Advies nodig- huisje valt tegen
We weten even niet wat wijsheid is. We zitten sinds gister in een huisje op een park. Het zou een luxe huisje moeten zijn. Echter valt vooral het sanitair onzettend tegen. Het stonk ontzettend, vooral omdat het oud is waarschijnlijk. Mijn zoontje wilde er niet eens plassen. Ook de badkamer lijkt totaal niet als op de foto's. Het is klein en oud.
Toen we hier gister kwamen hing er een enorme dettol lucht. Zo erg dat ik ramen open moest zetten. Toen de ergste lucht verdwenen was toen roken we Hoe erg het toilet m.n. stonk.
Ook stond mijn man vanochtend onder de douche en werd het water ijskoud en daarna gloeiend heet. Er missen boven stukken van de vloer. Het park zegt zelf dat het een standaard huisje was dat is opgeknapt. Beneden is verder wel netjes. Ik heb vanochtend geklaagd over de stank in het toilet en het hete/ koude water. Dat is beide inmiddels verholpen.
Wat vinden jullie? Nu nog klagen over de totaal andere badkamer en de stukken vloer die missen? Het is vooral boven wat echt niet luxe te noemen is.. er zitten wel een sauna en zonnebank in wat het luxe maakt.
Ik weet nou ff niet of we overdrijven of dat we een reële klacht hebben. Dit is onze zomervakantie en we zitten hier nog een week.
bedankt voor het lezen alvast.Kleine boef 29-07-2013