Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Groningen

<<

Bliss

Gebruikers-avatar

President

Bericht 08 Jul 2015 23:07

Groningen

Ik ga met Carra naar Groningen dit weekend en heb me er nog niet echt in verdiept. Wat is leuk om daar te zien en te doen? Ben benieuwd!
❤️ 7 juni 2018
<<

Anoniem313

Bericht 09 Jul 2015 07:52

Re: Groningen

Barrel in de Haddingestraat is een hele leuke wijnbar met lekkere hapjes. In het Feithhuis kun je lekker lunchen/high tea of koffie doen in de tuin. Groninger Museum is natuurlijk leuk, en een wandelingetje bij de Prinsenhof. Sowieso zou ik een stadswandeling doen. En zeker ook de Folkingestraat niet overslaan.
<<

Anoniem131

Bericht 09 Jul 2015 11:38

Bij 'De Biechtstoel' kun je heerlijk dineren. Borrelen in de Kromme Elleboog, veel leuke kroegjes. De Hoorne plas is ook leuk bij mooi weer.
<<

Olivia

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 09 Jul 2015 12:58

Wij lunchen vaak bij Time Out op het terras aan de Poelestraat. Verder kun je goed eten bij Napoli (itailaan). Ik vind het altijd leuk om even langs het water te lopen (Reitdiep bijvoorbeeld). Je hebt verder natuurlijk de Martinitoren en de A-kerk. En vlakbij het station zit het Groninger museum.
<<

Sucre

Kwebbel

Bericht 09 Jul 2015 22:32

Speciaalbiertjes drinken bij De Koffer of de Pintelier (weet niet of je daar van houdt). Mr Mofongo's is gezellig en kun je ook lekker eten en in het Noorderplantsoen kun je lekker hangen als het goed weer is! Qua eten vind ik eetcafe Schuitendiep erg lekker maar da's wel een beetje duur.
<<

Rose.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 09 Jul 2015 23:33

De Biechtstoel is echt heerlijk eten en niet duur! :) Borrelen is ook altijd gezellig bij de 3 - gezusters. Prinsentuin is leuk om te wandelen. Hoornse meer zou ik afraden ivm blauwalg.

Het is dat ik er niet ben dit weekend, anders waren jullie welkom! Veel plezier dames :)
Mijn blog: http://www.enjoycelife.nl

Want de allermooiste bloemen, groeien vlak langs het ravijn
En om die te kunnen plukken moet je durven bang te zijn ♥
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

President

Bericht 09 Jul 2015 23:40

Oeh ff op de site van De Biechtstoel gekeken en dat ziet er idd goed uit!
❤️ 7 juni 2018
<<

Henque

Kletskop

Bericht 10 Jul 2015 07:41

Oh ik zou de biechstoel eerlijk gezegd niet aanraden. Het is wel prima hoor, maar er zijn veel leukere restaurantjes! Ik zou lekker gaan lunchen of dineren bij het goudkantoortje, het pakhuis, brasserie groen, four roses, mr mofongo, cantina mexicana of capricio. Als je goedkoop wil eten moet je naar Napoli of Italia gaan! Borrelen zou ik doen bij de pintelier of hooghoudt en 's avonds kan je voor het stappen wat gaan drinken bij de oblomov :) Oja en als je ergens leuk thee wil drinken moet je dat doen 'Bij Britta' of een van de andere cafeetjes in de nieuwe kijk in 't jat

Verder zou ik lekker gaan winkelen in de folkingestraat en herestraat, je kunt de martinitoren beklimmen, een stadswandeling maken langs de hofjes, kanoën door de grachten...
<<

Anoniem119

Bericht 10 Jul 2015 08:22

De Uurwerker! Superleuk voor een biertje of lekkere lunch of diner.

Groningen is zo veel leuker geworden afgelopen jaren.
<<

Sucre

Kwebbel

Bericht 10 Jul 2015 19:49

Jaaa, de uurwerker is heel leuk!!
<<

Anoniem131

Bericht 10 Jul 2015 20:14

Rose. schreef:De Biechtstoel is echt heerlijk eten en niet duur! :) Borrelen is ook altijd gezellig bij de 3 - gezusters. Prinsentuin is leuk om te wandelen. Hoornse meer zou ik afraden ivm blauwalg.

Het is dat ik er niet ben dit weekend, anders waren jullie welkom! Veel plezier dames :)

Maar het is zo leuk mensen kijken bij het Hoornse meer. Heel Groningen komt er voor m'n gevoel. Leuke afwisseling.
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 11 Jul 2015 17:20

We kunnen al een aantal dingen afvinken! Bedankt voor jullie tips! We gaan nu een Radler drinken bij de Uurwerker.
<<

Henque

Kletskop

Bericht 14 Jul 2015 15:15

Waar zijn jullie allemaal geweest? :)
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

President

Bericht 14 Jul 2015 15:22

We hebben geluncht bij Hooghoudt (vlammenkouk (Flammkuchen), ken je dat?), de Martinitoren beklommen, op het terras gezeten bij de Uurwerker (wat een leuk pleintje is dat!), gegeten bij De Biechtstoel (lekker eten, maar idd niet echt sfeervol ofzo (we zaten buiten)), 's avonds weer op het plein bij De Pintelier gezeten. Zondag hebben we nog ff geshopt en een rondvaart gedaan. Lekker de toerist uitgehangen :)
❤️ 7 juni 2018
<<

Anoniem119

Bericht 14 Jul 2015 15:57

Klinkt goed!
<<

Henque

Kletskop

Bericht 14 Jul 2015 16:34

Leuk! :) Dat pleintje bij de uurwerker is idd heel gezellig! Daar heb ik zaterdagavond ook nog gezeten

Terug naar Reizen & vakanties