Camper&Caravan topic
Wij hebben sinds vorig jaar een heel veelste handsje uit (blijkt sinds we een maand geleden eindelijk het kentekenbewijs kregen) 1981. Een Constructam Coral1. Het werd van een pimpproject door een rotte vloer een restauratieproject, maar het lijkt erop dat we over een maand dan eindelijk met haar weg kunnen (jeejh!).
Ze is helemaal gestript geweest, zowel van buiten als van binnen. Een hele nieuwe indeling met een vast bed en ook de rest helemaal zoals wij het zelf wilden en handig vinden. Ik ben nu bezig met de kussens van het zitgedeelte en ik moet nog gordijntjes maken. M'n man is van de constructie, dus die is lekker in de caravan aan het klussen.
Dit was d'r toen we d'r net hadden opgehaald.

In dit is de buitenkant net na de laatste laag nieuwe lak aan de buitenkant, twee weken geleden. Inmiddels zitten er nieuwe dakramen in en is de verlichting aan de buitenkant weer aangesloten. Je ziet binnen ook de eerste latjes voor de nieuwe inrichting.

Ik word nu al helemaal blij van hoe het er uit ziet, laat staan als het straks klaar is.
Kom maar op met jullie mobiele vakantiehuisjes!

Superleuk kleurtje heeft jullie caravan!! Hoe ziet de binnenkant eruit??