Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Advies nodig- huisje valt tegen

<<

Funk

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 23 Jun 2015 16:00

Advies nodig- huisje valt tegen

Hoi,

We weten even niet wat wijsheid is. We zitten sinds gister in een huisje op een park. Het zou een luxe huisje moeten zijn. Echter valt vooral het sanitair onzettend tegen. Het stonk ontzettend, vooral omdat het oud is waarschijnlijk. Mijn zoontje wilde er niet eens plassen. Ook de badkamer lijkt totaal niet als op de foto's. Het is klein en oud.

Toen we hier gister kwamen hing er een enorme dettol lucht. Zo erg dat ik ramen open moest zetten. Toen de ergste lucht verdwenen was toen roken we Hoe erg het toilet m.n. stonk.

Ook stond mijn man vanochtend onder de douche en werd het water ijskoud en daarna gloeiend heet. Er missen boven stukken van de vloer. Het park zegt zelf dat het een standaard huisje was dat is opgeknapt. Beneden is verder wel netjes. Ik heb vanochtend geklaagd over de stank in het toilet en het hete/ koude water. Dat is beide inmiddels verholpen.

Wat vinden jullie? Nu nog klagen over de totaal andere badkamer en de stukken vloer die missen? Het is vooral boven wat echt niet luxe te noemen is.. er zitten wel een sauna en zonnebank in wat het luxe maakt.

Ik weet nou ff niet of we overdrijven of dat we een reële klacht hebben. Dit is onze zomervakantie en we zitten hier nog een week. :) bedankt voor het lezen alvast.
Grote boef 4-9-2011
Kleine boef 29-07-2013
<<

Anoniem167

Bericht 23 Jun 2015 16:02

Re: Advies nodig- huisje valt tegen

Ik zou het wel gewoon aangeven hoor!
<<

Anoniem162

Bericht 23 Jun 2015 16:13

Aangeven en om een ander luxe huisje vragen.
Wij hebben het 2 jaar geleden gehad. Luxe huisje geboekt met sauna, zonnebank en alles erop en eraan. Het was vreselijk, alles viel van ellende uit elkaar. Park zat overvol en er was geen ander huis beschikbaar (we wilden een gewoon standaard huis er voor terug zolang we maar niet daar hoefden te blijven). Uiteindelijk kregen we 150 euro aan bonnen die we op het park konden opmaken (dus we hebben daar onze boodschappen van gedaan en uiteten geweest). Eenmaal thuis nog een klacht ingediend omdat ze ons op het park niet wilden helpen (die bonnen kregen we uiteindelijk zodat we maar weg zouden gaan en niet meer kwamen vragen om een ander huisje), terug in Nederland bij de organisatie nog een klacht ingediend en zij erkenden uiteindelijk dat het deel van het park waar wij zaten de huisjes nog moesten worden opgeknapt. (wij hadden iets meer dan 1000 betaald voor 7 dagen een huisje)
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 23 Jun 2015 16:33

Ik zou het ook nu aangeven, het verpest toch een beetje je vakantie en het is niet zo dat je er maar 1 nachtje slaapt of zo. Misschien is er inderdaad nog wel een ander huisje beschikbaar of kunnen ze jullie op een andere manier wat tegemoet komen. Niet boos of zo worden, maar gewoon netjes aangeven dat dit niet is wat je verwacht van een luxe huisje.
<<

Funk

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 23 Jun 2015 16:55

Bedankt voor jullie advies. Hebben het aangegeven en we hebben een ander veel mooier en verzorgder huisje toegewezen gekregen. Moesten alleen schoonmaakkosten opnieuw betalen omdat we een dag later pas zijn gekomen. Nu alles verhuizen ;)
Grote boef 4-9-2011
Kleine boef 29-07-2013
<<

caribbeanlover

Bericht 23 Jun 2015 17:35

Fijn dat het is opgelost, maar wel raar dat jullie die kosten opnieuw moesten betalen wat jullie fout niet was.
<<

Funk

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 23 Jun 2015 17:42

Ja ben ik ook over in discussie geweest. Maar omdat we het de volgende dag pas aangaven was dat. Wel jammer maar ga er niet voor een week in een oud en vies huisje zitten. :)
Grote boef 4-9-2011
Kleine boef 29-07-2013
<<

anoniem213

Bericht 23 Jun 2015 17:46

Funk schreef:Ja ben ik ook over in discussie geweest. Maar omdat we het de volgende dag pas aangaven was dat. Wel jammer maar ga er niet voor een week in een oud en vies huisje zitten. :)

Ik zou dat voor nu lekker zo laten en dan misschien later thuis nog even kijken of je daar misschien nog iets mee kunt. Fijne vakantie!
<<

caribbeanlover

Bericht 23 Jun 2015 18:15

Funk schreef:Ja ben ik ook over in discussie geweest. Maar omdat we het de volgende dag pas aangaven was dat. Wel jammer maar ga er niet voor een week in een oud en vies huisje zitten. :)

Kinderachtig van ze zeg, nee dat snap ik dat je er niet bleef. Was het een bekende keten?
<<

Funk

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 23 Jun 2015 18:19

June schreef:

Ja goeie, ga ik doen! :)
Ik zou dat voor nu lekker zo laten en dan misschien later thuis nog even kijken of je daar misschien nog iets mee kunt. Fijne vakantie!
Grote boef 4-9-2011
Kleine boef 29-07-2013
<<

Funk

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 23 Jun 2015 18:19

caribbeanlover schreef:

Hogenboom.

Kinderachtig van ze zeg, nee dat snap ik dat je er niet bleef. Was het een bekende keten?
Grote boef 4-9-2011
Kleine boef 29-07-2013
<<

Anoniem167

Bericht 23 Jun 2015 19:39

Wel fijn dat het opgelost is! Vaak is het wel echt zo, dat je moet 'klagen' om het gedaan te krijgen, je zult je verbazen over hoeveel mensen het niet durven zeggen, of pas aan het einde van hun vakantie, als er (bijna) niks gedaan meer kan worden om je een fijn verblijf te geven.
<<

anoniem213

Bericht 23 Jun 2015 19:46

Ja, je moet inderdaad ook wel op tijd klagen. Als je uit eten gaat en klaagt nadat je hele bord leeg is gelikt, dan komt het toch minder overtuigend over. Ik vind na een dag klagen nog wel echt vallen onder op tijd en ik vind het flauw dat zij dan niet even die schoonmaakkosten als service zien.
<<

Funk

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 23 Jun 2015 19:51

June schreef:Ja, je moet inderdaad ook wel op tijd klagen. Als je uit eten gaat en klaagt nadat je hele bord leeg is gelikt, dan komt het toch minder overtuigend over. Ik vind na een dag klagen nog wel echt vallen onder op tijd en ik vind het flauw dat zij dan niet even die schoonmaakkosten als service zien.

Ja vond ik ook. Maar goed, wij weer wat geleerd. Voortaan op tijd aangeven als iets niet is zoals aangegeven.
Grote boef 4-9-2011
Kleine boef 29-07-2013
<<

Anoniem167

Bericht 23 Jun 2015 19:53

Ik vind het wel slecht hoor, het is niet jouw probleem dat het heel anders is, dus ik had het wel een stukje service gevonden als ze het zelf geregeld hadden. Bij mijn werk wisselen dagelijks wel 10 gasten van kamers, het zou wat zijn als we die allemaal ook dubbele schoonmaak kosten zouden laten betalen. Je kunt beter een tevreden klant/gast hebben in zo'n geval die ook nog een keertje terug komt, zou je zeggen.
<<

anoniem213

Bericht 23 Jun 2015 19:54

Pippa schreef:Ik vind het wel slecht hoor, het is niet jouw probleem dat het heel anders is, dus ik had het wel een stukje service gevonden als ze het zelf geregeld hadden. Bij mijn werk wisselen dagelijks wel 10 gasten van kamers, het zou wat zijn als we die allemaal ook dubbele schoonmaak kosten zouden laten betalen. Je kunt beter een tevreden klant/gast hebben in zo'n geval die ook nog een keertje terug komt, zou je zeggen.

:hulde:
<<

Funk

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 23 Jun 2015 19:59

June schreef:
Pippa schreef:Ik vind het wel slecht hoor, het is niet jouw probleem dat het heel anders is, dus ik had het wel een stukje service gevonden als ze het zelf geregeld hadden. Bij mijn werk wisselen dagelijks wel 10 gasten van kamers, het zou wat zijn als we die allemaal ook dubbele schoonmaak kosten zouden laten betalen. Je kunt beter een tevreden klant/gast hebben in zo'n geval die ook nog een keertje terug komt, zou je zeggen.

Ja ook eens hoor. :) dat heb ik ze ook gezegd. Maar hun argument bleef dat we er 1 nacht hadden doorgebracht.
Grote boef 4-9-2011
Kleine boef 29-07-2013
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 23 Jun 2015 20:53

Funk schreef:
June schreef:

Ja ook eens hoor. :) dat heb ik ze ook gezegd. Maar hun argument bleef dat we er 1 nacht hadden doorgebracht.

Bij thuiskomt alsnog een klacht indienen. Een ook aangeven waarom je het voor nu er bij hebt laten zitten.
Of morgen nog een keer langs gaan en als er iemand anders zit het verhaal doen. Toch wel raar dat hun een slecht huisje leveren en jij mag extra kosten maken.

caribbeanlover

Bericht 23 Jun 2015 21:51

Mijn schoonzus had ook zoiets, want hun huisje rook zoals zij het omschreef naar natte hond en zij en haar man konden er niet achter komen. Volgens mij was er ergens schimmel wat ze niet konden zien. Het is toen direct gereinigd en ze hebben daarna nog een tegoedbon gehad. Gewoon net zolang klagen totdat je iets ervoor terug krijgt, want een slechte review willen ze natuurlijk niet graag. Als ze je niet tegemoet komen kan je alsnog een slechte review plaatsen mocht je uberhaupt over een review na gedacht hebben.

Terug naar Reizen & vakanties