Twijfel. Doen of niet.
Vind het heel lastig en normaal gesproken zeg ik altijd dat als je twijfelt het niet moet doen alleen nu ligt het wat anders.
Caulfield schreef:Ik heb je andere topics hierover ook gelezen. Ik denk dat je je goed moet realiseren dat India heel iets anders is dan je gewend bent. Vast heel gaaf, maar ook 'moeilijker': geen pakketreis, meer zelf uitzoeken, visa regelen, wellicht minder luxe, et cetera. Als je heel erg benieuwd bent naar het land, is dat het wel waard natuurlijk. Voor jezelf moet je denk ik de afweging maken: ben je zo benieuwd naar India dat dit er tegen opweegt, of vind je luxe, comfort en gemak belangrijker?
Catnip schreef:Als het niet mogelijk is om dit jaar in november te gaan, dan zou ik een jaartje wachten en dan in de goede periode gaan. Voor dit jaar zijn er vast ook leuke betaalbare vakanties te vinden in september.
Marin schreef:Ik zou niet langer afwachten en Jamaica boeken. Dan maar een jaartje duurder, maar dan heb je wel de vakantie die je het liefst wilt. En dan volgend jaar weer op zoek naar een andere mooie aanbieding.

Marsy31 schreef:Jeetje, alWEER een topic over jouw vakantie. Eerst pagina's advies over Thailand, toen over India en nu begin je hier weer met precies dezelfde bezwaren en ja maars.. Doe alsjeblieft niet zo vreselijk moeilijk. Als je wilt gaan, ga en ga anders gewoon naar de DR. Je leest je al weken, zo niet maanden, in, je kent elk hotel, elke aanbieding, elke vliegtuigmaatschappij met elke aanbieding. Dit topic gaat weer precies zo als de anderen. Je krijgt heel veel tips en uiteindelijk doe je er niks mee.
Caulfield schreef:Het kan ook niet in de aanbieding komen en dan baal je natuurlijk!
Ik ben zelf nooit in India geweest maar hoor vaak van mensen dat het heftig is. Ik denk dat het verstandig is om het niet te doen.

Marsy31 schreef:Ik heb niks tegen wat je zegt, ik vind dat je heel veel topics opent over jouw vakantie en dat het pagina lang adviezen is en je dan weer een nieuw topic opent met dezelfde bezwaren. Het is gewoon een beetje een CBL overload, alsof het reizen en vakantie gedeelte van yescafe gaat over het helpen kiezen van jouw vakantie. Je hebt al genoeg adviezen in de andere topics, lees dat nog eens over ipv NOG een topic. Je herhaalt jezelf keer op keer op keer. En uiteindelijk ga je gewoon niet. Het is net als je schoonouders topics, het kan gewoon beetje irritant worden. En nee, 1 topic kan ik negeren, maar 3 is echt beetje teveel van het goede.
Bailando schreef:Ik zou niet dit jaar naar India gaan, maar eventueel volgend jaar. En als dat hotel wat je op het oog hebt in Jamaica niet goedkoper wordt, dan zou ik of een ander hotel op Jamaica kiezen of weer naar de DR en dan volgend jaar nog ofwel India ofwel Jamaica.
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers