Ragazza, zo te lezen heb jij een een hoop mooie plekjes gezien! Is Summum een goede organisatie? Ik heb er nog nooit van gehoord, ga zometeen meteen even kijken.
edit: zie dat het onderdeel is geworden van Sawadee.
Zelf een trip door de USA samenstellen staat inderdaad ook heel hoog op mijn lijstje, maar dat vind ik denk ik toch iets minder geschikt om alleen te doen. NYC wil ik wel heel graag heen!
Nepal/Tibet/China klinkt ook heeeeel mooi! Alleen wil ik het liefst ook afsluiten met een paar dagen relaxen op een mooi strand ofzo, en dat heb je daar natuurlijk niet toch?
Zonnetje, ik heb inderdaad ook al gezocht op Indonesië. Die Gili eilanden....WOW
Ik was vorig jaar naar Thailand. Zelf alles uitgestippeld, dus ook zonder organisatie. Het was echt super, en Thailand was een perfect land om voor het eerst alleen doorheen te reizen. Erg mooie plekjes gezien.
Omdat ik alleen naar Thailand was, wil ik denk ik nu een keer met een organisatie, liefst een singlesreis. Alleen zijn die meteen zóveel duurder dan op eigen houtje.... dus ik twijfel nog een beetje.
Heeft er iemand ervaring met singlereizen? of bepaalde ervaringen met organisaties?
Fox valt sowieso af denk ik, die vind ik echt heel duur vergeleken met bijv djoser,shoestring etc.