Silly-One schreef:Roze woensdag tijdens de vierdaagse in Nijmegen. De wandelaars lopen dan over de waalkade, waar je dan ook heerlijk terras kan zitten. Best leuk om eens te zien.
Bliss schreef:Silly-One schreef:Roze woensdag tijdens de vierdaagse in Nijmegen. De wandelaars lopen dan over de waalkade, waar je dan ook heerlijk terras kan zitten. Best leuk om eens te zien.
Hé best een idee, ben al jaren niet in Nijmegen geweest en ik zie dat dat precies de week is dat ik toch al naar het oosten wilde afreizen. Ga die vrijdag waarschijnlijk naar de Zwarte Cross, dus dit valt mooi te combineren. Ga 'm onthouden!
Bliss schreef:Silly-One schreef:Roze woensdag tijdens de vierdaagse in Nijmegen. De wandelaars lopen dan over de waalkade, waar je dan ook heerlijk terras kan zitten. Best leuk om eens te zien.
Hé best een idee, ben al jaren niet in Nijmegen geweest en ik zie dat dat precies de week is dat ik toch al naar het oosten wilde afreizen. Ga die vrijdag waarschijnlijk naar de Zwarte Cross, dus dit valt mooi te combineren. Ga 'm onthouden!
mag voor een 10tje! (Hij was 15)
.. Ik ga dus zaterdag en zondag maar heb m'n vrijdagskaart nog over en moet gewoon werken danJune schreef:Kruiden naar beschikbaarheid en emotie.
Maple schreef:Oh, wat leuk, ik ben dan ook vrij, misschien dat ik dan met m'n vriend ga. Is het dan niet meeeega druk op die terrasjes?
Atelier Madame schreef:Ze zijn tot 31 december altijd maar 15 euro per stuk. Ik wilde eigenlijk een zondagskaartje kopen maar heb per ongeluk voor vrijdag gekocht op de een of andere manier.. Ik ga dus zaterdag en zondag maar heb m'n vrijdagskaart nog over en moet gewoon werken dan
June schreef:Maple schreef:Oh, wat leuk, ik ben dan ook vrij, misschien dat ik dan met m'n vriend ga. Is het dan niet meeeega druk op die terrasjes?
Haha, jawel. Je moet ook op tijd gaan! En anders kun je altijd nog naar de Grote Markt komen, daar schijnen ze het leukste (en meest bescheiden) personeel te hebben.

June schreef:Maple schreef:Oh, wat leuk, ik ben dan ook vrij, misschien dat ik dan met m'n vriend ga. Is het dan niet meeeega druk op die terrasjes?
Haha, jawel. Je moet ook op tijd gaan! En anders kun je altijd nog naar de Grote Markt komen, daar schijnen ze het leukste (en meest bescheiden) personeel te hebben.
Marni schreef:June schreef:Maple schreef:Oh, wat leuk, ik ben dan ook vrij, misschien dat ik dan met m'n vriend ga. Is het dan niet meeeega druk op die terrasjes?
Sowieso! Hahaha.
Ik zeg meeting met de vierdaagse in Nijmegen bij het June Cafe!

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers