Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Limburg!

<<

Anoniem193

Bericht 30 Jul 2015 08:31

Limburg!

Momenteel ben ik in Limburg en zoek leuke dingen voor vandaag. Ik ben alleen en met de motor, dus een dagje shoppen wordt het niet :)
Wie weet wat leuks?

De beste lunchplek met de lekkerste salades bijvoorbeeld..
Verder dingen die ik kan bekijken /bezoeken?
<<

Anoniem187

Bericht 30 Jul 2015 11:17

Re: Limburg!

Waar in Limburg hang je uit?
<<

Anoniem193

Bericht 30 Jul 2015 11:22

Noord Limburg. Siebengewald.
<<

Ster

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 30 Jul 2015 12:22

Als wij aan het motorrijden zijn in Noord-Limburg, stoppen we meestal bij T Rimpelt in Afferden. De routes daar in de buurt zijn ook mooi om te rijden. Weet niet of ze daar ook veel salades op het menu hebben staan.

Verder kun je richting t zuiden mooi rijden langs de maas. Van Venlo richting Roermond. In Roermond zit je ook mooi op de Maaskade.

En niet vergeten, ijs eten bij Clevers, ze zitten op verschillende plaatsen.
R: oktober 2016
M: april 2018
S: juni 2020
<<

Anoniem140

Bericht 30 Jul 2015 13:14

Drielanden punt is ook heel mooi, wel in het Zuiden maar een mooie omgeving om te rijden.
<<

Catoo

Gebruikers-avatar

Noob

Bericht 30 Jul 2015 15:08

Beetje laat waarschijnlijk maar inderdaad ijsje eten bij Clevers in plasmolen, Overloon of Arcen. Of een Heldro ijsje in Ottersum. Vanuit Ottersum richting rijkswald Duitsland mooie omgeving.
Soms is het beter iets moois te verliezen.
Beter verliezen dan dat je het nooit hebt gehad.
<<

Anoniem193

Bericht 30 Jul 2015 16:13

Bedankt! Uiteindelijk in maasbommel en later in Nijmegen terecht gekomen. Ik heb naar de lucht gekeken en de buien ontweken :) Morgen weer een dagje en ga ik een ijsje halen bij een van de door jullie genoemden :)
<<

Anoniem187

Bericht 30 Jul 2015 16:54

Het is dat ik morgen echt volgepropt zit, anders waren we samen ijs bij Clevers gaan eten! Heb ik gisteren ook al gehad maar ach, je moet wat over hebben voor de medemens!

De volgende keer app je me van te voren, kunnen we misschien daten!
<<

Anoniem193

Bericht 30 Jul 2015 17:12

Haha ja goed plan. Dit was last minute. Dinsdag bedacht dat ik woensdag hier heen zou gaan. Dan zou ik vandaag weer verder rijden naar de ardennen, maar geen zin mijn tent af te breken. Blij dat hij staat nu. Ging gisteren in de wind met opzetten, wat kapot :(
Morgenochtend nog wat in limburg lamballen en morgen middag weer naar huis
<<

Anoniem147

Bericht 31 Jul 2015 18:04

Ooeeeh ik heb ook wel eens ijs gegeten in Arcen. Was inderdaad mega lekker!

Heb je je vermaakt in Nijmegen? Nog bij Smaakrijk neergeploft?
<<

Anoniem193

Bericht 31 Jul 2015 18:54

Vanmorgen ijsje bij hedro in ottersum en gisteren bij smaakrijk terecht gekomen ja. Was drama met parkeerplaats vinden. Op de stoepen mag op Veel plekken niet in Nijmegen, parkeergarages ook niet. Maar het was het waard. Heerlijke salade met geitenkaas gehad :)

Terug naar Reizen & vakanties