderdaad.
<<

Anoniem185

Bericht 12 Aug 2015 22:30

Meestal een uur voordat ik vertrek...
<<

Bueno

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 12 Aug 2015 22:45

Bailando schreef:
Keet. schreef:De dag van te voren, maar ik probeer in de week van tevoren wel al van alles verzamelen. En ik maak lijstjes.

Zo inderdaad.

+1
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 12 Aug 2015 22:49

Bueno schreef:
Bailando schreef:

Zo inderdaad.

+1

Ja, ik ook! Alleen met onze huwelijksreis had ik op donderdag onze koffers al gepakt terwijl we pas 's maandags vertrokken. Wij trouwden op zaterdag en ik wilde die zondag niet de halve dag bezig zijn met koffers inpakken, enkel de hoogst noodzakelijke dingen moesten er nog in.
2012 & 2016
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 13 Aug 2015 00:17

Meestal de avond van tevoren. Vaak maak ik wel een lijstje de week ervoor en vul ik hem steeds aan met wat er nog tebinnen schiet.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 13 Aug 2015 02:07

Ook een uur vantevoren. Ik ga ongetwijfeld dingen vergeten als ik het eerder doe. Mijn tandenborstel en make up etc gebruik ik allemaal nog en ik was ook nog op het laatste moment zodat ik schone kleding meeheb.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 13 Aug 2015 07:54

Een week voordat ik vertrek bedenk ik welke kleding ik eventueel mee wil nemen en zorg ik ervoor dat deze nog gewassen zijn.
Echt inpakken begin ik een avond van te voren mee.

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 13 Aug 2015 09:53

Silly-One schreef:Een week voordat ik vertrek bedenk ik welke kleding ik eventueel mee wil nemen en zorg ik ervoor dat deze nog gewassen zijn.

Ja zo doe ik het ook!

♥♥
<<

Winegum

Major Yipyapper

Bericht 13 Aug 2015 17:43

Elliot schreef:
Silly-One schreef:Een week voordat ik vertrek bedenk ik welke kleding ik eventueel mee wil nemen en zorg ik ervoor dat deze nog gewassen zijn.

Ja zo doe ik het ook!

Ik eigenlijk ook. Ligt er ook een beetje aan hoeveel dagen ik van te voren vrij ben en/of weinig te doen hebt.

Dit jaar vertrokken we op zaterdag en moest ik vrijdag nog werken maar was ik wel donderdag vrij. Toen heb ik donderdag eigenlijk het grootste gedeelte van mijn koffer ingepakt (wat ik woensdags nog uiterlijk had gewassen - donderdag strijken) en zaterdag pakte ik de laatste dingen zoals verzorgingsspullen etc. in.

Ik ben ook echt zo klaar met mijn koffer inpakken. Heb daar niet veel tijd voor nodig.

Terug naar Reizen & vakanties