Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Vakantie gezocht!

<<

PeperMunt

Gebruikers-avatar

Noob

Bericht 16 Jul 2015 20:11

Vakantie gezocht!

Ik was gister met mijn vriend aan het appen over vakanties..
Nou kwam hij met een heel ''eisen'' lijstje waar onze volgende vakantie aan ''moet'' voldoen en ik vroeg mij af of dit uberhaupt mogelijk is want ik kan zoiets niet vinden haha..

Dus misschien heeft iemand hier een goeie tip voor mij :)

Dit zijn de ''eisen'' die hij stelt aan onze vakantie:
-een rustige vakantie
-geen verplichtingen om culturele uitstapjes te maken
-je er prettig bij voelen als je niet bij je huisje/hotel oid weg hoeft
- prive zwembad of iets anders prive om te zwemmen
-kunnen bbqen (dus dan word hotel al lastig)
- mooie omgeving om te wandelen..

Mag overal op de wereld zijn en budget maakt ook niet zo veel uit..
Gaat vooral om een rustige relax vakantie om even helemaal bij te komen en op te laden. En dus niet te veel mensen om ons heen..

Iemand een goeie tip? :)
<<

Anoniem119

Bericht 16 Jul 2015 20:18

Re: Vakantie gezocht!

Ja natuurlijk kan dat! Een privéhuisje huren ergens. Dat kan echt van Belgie (de Ardennen, heerlijk boswandelingen maken), Frankrijk, Italie, Spanje. Wat je maar wilt. Of je dan de deur uit gaat is toch je eigen pakkie an? Natuurlijk bestaat dat, dan moet je gewoon aan het zwembad blijven liggen!

Zo ben ik zo ongeveer mijn hele leven op vakantie geweest :)

Zoiets als belvilla zou ik dan proberen, en er zijn honderden andere websites.

Het enige nadeel is dat veel landen een bbq verbod hebben in de zomer ivm de droogte (Frankrijk, Italie, Spanje).
<<

anoniem213

Bericht 16 Jul 2015 21:26

Mijn broer heeft laatst zoiets geboekt via www.natuurhuisje.nl
<<

Ster

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 20 Jul 2015 14:08

ik moest meteen aan Eliza denken. Heb je al op die website gekeken?

http://www.elizawashere.nl
R: oktober 2016
M: april 2018
S: juni 2020
<<

PeperMunt

Gebruikers-avatar

Noob

Bericht 21 Jul 2015 14:45

Bedankt voor de tips! Natuurhuisje kende ik nog niet en daar staan veel mooie huisjes op :)
Moet wel lukken zo denk ik!
<<

Anoniem147

Bericht 22 Jul 2015 10:25

Zo ga ik ook het liefste op vakantie! Zat keuze inderdaad.

Op Curaçao hadden wij een villa met privé zwembad geboekt via Homeaway. Echt heerlijk! Homeaway heeft huizen over heel de wereld. Je ticket en huurauto boek je dan natuurlijk wel allemaal los van elkaar.

En over cultuur snuiven. Ik ben met mijn man in Rome en Barcelona op vakantie gewest (beide 2 weken) en wij vinden het allemaal mooi en leuk maar echt niet dat ik 2 uur in een rij ga staan om vervallen meuk te zien (hahaha, nee! Ik vind het echt heel mooi, en maak met liefde foto's van buiten ter herinnering. Maar ik vind dat lange wachten gewoon zonde van mijn dag). Dus toen wij vertelde dat we niet in de Sagrada Familia waren geweest of de Sixtijnse kapel keek iedereen ons aan of we gek waren ;)
<<

sanskie

Kletskop

Bericht 22 Jul 2015 19:30

Dat herken ik wel :laughcry:
Op Lanzarote iedereen gaat naar national park timanfaya of naar dat museum van de ''ontwerper'' van Lanzarote.
Echt het zal mij wat schelen en ik had echt al genoeg vulkanen/bergen vooral lava gezien !

Nu ga ik naar Sicilie maar of ik de etna ga beklimmen ik denk ook niet. Ik heb geen niks met vulkanen en dan kost je ook nog eens 50/80 euro ja doei
<<

Anoniem187

Bericht 22 Jul 2015 21:26

Nja Sanskie, als ik op vakantie ga, ga ik vaak ook de toeristische plekken bezoeken zoals idd Park Timanfaya in Lanzarote. Ik kies ervoor om ook wat te zien, anders kan ik voor mijn gevoel net zo goed in een hutje op de hei gaan zitten. Ik wissel op vakantie het liefste af: de eene dag zee/strand/zwembad en de andere dag wat doen/zien.
Ik snap niet dat mensen bijvoorbeeld helemaal naar Mexico gaan en dan alleen het zwembad hebben gezien.

Begrijp me niet verkeerd, ieder z'n ding en als dat is wat mensen fijn vinden, prima. Maar waarom dan zo ver weg? Ga dan in een huisje in Franrijk of België zitten, niet in Mexico.
<<

sanskie

Kletskop

Bericht 22 Jul 2015 22:22

hihi begrijp mij niet verkeerd maar ik heb gewoon niks met lava/vulkanen enz, dus mij zal je ook nooit meer op lanzarote aantreffen.

Als ik op vakantie ga ik juist voor de natuur ...en ik zit amper stil ik wil alles gezien hebben wat ''ik' mooi vind.
Alleen wat ik al zei ik ben meer een natuurmens dan ik naar musea ga of kerken die trekken mij niet.
Maar de bekende bezienswaardigheden hoef ik niet van mijn lijstje af te vinken dat bedoel ik meer ik zoek liever naar wat alternatieve plekjes.

En dat sommige mensen naar de andere kant van de wereld vliegen duizenden euro's betalen en dan alleen de binnenkant van het hotel hebben gezien en ohja het zwembad dat begrijp ik ook niet zo goed maar iedereen zijn keus ;).

Terug naar Reizen & vakanties