Uitgaven in Thailand.
Wie kan mij dat zeggen?
Petteflet schreef:En Bali dan cbl? Alleen vlucht is redelijk prijzig, maar verblijf absoluut niet.
caribbeanlover schreef:Dat geloof ik graag. Ben je al geweest? Zo ja, hoe was het?
Marin schreef:Als ik heel eerlijk ben, denk ik niet dat ik Thailand echt iets voor jou vind. Althans, niet het beeld dat ik van Thailand heb en het beeld dat ik van jouw vakanties heb. Tenzij je echt voor volpension gaat, maar ik denk zelf eerlijk gezegd niet dat ik jou door die Thaise dorpjes zie struinen en daar restaurantjes proberen te vinden. Of doe je dat in Mexico enzo ook?
Maar wie weet heb ik het mis hoor. Bedoel het ook niet verkeerd. Maar volgens mij houden jullie van wel echt luxe vakanties, en dat vind je búiten de resorts denk ik niet heel snel in Thailand.

Champagne schreef:Hmm het is een ervaring natuurlijk, ik zou eerder teruggaan naar Jamaica dan naar Mexico. Wij zaten in Riu ocho rios inderdaad, goed hotel! Mooi en schoon, eten is goed! Ik zou wel het deluxe gedeelte boeken, dat is rustiger. Wij hadden uitzicht op het zwembad en de zee, heel gaaf!
Marin schreef:Als ik heel eerlijk ben, denk ik niet dat ik Thailand echt iets voor jou vind. Althans, niet het beeld dat ik van Thailand heb en het beeld dat ik van jouw vakanties heb. Tenzij je echt voor volpension gaat, maar ik denk zelf eerlijk gezegd niet dat ik jou door die Thaise dorpjes zie struinen en daar restaurantjes proberen te vinden. Of doe je dat in Mexico enzo ook?
Maar wie weet heb ik het mis hoor. Bedoel het ook niet verkeerd. Maar volgens mij houden jullie van wel echt luxe vakanties, en dat vind je búiten de resorts denk ik niet heel snel in Thailand.
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers