Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Welk vakantiepark in Zeeland?

<<

Patsy

Bericht 10 Jul 2015 11:43

Welk vakantiepark in Zeeland?

In september willen we graag een weekje weg. We zitten aan Zeeland te denken omdat dit èèn van de weinige provincies is waar mijn man niet voor zijn werk komt en ik er nog nooit geweest ben.

We willen graag in een huisje en hebben 2 kinderen de oudste is dan 1,5 de jongste 3 maanden. Een ballorig-achtig-iets en een zwembad zou leuk zijn, maar vooral de laatste is geen vereiste. Parken van landal spreken ons meer aan dan centerparks, maar we zijn best over te halen :).

Wie heeft een leuke tip?

En, wat moeten we gaan bekijken. Ik heb de reisrubriek van Linnie al doorgelezen, maar meer tips zijn altijd welkom.
<<

mida4you

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 10 Jul 2015 11:47

Re: Welk vakantiepark in Zeeland?

Center Parcs Port Zelande is echt prachtig! Kan ik je zeker aanraden. Er is ook van alles te doen op het park, en je zit vlakbij het strand
Z. 3 augustus 2010 & A. 23 augustus 2013
<<

Anoniem162

Bericht 10 Jul 2015 12:11

Wij zijn op nu 2 jaar achter elkaar op Livingstone geweest (van landal), er liggen daar een aantal Landalparken bij elkaar. Livingstone en resort haamstede liggen tegen elkaar aan. Je kunt dus ook gebruik maken van het winkeltje op het andere resort en de speeltuintjes zijn er anders (veel diverse speeltuinen daar, terwijl op livingstone het speelgedeelte meer standaard is, schommel/klimrek). Ik ken dus alleen deze 2 parken van Landal daar maar de anderen zagen er wel mooi uit toen we er voorbij kwamen.
Livingstone heeft ook een kinderkermis/speelparadijs erbij maar daar ben ik verder niet geweest.

Centerparks port zelande zijn we vorig jaar ook geweest, erg leuk park. Wij zaten direct aan een strandje met het huisje, als je wilt kan ik wel opzoeken welk nummer we hadden. Centerparks heeft natuurlijk ook een zwembad erbij.
<<

Patsy

Bericht 10 Jul 2015 14:26

Wat een prijsverschil tussen beide zeg!

Vrienden van ons zitten nu op Port Zelande. Ik zal ze eens vragen als ze terug zijn.

Mirthe, het speelparadijs op Livingstone is in september gesloten. Maar ik zag op de site van landal wel een ander park met een indoorspeeltuin. Die zag er ook leuk uit.

Ik ga nog verder zoeken...
<<

Anoniem162

Bericht 10 Jul 2015 14:33

Er zitten 4 landal parken weet ik zo uit mijn hoofd, de prijzen zijn erg verschillend.
Er zitten ook roompotparken, misschien is dat meer de prijs die je graag zou willen.
Port zelande zijn wij terecht gekomen via mystryparks. Maar dan kies je natuurlijk zelf geen park uit.
<<

Patsy

Bericht 10 Jul 2015 14:36

De prijzen van Landal vielen me wel mee hoor alleen het verschil met Port Zelande vond ik erg groot.

Maar centerparks is nou eenmaal duurder.
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 10 Jul 2015 14:40

Roompot Hof Domburg is ook leuk.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 11 Jul 2015 10:08

Meerdere campings hebben ook huisjes/luxe chalets te huur. Misschien ook leuk? En wellicht goedkoper?
<<

Patsy

Bericht 11 Jul 2015 13:06

Dat is ook wel een idee Tabbie.

Mijn man begon gisteravond over Limburg, dus het kan toch nog veranderen. Daar wilde hij eerst niet naartoe omdat hij daar veel komt voor zijn werk, dan heeft hij geen vakantiegevoel zei hij.
<<

Pomodori

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 13 Jul 2015 11:08

Wij zijn vorig jaar op een leuk park geweest en ze verhuren daar ook chalets. Tis vlakbij Domburg.
Het is verder meer een camping dan een bungalowpark.
Het heeft een soort ballorig en een overdekt zwembad.

http://www.ardoer.com/nl/camping/westhove
augustus 2013
<<

Tsjip

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 13 Jul 2015 13:52

Wij zijn in februari een midweekje in dit park geweest. http://www.hofvanzeeland.nl/?gclid=COuR ... tAodTXwDRg We hebben het er heerlijk gehad. Fem was toen bijna 15 maanden. Huisje was heel schoon en erg leuk ingericht. Je krijgt van het park een kaart waarbij je op activiteiten in de buurt korting krijgt. Zo ook een overdekt zwembad in de buurt.
04-12-2013
03-05-2016

Instagram: Huis4_
<<

Peach

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 13 Jul 2015 14:00

Camping ons buiten en camping de pekelinge in oostkapelle is leuk voor Kids. Je hebt er ook stacaravans enz.

Terug naar Reizen & vakanties