Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Ned. tel nrs British Airways en Jet Airways?

<<

caribbeanlover

Bericht 29 Jun 2015 11:48

Ned. tel nrs British Airways en Jet Airways?

Wie heeft die voor me en bestaan ze eigenlijk wel?
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 29 Jun 2015 15:50

Re: Ned. tel nrs British Airways en Jet Airways?

Moeten andere mensen nu voor je gaan googlen CBL?
Afbeelding
Afbeelding
<<

anoniem213

Bericht 29 Jun 2015 19:29

<<

caribbeanlover

Bericht 29 Jun 2015 19:47

Marsy31 schreef:Moeten andere mensen nu voor je gaan googlen CBL?

Moet jij alleen maar zeiken als je toch niks zinnigs hebt te zeggen. Reageer dan niet en wat doe je hier?
<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 29 Jun 2015 20:00

caribbeanlover schreef:
Marsy31 schreef:Moeten andere mensen nu voor je gaan googlen CBL?

Moet jij alleen maar zeiken als je toch niks zinnigs hebt te zeggen. Reageer dan niet en wat doe je hier?

Ze heeft anders wel gelijk. En reageer toch eens een keer niet gelijk zo extreem aanvallend.
<<

caribbeanlover

Bericht 29 Jun 2015 20:19

Dan kan het topic wel ophouden, want meer dan de helft wordt er naar tips ed gevraagd! Ze had beter niet kunnen reageren als ze toch niks zinnigs heeft te zeggen!
Die BA had ik later gevonden, maar die andere niet. Zijn jullie nou echt zo stom dat ik het niet eerst zelf heb geprobeerd? Heb zelf ergens heen gebeld en die wisten het ook niet dus.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 29 Jun 2015 20:28

CBL er is een verschil tussen tips vragen en een telefoonnummer vragen. Tips geven je een idee vanuit andere invalshoeken en informatie zoals een telefoonnummer kan je zelf zoeken.

Anoniem137

Bericht 29 Jun 2015 20:32

caribbeanlover schreef:Dan kan het topic wel ophouden, want meer dan de helft wordt er naar tips ed gevraagd! Ze had beter niet kunnen reageren als ze toch niks zinnigs heeft te zeggen!
Die BA had ik later gevonden, maar die andere niet. Zijn jullie nou echt zo stom dat ik het niet eerst zelf heb geprobeerd? Heb zelf ergens heen gebeld en die wisten het ook niet dus.

Maar ik tik op Google in 'Nederlands telefoonnummer British Airways', en dat nummer knalt zo voor m'n neus, in koeienoetters, van m'n scherm af. Hoe heb jij dan gezocht?
<<

caribbeanlover

Bericht 29 Jun 2015 22:11

Ik zeg toch dat ik die later had gevonden, dus na het plaatsen van dit topic.................lezen!

Overigens had ik die andere ook gevonden, heb gebeld,maar kreeg een foutmelding.
<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 29 Jun 2015 22:40

caribbeanlover schreef:Ik zeg toch dat ik die later had gevonden, dus na het plaatsen van dit topic.................lezen!

Overigens had ik die andere ook gevonden, heb gebeld,maar kreeg een foutmelding.

Doe toch gewoon eens normaal.......!!!
<<

Anoniem137

Bericht 29 Jun 2015 22:53

zucht... Laat ook maar.
<<

Anoniem122

Bericht 30 Jun 2015 05:05

Dit is precies het gedrag waar ik op doelde waarom ik denk dat je beter niet naar India kan gaan.. Echt, leer eens normaal te reageren zeg..
<<

caribbeanlover

Bericht 30 Jun 2015 08:59

Wat heeft dat nou met India te maken? Wij gaan wel of jij dat nou leuk vind of niet. Ik laat mij er niet vanaf praten hoor door wat jij en anderen zeggen. Sterker nog, we gaan vandaag alles boeken!
Zoals ik eerder zei reageer ik daar niet zoals hier. Ik ken mezelf en weet het beter dan jij. In Mexico had ik een gerecht zonder vlees gevraagd en kreeg het toch. Toen ik zei dat ik zonder had besteld zeiden ze tig keer sorry en dan zeg ik ''it's oke, can i still have it?''.

Ik weet dat ze daar heel vriendelijk zijn en amper wat verdienen dus ben ik geduldig en heb respect. Dus ga mij niet zeggen dat ik India niet aan kan ofzo!

Terug naar Reizen & vakanties