Alleen op vakantie
Mijn voornemen is om dit jaar waarschijnlijk alleen op vakantie te gaan. Waarom? Omdat ik een schijterd ben en eens iets alleen wil doen/durven. Ik ben nog nooit alleen op vakantie geweest, alleen gewoond etc. Ik denk dat het goed is voor mijzelf om eens alleen op vakantie te gaan.
Misschien kunnen jullie met mij meedenken, wat zouden jullie adviseren om naar toe te gaan als eerste trip in je eentje?
Ik zou graag op korte termijn willen vertrekken; maart of april. Mijn eisen zijn dat het daar toch wel een beetje een aangenaam temperatuurtje heeft. Dus dat het overdag t-shirtweer is. Ik denk dat een dag of vier wel genoeg is voor een eerste keer, een stedentrip dus.
Zelf zat ik aan Lissabon, Porto of Boedapest te denken. De laatste valt waarschijnlijk af, omdat het in de periode echt nog te koud is.Iemand nog een leuke tip voor mij?

Ik ben ook te schijterig om zoiets te ondernemen in m'n eentje, maar toen ik daar rondliep dacht ik wel "oh, dit had ik zelf ook wel gekund, en hier had ik mezelf ook prima vermaakt".
ik ben zo blijven staan totdat hij de straat weer overstak en heenliep waar hij vandaan kwam, maar hij bleef ook weer over z'n schouder kijken of ik misschien toch niet weer door zou lopen.