Incognito zoeken naar vakanties.
Even gekeken en is nog duurder dan het was. Had laatst gechat met een reisorganisatie met een smoes dat ik de prijzen niet kon zien. Zij gaf exact dezelfde prijs dan dat ik zag.
Werken zij niet met die functie?
een bepaald appartement bekeken en de prijs is hetzelfde gebleven...Lenthe schreef:CBL bedoelt denk ik dat ze heeft gehoord dat de prijzen hoger worden naarmate je vaker op een boekingswebsite kijkt.
Ik weet niet of het waar is wat iedereen beweert (volgens mij niet, het zijn dagprijzen en die veranderen naarmate het populairder wordt) maar anders gaat dat volgens mij via het ip-adres en dat blijft volgens mij altijd hetzelfde, ook al werk je in de incognito versie van je internet.
Lenthe schreef:CBL bedoelt denk ik dat ze heeft gehoord dat de prijzen hoger worden naarmate je vaker op een boekingswebsite kijkt.
Ik weet niet of het waar is wat iedereen beweert (volgens mij niet, het zijn dagprijzen en die veranderen naarmate het populairder wordt) maar anders gaat dat volgens mij via het ip-adres en dat blijft volgens mij altijd hetzelfde, ook al werk je in de incognito versie van je internet.
Yadira schreef:Lenthe schreef:CBL bedoelt denk ik dat ze heeft gehoord dat de prijzen hoger worden naarmate je vaker op een boekingswebsite kijkt.
Dit.
Ze gaan echt niet voor enkele specifieke IP-adressen instellen dat als die gaan kijken, de prijzen omhoog moeten. De prijzen zijn afhankelijk van heel andere factoren.
Dit is ook uitgebreid op radar geweest.
.caribbeanlover schreef:Lenthe schreef:CBL bedoelt denk ik dat ze heeft gehoord dat de prijzen hoger worden naarmate je vaker op een boekingswebsite kijkt.
Dat bedoel ik idd wat jij in je 1e zin zegt. Ik kijk sinds een tijdje nl elke dag naar exact hetzelfde.

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers