Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Citytrip in m'n up

<<

Anoniem156

Bericht 29 Mrt 2015 18:43

Citytrip in m'n up

Hoi!
Ik wil in mei/ juni weer een citytrip in m'n eentje gaan doen.
Ik zou graag naar Parijs, Boedapest of (weer) naar Londen gaan.
Van de zomer hoop ik te gaan verhuizen, dus m'n budget is niet supergroot. Ik weet dat hier meiden zitten die heel goed zijn in aanbiedingen opsnorren.
Wie heeft tijd en zin om me te helpen?

Edit: Het gaat om een weekend. Vrijdag kan ik vanaf een uur of 4 vliegen, en dan zondagavond terug.
<<

Anoniem119

Bericht 29 Mrt 2015 18:46

Re: Citytrip in m'n up

KLM heeft nog KofferPakkers, mooie aanbiedingen voor vluchten naar Europa. Te boeken tot 30 maart (dus alleen vandaag nog) en vliegen in mei/juni.

Op Vakantiepiraten zag ik niet echt iets geschikts.
<<

Anoniem156

Bericht 29 Mrt 2015 18:56

Thanks voor de tip Marin! Ben even aan t kijken, maar de vluchttijden zijn dan wel erg beroerd zie ik.
<<

Anoniem156

Bericht 29 Mrt 2015 18:56

kerel schreef:Waar vandaan wil je vertrekken? Want dat scheelt nogal, hoe laat en waar vandaan :)

Maakt me niet veel uit, als het maar vanuit Nederland is!
<<

Lara

Kletskop

Bericht 30 Mrt 2015 21:46

Heb je al wat gevonden Poubelle? Ik vind het met de trein naar Parijs ook wel altijd relaxed. Je zou ook nog een dagtrip kunnen doen: met de eerste trein rond 6.00 en dan om 20.00 weer terug.
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 30 Mrt 2015 22:08

Ik heb geen idee waar je woont maar met de trein naar Duitsland lijkt je niets? Als je op http://www.nsinternational.nl kijkt kun je bv op vrijdagavond 29 mei 19.15 uur weg en kom je bv om 21,28 uur in Keulen aan (enkeltje 29 euro), vertrek je om 20.46 uur dan kost je enkeltje 19.00 uur (vanuit Utrecht). Op zondag avond 31 mei terug om 20.46 naar Utrecht kost dan voor een enkeltje weer 19 euro. Als je op zaterdagochtend weggaat kost een enkeltje om 7.32 vanuit Utrecht 39 euro, ben je tegen 10.00 in Keulen (bespaart je hotelovernachting en heb je wel bijna 2 hele dagen). Dusseldorf is ook wel leuk voor 2 dagen en ben je nog sneller en ook prijzen vanaf 19 euro enkele reis.

Ik vind zelf Duitsland op deze manier voordelig te doen, helemaal het buitenland gevoel en je zit niet met wachttijden van eerder op het vliegveld zijn.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Hippie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 30 Mrt 2015 22:21

Ik zou naar Parijs gaan! Als je met de Thalys zou gaan, die is het goedkoopst als je zo ver mogelijk van tevoren boekt. Dacht dat de budgetkaartjes drie maanden voorafgaand aan een datum beschikbaar komen en gaan vaak hard. Low budget hotels zijn er in Parijs ook zat, en het OV daar is niet duur. Zelfs de taxi vond ik goed te betalen toen ik daar eens gebruik van heb gemaakt.

Terug naar Reizen & vakanties