Onze 9 maanden in 6 min video
https://m.youtube.com/watch?v=akUBqlJa7_E

.
Wat doen jullie nu de reis is afgelopen? 

Marin schreef:Woooow wat fantastisch! Ik heb er zelfs tranen van in m'n ogen gekregen. Dit is wat reizen is, dit is waar je voor reist. Zo mooi! Super goed samengevat zeg, al die belevenissen, de grote maar ook kleine momenten. Perfect ge-edit ook, overigens, met die run run run wanneer jullie rennen en de tekst over shoes wanneer je je sandaaltjes laat zien. Echt fantastisch. Dit is echt iets voor zo'n reisblog.
Super mooi zo'n herinnering, voor jullie zelf en de mensen die jullie onderweg zijn tegengekomen. En voor ons super leuk dat we mee mochten kijken in jullie afgelopen 9 maanden op deze manier.
Wat zijn jullie trouwens ontzettend lief en gelukkig. Een hele mooie rode draad door het verhaal.

AnnaK schreef:Door het kijken van jouw filmpje heb ik een uur gezocht of het ook mogelijk is om met twee kinderen nog zo te reizen (denk het niet hoor), omdat ik ook zo'n geluksgevoel van jouw filmpje kreeg.
Bailando schreef:AnnaK schreef:Door het kijken van jouw filmpje heb ik een uur gezocht of het ook mogelijk is om met twee kinderen nog zo te reizen (denk het niet hoor), omdat ik ook zo'n geluksgevoel van jouw filmpje kreeg.
Waarom zou dat niet kunnen? Mijn baas is nu met z'n vrouw en 3 kinderen ruim een half jaar op pad met de backpack, door Azië, Nieuw-Zeeland en midden-Amerika. Als je het echt wil, dan kan het!
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers