07 Aug 2014 14:56 door Pompoen
Ik ga in oktober naar een vriendin in Barcelona voor 5 nachten/4 dagen (vlieg 's avonds heen en 's ochtends terug, is niet erg omdat ik toch daar logeer) met L. en ik heb geen bagage bij geboekt. Vlieg met transavia. Ik zit wel erg te twijfelen of dat zo gaat lukken.
Ik mag mee: 10 kg handbagage en voor L. nog één stuk bagage van max 10 kg.
Dat betekend dat ik óf alles in mijn 10 kg moet zien te proppen en buggy mee, maar ik moet wel eigenlijk een luiertas mee voor onderweg want het kan zijn dat ze de trolley in het ruim willen stoppen. Of ik moet geen buggy meenemen (dan neem ik de draagzak mee) en dan heb ik een extra 10 kg. Het voordeel is dat ik dan zeker weten genoeg kilo's mee mag nemen, het nadeel is dat ik dan geen buggy heb.
Nou heeft mijn vriendin zelf ook een buggy en een wandelwagen. Maar ook twee kinderen. Ik vroeg of ik haar buggy mocht lenen maar ze zei dat het niet handig was omdat haar oudste (van bijna 4) er ook nog wel eens in zit. Ik zelf denk dat het wel los zal lopen, dat L. en S. wel kunnen wisselen en dat ik L. dan gewoon tussendoor in de draagzak kan doen. Alleen idd met uit eten gaan kan ik L. niet weg zetten.
Dus ik twijfel of ik niet toch bagage bij moet boeken, maar ik vind het zo'n onzin!