Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Tip; Verrassingsreizen.

<<

caribbeanlover

Bericht 23 Mrt 2015 12:24

Tip; Verrassingsreizen.

Laatst gewijzigd door caribbeanlover op 23 Mrt 2015 14:44, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 23 Mrt 2015 14:28

Re: Tip; Verassingsreizen.

Nou ik wil me liever niet laten verassen op vakantie...
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

caribbeanlover

Bericht 23 Mrt 2015 14:31

Ik ook niet, maar misschien een leuke tip voor wie wil. Het zijn korte trips, niet echt vakanties.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 23 Mrt 2015 14:40

Jip bedoelt dat je ver-assen hebt geschreven. En niet ver-rassen :-)
<<

caribbeanlover

Bericht 23 Mrt 2015 14:43

Caro schreef:Jip bedoelt dat je ver-assen hebt geschreven. En niet ver-rassen :-)

Wat stom van me zeg!
<<

Anoniem321

Bericht 23 Mrt 2015 16:21

Re: Tip; Verrassingsreizen.

Op zich wel een grappig idee, maar ik denk niet dat het iets voor mij zou zijn. Ik hou ook wel van enige voorbereiding (daar zit voor mij al een stukje voorpret aan!)
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 23 Mrt 2015 16:55

Grappig idee, maar ik ben dan toch bang dat ze je naar bestemmingen sturen waarvan de ticketprijzen heel laag liggen (lees: dichtbij of omdat er geen bal aan is) en dat accommodaties niet handig gelegen zijn enzo.
<<

caribbeanlover

Bericht 23 Mrt 2015 17:08

Bovendien is het ook niet handig mbt kleding.
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 23 Mrt 2015 17:20

Daar geven ze een tip van te voren voor las ik met temperatuur, zodat je weet of het een warme of koude bestemming is.

Terug naar Reizen & vakanties