Tegenvallende bezienswaardigheden
Ik ben benieuwd.
Suusie schreef:Heel Sri Lanka...
rapa nui schreef:Suusie schreef:Heel Sri Lanka...
Waarom eigenlijk? Ik kan me er iets bij voorstellen omdat het voor mij deels ook een net niet vakantie was. Ik vond de mensen net niet leuk. had eigenlijk iets anders willen doen maar kijk er achteraf wel met een goed gevoel op terug en heb toch veel mooie dingen gezien met vooral het esala perahera festival als hoogtepunt.
Suusie schreef:rapa nui schreef:Suusie schreef:Heel Sri Lanka...
Waarom eigenlijk? Ik kan me er iets bij voorstellen omdat het voor mij deels ook een net niet vakantie was. Ik vond de mensen net niet leuk. had eigenlijk iets anders willen doen maar kijk er achteraf wel met een goed gevoel op terug en heb toch veel mooie dingen gezien met vooral het esala perahera festival als hoogtepunt.
Tja, lastig te zeggen. Ik heb best mooie gebieden gezien,
Horton Plains National Park en de theeplantages bij Nuwara Eliya. En als je de folders moet geloven, prachtige stranden... Maar ik heb ze niet gezien en vond ze maar vies. En ook de mensen, lieve mensen ontmoet maar het lijkt er op dat ze (letterlijk) zitten te wachten op verbetering of wat dan ook. In plaats van dat ze zelf wat zullen ondernemen.
Ik had gehoopt dat door Wie is de mol ik mijn mening zou bijstellen. Maar nee.
orchidee schreef:Venetie... te warm, te druk, te duur.
Vooral met een fluisterbootje.Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers